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Sales representative

Seguramente no sepas todas las excelentes opiniones que tiene sales representative por la gente, de tal manera que, debes estar al tanto de que puede llegar a ser una fabulosa adquisición. Estando informado de esto, tenemos la capacidad de mostrarte distintos artículos para arreglar tu hogar o equipar tu cocina. También puede agradarte esto: sales representative sector o esp sales representative. Uno de los motivos por los que se creó esta web, era que el procedimiento de búsqueda complementos de casa y jardinería entre otras cosas, fuera más confortable de lo habitual. ¿Qué es lo que vas a vender finalmente? En el grupo de casa y jardín, podrás ver de todo: sofás cama, mesas, sillas, cuadros, espejos, equipamiento de cocina (fregaplatos, lavadoras, frigoríficos, secadoras, etc), dispositivos para el jardín, plantas, etc. A pesar de la época en la que estamos, hay personas temerosas en el momento en el que hablamos de comprar productos de ocasión, incluyendo muebles o electrodomésticos de firmas como Bosch, Miele, Siemens, Fagor, AEG, etc. Cuánta variedad de equipos tienes para ti, una cantidad abrumadora de posibilidades y todo se ve tan sorprendentemente bonito. Pero, ¿qué requieres? Hoy es el día de encontrarlo.

El Morell (Tarragona)
Publicado por Carburos Metálicos (Grupo Air Products) Particular 43760, El Morell, Tarragona España Oferta de empleo como Sales Representative - Medicinal Gases en Carburos Metálicos (Grupo Air Products), El Morell, Tarragona Publicada el: Saturday, 17 Aug - 08:33 Nombre de la empresa: Carburos Metálicos (Grupo Air Products) Número de trabajadores: 600 Sede central en: Barcelona Descripción de la empresa Carburos Metálicos (Grupo Air Products) es una compañía líder en el sector de gases industriales y medicinales que produce, distribuye y vende gases para múltiples sectores: metalurgia, vidrio, aguas, alimentación, medicinal, energía, petroquímica, laboratorios, congelación, refrigeración, enología, ocio y bebidas. La compañía aporta una amplia gama de productos, soluciones y servicios a sus clientes, así como materiales y equipos destinados a las aplicaciones de estos gases. Fundada en 1897, cuenta con 120 años al servicio de la industria de nuestro país y siempre ha mantenido un fuerte vínculo con la sociedad. Actualmente, Carburos Metálicos cuenta con un equipo de más de 600 profesionales en España, una capacidad diaria de producción de más de 1.200 toneladas de gas licuado (mtpd), 12 plantas de producción, 14 plantas de envasado, 2 laboratorios de gases de alta pureza y un centro de I+D ubicado en Bellaterra (Barcelona), a través de una alianza estratégica de Carburos Metálicos con la Universidad Autónoma de Barcelona (UAB). Además, es la única compañía gasista que da cobertura a todo el territorio español, a través de una red de 160 agentes que aportan flexibilidad y cercanía y que le permiten servir a más de 100.000 clientes. Desde 1995, Carburos Metálicos pertenece al grupo estadounidense Air Products (NYSE:APD). Air Products es una de las compañías de gases industriales líderes a nivel mundial. Su negocio principal de gases proporciona gases atmosféricos y procesados, así como todo el equipo necesario para otros sectores productivos, entre los que se incluyen refinerías y petroquímica, metalurgia, componentes electrónicos o alimentación y bebidas. Air Products también es el proveedor líder mundial de helio, equipos y tecnología de gas natural licuado. Sus aproximadamente 16.000 empleados hacen de Air Products la compañía de gases industriales más segura y eficiente, proporcionando ofertas sostenibles y un servicio excelente a todos sus clientes. Ubicación Población: El Morell Código Postal: 43760 Provincia: Tarragona País: España Descripción Puesto vacante: Sales Representative - Medicinal Gases Categorías: Comercial y ventas - Comercial Nivel: Especialista Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Carburos Metálicos es una compañía líder en el sector de gases industriales y medicinales que produce, distribuye y vende gases para múltiples sectores: metalurgia, vidrio, aguas, alimentación, medicinal, energía, petroquímica, laboratorios, congelación, refrigeración, enología, ocio y bebidas. Desde 1995, pertenece al grupo estadounidense Air Products. Actualmente buscamos incorporar a un/a Business Development Manager ubicado en la planta de El Morell para la zona de Tarragona y Lleida. El responsable de zona o Business Development Manager (BDM) será el responsable de la gestión y seguimiento del negocio de la zona que tiene asignada, teniendo que estar al corriente del estado de todos los clientes de su zona, tanto sean gestionados directamente como por otros responsables como son los distribuidores, agentes comerciales, major accounts, especialistas o IAM. Tendrá la responsabilidad directa de gestión de una cartera asignada, así como la gestión de los distribuidores de su zona, alineando la estrategia a seguir entre el negocio directo y el gestionado por el canal distribuidor. Esta posición será crítica para el desarrollo del negocio, contribuyendo a la consecución de los objetivos y a consolidar la fidelización del cliente. Principales responsabilidades: - Asegurar el cumplimiento del presupuesto de ventas - Aplicar y seguir las políticas comerciales de la compañía - Mantener y desarrollar la cartera de clientes existentes, así como fomentar el desarrollo del nuevo negocio Merchant - Gestión del canal retail (distribuidores) en su zona. - Estar al día en cuanto a aplicaciones así como de la información de mercado (aplicaciones, competencia, nuevos productos,...) - Analizar mensualmente la evolución de ventas de su zona - Reportar la actividad a través de SFA u otras herramientas - Coordinar con el resto de departamentos Requisitos Estudios mínimos: Grado Experiencia mínima: Al menos 3 años Imprescindible residente en: Provincia Puesto Vacante Requisitos mínimos: -Formación: Ingeniería Química o similar - Al menos 3 años de experiencia en ventas - Idiomas: Castellano y Catalán nativos. Se valorará inglés - Habilidades de comunicación y relación interpersonal - Habilidades comerciales y orientación al cliente - Habilidades informáticas. Dominio de SAP, MS Outlook y MS Office + herramientas propias que se le asignen - Habilidad de análisis - Capacidad de trabajo en equipo, con actitud positiva y entusiasta - Persona proactiva, creativa y asertiva - Persona comprometida y abierta al cambio - Carnet de conducir (B1) Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa
España (Todas las ciudades)
This role is an opportunity to help restaurants find new business lines while thinking big and defining their strategy regarding delivery, the biggest disruption to the restaurant space in decades. - Contractor. Full-time compensation. - Duration: 6 - 24 months, with potential inclusion in the company - Uber Eats Training Se requiere: - 1-3 years experience in B2B sales, business development, marketing or consulting. - Negotiation, pre-sales, and analytical skills. - Available to travel - Autonomous & p...
España (Todas las ciudades)
¿Te gusta el mundo de las ventas y buscas una posición estable? Esta oferta es para ti. Podrás formar parte de una de las empresas de formación en idiomas para empresas con mayor trayectoria y prestigio a nivel internacional. Se trata de una posición estable y de incorporación directamente con la empresa, por lo que podrás desarrollar tu carrera profesional. Tendrás un trabajo itinerante, visitando empresas de toda Cataluña que puedan ser susceptibles de requerir formación en idiomas para sus empleados/...
Barcelona (Barcelona)
Type of contract: Temporary Work experience: 1 to 2 years Working hours: Full time Company: GIANT MARKETING SL Company Description Starting from humble beginnings, over the past 10 years Giant Marketing SL have built an unparalleled reputation for providing our players with a world-class customer service, highly competitive ticket prices, and transparent operations. We're proud to be one of the world’s largest international lottery ticket purchasing services with a fast growing base of loyal customers spanning the last 10 years. Our services are currently available in seven languages including English, Spanish, Russian, Afrikaans, Polish, Bulgarian and Romanian. We handpick the largest and most popular lotteries you can play, currently enabling users to choose from twelve international lotteries including Euromillions, UK Lottery, Mega Millions, USA Powerball and Spanish Raffles. Users can play lottery online by purchasing individual lottery tickets, as well as view the latest lotto results, subscribe to their favorite monthly lotto draws and even participate lottery syndicates with other players. Our syndicate service provides a more affordable way to win one of the world’s biggest jackpots. Job brief: We are looking for an enthusiastic Telesales Representative to contribute in generating sales for our company. You will be responsible for closing sales deals over the phone and maintaining good customer relationships. An effective telesales representative must be an excellent communicator and have superior people skills. They must be comfortable presenting products or services over the phone as well as dealing with complaints and doubts. The goal is to help the company grow by bringing in customers and developing business. Responsibilities: Enter and update customer information in the database Take and process orders in an accurate manner Contact potential or existing customers to inform them about a product or service using scripts Answer questions about products or the company Ask questions to understand customer requirements and close sales Keep records of calls and sales and note useful information Requirements: Proven experience as telesales representative or other sales/customer service role Proven track record of successfully meeting sales quota preferably over the phone (not essential) Ability to learn about products and services and describe/explain them to prospects Excellent knowledge of English (NATIVE) Excellent communication and interpersonal skills Confident Cool-tempered and able to handle rejection Outstanding negotiation skills with the ability to resolve issues and address complaints High school diploma; BSc/BA Account Management Ability to work under pressure Highly motivated and able to work on their own initiative What we can offer: Base Salary + Competitive rates of pay plus commissions Additional incentives offered Full training given Immediate starts available (1st February) If you feel like this is a role for you then please forward us your CV ASAP. Job Type: Full-time If you are interested in the role then please send us your CV or hit the apply button below. 1 to 2 years Full time GIANT MARKETING SL
Barcelona (Barcelona)
Publicado por Tiendeo Particular 08015, Barcelona, Barcelona España Oferta de empleo como Sales Development Representative en Tiendeo, Barcelona, Barcelona Publicada el: Monday, 01 Oct - 16:27 Nombre de la empresa: Tiendeo Número de trabajadores: 120 Sede central en: Barcelona Descripción de la empresa Tiendeo es una plataforma web y móvil que agrupa los catálogos, cupones y ofertas de las cadenas de distribución y tiendas habituales. Ayuda al consumidor a encontrar las mejores ofertas de su zona para que ahorre en sus compras. La visualización de los catálogos en formato digital es muy cómoda, ecológica y efectiva, ya que el sistema de alertas permite al usuario escoger las categorías, tiendas o productos concretos de los que quiere recibir información. Además, mediante el sistema de geolocalización, el usuario puede encontrar sus tiendas más cercanas. Ubicación Población: Barcelona Código Postal: 08015 Provincia: Barcelona País: España Descripción Puesto vacante: Sales Development Representative Categorías: Comercial y ventas - Comercial Nivel: Empleado/a Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Are you a young professional passionate about the world of sales? Or a recent graduate ready to be part of a digital company in continuous growth and expansion? ¿Are you ambitious and looking for a place to fully develop your potential and where your work has a real impact? Then you've come to the right place... read on! We are in a very exciting phase: on the one hand we are immersed in a technological transformation project by which we intend to position Tiendeo as one of the leading companies in digital marketing worldwide. On the other hand, we have very ambitious growth targets at a commercial level: we are achieving them and it won't stop here! Recently, we were awarded a certificate by the Financial Times and Statista that accredits us as one the 1000 fastest growing companies in Europe. That's why we need to reinforce our sales department with professionals like you! What we expect from you: ·Generate leads and establish the first contact with potential new accounts, following the sales process of Tiendeo. ·Develop an understanding of the business needs of each potential client and how Tiendeo can add value. ·Take advantage of the SDR toolkit to work effectively, track activity, identify successes and apply best practices. What can we offer you: ·A position that will allow you to start your professional career within a market leading company. ·The chance to be part of a young, promising and international team (currently more than 15 nationalities). ·Your work will have a real impact on the commercial results of the company. ·Hackathon every 2 months, including prizes for the best ideas. ·Extraordinary work atmosphere. ·Flat structure and work autonomy. ·Wii and Ping Pong table. ·And... an incredible terrace with a beautiful view overlooking the sea! Requisitos Estudios mínimos: Grado Experiencia mínima: No Requerida Imprescindible residente en: (Seleccionar) Requisitos mínimos: You have one year of experience or are a recent graduate in Business Administration/Management, Economics, or related degree. ·You have a native or fluent level of English ·You have lots of energy to maintain the pace of work and handle a high volume of activity. ·You enjoy developing convincing arguments and overcoming the challenge of making contact with qualified prospects. ·You demonstrate excellent communication skills (verbal and written) and the ability to effectively articulate the value proposition of our solution. ·Curious, with a winning attitude, competitive drive, passionate. Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa
España (Todas las ciudades)
Are you an ambitious, driven and energetic person willing to start your career in Sales? Do you want to work for a game changer in the travel industry? If so, we need to talk! We are currently building a team of Sales Development Representatives (SDR's) to help us to achieve our ambitious goals within the Spanish region. The ideal SDR is an excellent English speaker and Native in any Spanish and is a perseverant and focused professional, who will partner with the Marketing team to feed our sales funnel to qualify and engage prospective customers.
Barcelona (Barcelona)
Talent Search People is an international recruitment agency based in Barcelona and Madrid. We provide highly specialized recruitment services within our four areas of expertise: Finance, Sales, IT & E-Commerce and Native Speakers. Organization Our client provides news and business information to consumers and organizations around the world across multiple formats, including print, digital, mobile and live events. It has produced unrivalled quality content for more than 125 years and today has one of the world’s largest newsgathering operations with nearly 2,000 journalists in more than 75 bureaus globally. Function We are looking for a Customer Service Associate to provide excellent service to customers for the most dynamic, creative and savvy news and information company in the world. You will be ensuring customer satisfaction and customer loyalty, and assist and act as a point of reference with the Customer Service Manager. The primary role of the Customer Services team is to champion best practice in the objective governance of the contact centre provision and assessing the emerging risks and propose developments and improvements based on objective and evidence based information, such as agreed service levels and customer feedback. Your accountabilities would be: - Own a customer case by being the named case manager bringing the case to final conclusion - Provide excellent customer service to customers in a courteous, effective and timely manner to ensure resolution of escalation contacts - Maintain a high degree of customer service for all support queries and adhere to all service management principles and Service Level Agreements - Handle customer second-line enquiries to resolution, following escalation from the first line teams - Investigate and resolve account queries. - Promote the products and services of Dow Jones brands - Perform administrative functions as may be required in order to fulfill member requirements - Updating client accounts - Troubleshooting of some technical incidents and problems including basic Apps, device and subscription problems. - Escalate unresolved cases to management - Log all calls in the SalesForce Service Management Console - Support the maintenance of an active and useable knowledge base - Work as an intermediary between members and 3rd party suppliers, where required - Have a confident and assertive manner - Act as an internal voice of the customer - Work collaboratively with a variety of internal stakeholders, including technology, finance and editorial Requirements - Experience as part of a busy customer services team - Fluency in both German and English (Written and Verbal) - Being computer literate with a basic technical knowledge of and competence in websites, smartphones and tablets - Handling customer queries - Providing excellent customer service - Being professional and flexible - Knowledge of SalesForce - Positive and driven to succeed in a customer service environment - Managing multiple tasks and used to working in a target-driven environment - Excellent organizational and administrative skills - Looking for a long-term career in customer services - Recognition that operational roles of this nature may involve some element of weekend oversight, plus unscheduled incident and crisis management Offer In return, we offer a professional, progressive and multicultural environment for you to grow both personally as well as a wide range of benefits offered by a global company. - Starting date as soon as possible - Competitive salary - Meal vouchers Interested? Please, register yourself via our webpage on the link mentioned below: http://www.talentsearchpeople.com/es/buscar/Customer-Service-Associate-Excellent-Level-of-English-and-German/?page=jobDetails&pubID=26781&functionLevel1=4646 For further questions, do not hesitate to contact me, Ossi Vuorio ovuorio@talentsearchpeople.com Check other offers visiting our website www.talentsearchpeople.com.
Barcelona (Barcelona)
Publicado por RuntheWorld Particular 08006, Barcelona, Barcelona España Oferta de empleo como Business Developer Español / Inglés en RuntheWorld, Barcelona, Barcelona Publicada el: Monday, 18 Mar - 22:33 Nombre de la empresa: RuntheWorld Número de trabajadores: 1 Sede central en: Barcelona Descripción de la empresa Internet ha transformado los negocios. Las redes sociales han revolucionado internet. Vamos a agitar el email marketing. Mailify es la nueva solución para crear y enviar asombrosas newsletters. Mailify es una aplicación de emailing que se centra en las necesidades de las pymes españolas, poniendo especial atención en la lucha antispam. Filial de la compañía francesa Sarbacane Software, Mailify tiene oficinas en Barcelona y Lille. Ubicación Población: Barcelona Código Postal: 08006 Provincia: Barcelona País: España Descripción Puesto vacante: Business Developer Español / Inglés Categorías: Comercial y ventas - Televenta y marketing telefónico Nivel: Empleado/a Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Español debajo: RuntheWorld is helping Mailify in their recruitment process. Mailify is an e-mail marketing tool that enables professionals to create and send impressive newsletters in just a few clicks, as well as track the impact of their campaigns. We are looking for one Business Developer with fluent Spanish and who are also able to handle English or/and French-language contracts (not required, but nice to to have) to grow our International customer base These will your tasks: You are the "face" of the company. For the International Market (out of France) you will be part of a young and dynamic team and will be either in charge of hunting or farming new and existing customers. Generate, maintain and convert marketing leads through inbound and outbound sales pitches Helping email marketing leaders with their success, not by imposition of solutions, but rather by actively listening, understanding their problems, and ultimately finding the right product from our offerings; to work together with other experts in the company if necessary to optimally meet the customers' needs ESPAÑOL RuntheWorld está ayudando a Mailify en su proceso de selección. Mailify es una herramienta de email.marketing que permite a los profesionales crear y enviar impresionantes Newsletters con solo unos pocos clics, así como realizar un seguimiento del impacto de sus campañas. Estamos buscando un asesor comercial poliglota (español e ingles y/o francés) y que sea capaz de manejar contratos en diferentes idiomas para hacer crecer nuestra base de clientes de habla hispana, inglesa y potencialmente alemana/francesa/portuguesa. Conversión de leads. Es la parte esencial del puesto: calificar los leads, atender llamadas entrantes, transformar usuarios en clientes, etc. para hacer crecer el volumen de negocio de la empresa. Esta tarea implica una actitud positiva y ser perseverante. Además es importante que tengas un espíritu polivalente, emprendedor y muchas ganas de aprender y crecer. Asistir en el desarrollo de la tarea comercial en el mercado internacional, principalmente venta por teléfono en el mundo entero Asistir al departamento de soporte, fidelización y marketing. Asesorar a los clientes en email marketing y proceso de digitalización para ayudarles a hacer crecer sus ventas. *Español debajo Mailify, the leading emailing app in the French market, is extending international development, and looking for 1 commercial consultant to develop their international speaking markets. We need junior profiles who like to deal with customers and take the negotiation as a game. The positions is located in Barcelona (center) ESPAÑOL: Mailify, la aplicación de emailing lider en el mercado francés y en pleno desarrollo internacional buscamos un asesor comercial para desarrollar su mercado internacional. Necesitamos un perfil junior a quien le gusta el trato con el cliente y se toma la negociación como un juego. El puesto está ubicado em Barcelona (centro), Requisitos Estudios mínimos: Formación Profesional Grado Superior Experiencia mínima: Al menos 1 año Imprescindible residente en: (Seleccionar) Requisitos mínimos: Español debajo Here is your profile: Degree in Sales, Spanish fluent speaker, profinciency in English 1+ years experience in a sales environment with Spanish and English speaking (the latter not required, but a plus) corporate clients Excellent verbal and written communication skills as an external representative Someone who wants to take every opportunity, who is always looking for new challenges A An active listener A web and technically affine person would be a plus ESPAÑOL Titulado en ADE o en una Business School (o similares), quieres aprender y aportar: 1+ de experiencia en ventas, por teléfono. No tienes ningún miedo al teléfono. Tienes un español y un inglés muy alto o nativo. Tienes talento para la negociación y la venta. o en relaciones públicas. Te encantan las nuevas tecnologías Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa Salario Salario: 21.000 €- 24.000 € Bruto/año

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