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Sales business

A la hora de comprar muebles o decorar tu casa, artículos como sales business, te harán la vida mucho más sencilla y cómoda en tus labores. Al adquirir cualquier artículo, desde electrodomésticos hasta muebles, tenemos que tener en consideración muchas elecciones como por ejemplo: sales business development o sales business development executive. nuesto portal de anuncios clasificados no es solo una web sobre muebles, también puedes vender electrodomésticos, accesorios de jardín, decoración de cocinas etc. Este es un lugar hecho por amantes de la venta de productos de casa y jardinería, que lo que procura es querer ayudar a la gente a localizar gangas sin sin la necesidad de correr, y a los comerciantes les otorga euros extra. Ahora mismo solo te queda visualizar el mejor equipo para tu hogar, elegido por los usuarios expertos en embellecimiento y mobiliario de cocina. Si necesitas deshacerte de un mueble o electrodoméstico y obtener un coste de venta adecuado, primero tendrás que conocer su precio en este momento y cuánto dinero quieren sacar otras personas por dispositivos similares.

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    España (Todas las ciudades)
    This role is an opportunity to help restaurants find new business lines while thinking big and defining their strategy regarding delivery, the biggest disruption to the restaurant space in decades. - Contractor. Full-time compensation. - Duration: 6 - 24 months, with potential inclusion in the company - Uber Eats Training Se requiere: - 1-3 years experience in B2B sales, business development, marketing or consulting. - Negotiation, pre-sales, and analytical skills. - Available to travel - Autonomous & p...
    Blanes (Girona)
    Publicado por Securitas Direct España SAU - Zona Este Particular 17001, Blanes, Girona España Oferta de empleo como SALES TEAM LEADER - NEXTGEN en Securitas Direct España SAU - Zona Este, Blanes, Girona Publicada el: Tuesday, 18 Dec - 09:08 Nombre de la empresa: Securitas Direct España SAU - Zona Este Número de trabajadores: 3800 Sede central en: Madrid Descripción de la empresa Securitas Direct es la compañía líder en España y Europa especializada en seguridad para hogares y negocios a través de la venta y monitorización de sistemas de alarma. De origen sueco, la compañía desempeña su actividad en 13 países con 9.000 empleados. En España, cuenta con más de 80 delegaciones, un equipo de 3.800 empleados y más de 750.000 clientes. La misión de la compañía es hacer que las personas se sientan seguras y protegidas en todos los entornos de su vida diaria: hogares, negocios y desplazamientos, mediante una filosofía de gestión orientada a la creación de soluciones innovadoras. Únete a nosotros, únete a Securitas Direct. Ubicación Población: Blanes Código Postal: 17001 Provincia: Girona País: España Descripción Puesto vacante: SALES TEAM LEADER - NEXTGEN Categorías: Comercial y ventas - Comercial Nivel: Empleado/a Personal a cargo: (Seleccionar) Número de vacantes: 8 Descripción de la oferta: Securitas Direct - Verisure is seeking a talented, innovative, passionate Sales Team Leader to join our growing and successful Sales Team in Germany, Netherlands, Norway and the UK. The company is growing in Europe and these countries represent critical milestones for Verisure! At Securitas Direct - Verisure we are passion, we are talent, and we are innovation. We have the responsibility of protecting people´s lives and families, as well as their businesses. We have the responsibility of saving lives. Verisure has more than 3 million customers in 14 countries across Europe and Latin America and more than 16,000 employees and partners with ambition, working with cutting edge technology and winning as a team. The business has enjoyed consistent double-digit top and bottom line growth over the past 20 years as a result of its highly entrepreneurial and innovative approach to business. Do you want to be a part of the leading company in security and protection in Spain and Europe? Join us and be part of NEXTGen, a team of professionals that will influence in our company´s future. You will enjoy fantastic-learning experience and a professional career. This plan includes a training period of 1 year in one of our European offices, which will make you become a great Team Leader. Verisure offers you challenging opportunities across countries and functions to develop quickly and have a real impact on a growing and successful business. You have the opportunity to impact and own projects, to transform the company and its industry We are looking for ambitious people with expertise and strong fit with our intrinsic and DNA, with a big desire to grow, both personally and professionally wise; experts that want to face new challenges, fearless. As a sales professional, you will need to be accountable and passionate to help with our growth plan and help shape our sales force. We offer you a fast paced career, international experience and an attractive compensation package with high commissions! Now you decide if you want to be the owner of your own future. At Verisure there are no limits, you are the one that marks them. You will reach as high as you want to. Come and join us. Welcome to the new generation, welcome to NEXTGen. RESPONSIBILITIES The Sales Team Leader will be responsible to define the daily sales routine and to manage an efficient communication and report of sales data to teams and the Sales Branch Manager. -Team Management: recruitment, training and motivation. Provide regular feedback to the newcomers. Control team activities -Responsible for the P&L of his teams as well as the compliance of the agreed budgets, both in economic terms and in qualitative data. -Responsible for the proper follow up of installations (personal and team installations) -Responsible for the implementation of policies and guidelines established by the company - Ensure that client and team concerns are attended to Requisitos Estudios mínimos: Educación Secundaria Obligatoria Experiencia mínima: Al menos 1 año Imprescindible residente en: (Seleccionar) Requisitos mínimos: High school diploma -Fluent in English. A good level in any of the local languages is highly valued -Experience in the B2C sales process/ direct sales. Able to identify and enforce sales objectives -At least 1 year managing commercial groups, especially in direct sales. Previous experience in sectors such as energy, publishing, insurance... Experience in Customer Service is also valuable -Proficient in the use of digital applications. Technical skills to install security systems are a plus -Customer Orientation, Performs well under pressure, Integrity, Success orientation, Teamwork, Influence and Negotiation, Planning and organization, Troubleshooting, Customer Management -Strong fit with our Company DNA: Passionate in Everything We Do, Committed to Making a Difference, Always Innovating, Winning as a Team, With Trust & Responsibility Contrato Tipo de contrato: De duración determinada Jornada laboral: Completa
    Tarragona (Tarragona)
    Publicado por CURRENCIES DIRECT LIMITED SUCURSAL EN ESPAÑA. Particular 43001, Tarragona, Tarragona España Oferta de empleo como Business Development Executive en CURRENCIES DIRECT LIMITED SUCURSAL EN ESPAÑA., Tarragona, Tarragona Publicada el: 28 Nov 2019 - 11:40 Nombre de la empresa: CURRENCIES DIRECT LIMITED SUCURSAL EN ESPAÑA. Número de trabajadores: 1 Sede central en: Almería Descripción de la empresa CURRENCIES DIRECT ARE MARKET LEADERS IN FOREIGN CURRENCY EXCHANGE, OFFERING OUR CLIENTS THE OPPORTUNITY OF OBTAINING THE MOST COMPETITIVE COMMERCIAL EXCHANGE RATES. Ubicación Población: Tarragona Código Postal: 43001 Provincia: Tarragona País: España Descripción Puesto vacante: Business Development Executive Categorías: Comercial y ventas - Agente comercial Nivel: Empleado/a Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: CURRENCIES DIRECT ARE THE MARKET LEADERS IN FOREIGN CURRENCY EXCHANGE, OFFERING OUR CLIENTS THE OPPORTUNITY OF OBTAINING THE MOST COMPETITIVE COMMERCIAL EXCHANGE RATES. DUE TO CONTINUED EXPANSION WE HAVE THE FOLLOWING FULL-TIME VACANCY: Business Development Executive - Tarragona. YOU WILL BE AN ENTHUSIASTIC, RESULTS-DRIVEN PERSON AND WILL NEED TO DEMONSTRATE A FIRST CLASS TRACK RECORD WITH A BACKGROUND PREFERABLY IN EITHER PROPERTY SALES, BANKING OR EXTERNAL BUSINESS-TO-BUSINESS SALES. YOU WILL ALSO BE FLUENT IN BOTH ENGLISH & SPANISH. YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR EXPLAINING AND MANAGING OUR SERVICES TO NEW AND EXISTING AFFILIATES AND SALES SUPPORT TO OUR CLIENTS. IN RETURN WE OFFER A GOOD BASIC SALARY, EXCELLENT BONUS SCHEME, COMPANY CAR & MOBILE PHONE / LAPTOP, SPANISH CONTRACT OF EMPLOYMENT, AND THE CHANCE TO JOIN A FAST MOVING, INTERNATIONAL COMPANY. IN THE FIRST INSTANCE PLEASE SEND YOUR CV TO: DAVID SERRA 600 838 093 Requisitos Estudios mínimos: Educación Secundaria Obligatoria Experiencia mínima: No Requerida Imprescindible residente en: (Seleccionar) Requisitos mínimos: YOU WILL NEED TO DEMONSTRATE A FIRST CLASS TRACK RECORD WITH A BACKGROUND PREFERABLY IN EITHER PROPERTY SALES, BANKING OR EXTERNAL BUSINESS-TO-BUSINESS SALES. YOU WILL ALSO BE FLUENT IN BOTH ENGLISH & SPANISH. Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa Horario: 0930 - 1800
    Barcelona (Barcelona)
    Publicado por ALEF&KIAI S.L. Particular 08009, Barcelona, Barcelona España Oferta de empleo como Sales Trainer en ALEF&KIAI S.L., Barcelona, Barcelona Publicada el: Tuesday, 15 Jan - 16:26 Nombre de la empresa: ALEF&KIAI S.L. Número de trabajadores: 1 Sede central en: Barcelona Descripción de la empresa A&K provides a wide range of financial services to its clients on an international scope. We work proactively to achieve corporate goals and meet our clients¿ needs in a professional and dynamic way. Ubicación Población: Barcelona Código Postal: 08009 Provincia: Barcelona País: España Descripción Puesto vacante: Sales Trainer Categorías: Finanzas y banca - Bolsa, valores e inversión Nivel: Empleado/a Personal a cargo: (Seleccionar) Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: A&K, an ambitious financial services project located in the heart of Barcelona, is currently seeking a sales trainer with excellent level of English that will bring his/her added value to our international and proactive team. Main Responsibilities - Implementing, tracking, monitoring, evaluating and controlling the training activities. - Conducts new hire classes on a regular basis, including setting up of all training materials and facilities associated with each class. - Conducts recurrent training classes, meetings, and seminars during times of policy, procedure, and or protocol updates. - Conducts follow up to determine applicability and impact of training programs. - Evaluates need and develops new training materials and/or revises current material to ensure business unit or group training needs are met. - Elaborating reports in relation to the training plans. - Understands and embraces the business and call center operations strategic direction. - Conducts follow up to determine applicability of course material. Hard/Softs Skills required - Bachelor's Degree in business, commerce, finance or related field. - A minimum of 1-3 years of proven work experience as trainer. - Experience in delivering Finance, Forex or Investment Training would be highly valued. - Experience in sales. - Impressive communication, presentation, and interpersonal skills. - Ease in communicating by phone. - Solid knowledge of the latest corporate training techniques. - Excellent time management and organizational skills. What we offer - Energetic and multicultural work environment. - Opportunities for a professional growth within the company. - Professional training courses. - And other Benefits. Ready to join a vibrant an international team with more than 14 nationalities? Requisitos Estudios mínimos: Formación Profesional Grado Superior Experiencia mínima: Al menos 1 año Imprescindible residente en: (Seleccionar) Contrato Tipo de contrato: (Seleccionar) Jornada laboral: Completa Horario: 9 am- 6 pm (1 hour break)
    Barcelona (Barcelona)
    Publicado por Talent Search People Particular 08015, Barcelona, Barcelona España Oferta de empleo como Sales Internship with a Native level of Polish en Talent Search People, Barcelona, Barcelona Publicada el: Thursday, 29 Nov - 09:25 Nombre de la empresa: Talent Search People Número de trabajadores: 120 Sede central en: Barcelona Descripción de la empresa Talent Search People es una consultora de recursos humanos a nivel internacional ubicada en Barcelona, Madrid y Lisboa. Somos expertos seleccionando perfiles en seis áreas de especialización: Comercial y Marketing, IT & Ecommerce, Native Speakers, Finanzas y Legal, Ingenería y Farma, y Retail. Realizamos selección de personal para toda Europa y ofrecemos otros servicios como In -House y Outplacement. Nuestro equipo multicultural, formado por más de 120 consultores, posee un alto nivel de conocimientos en sus respectivos campos, para garantizar continuamente calidad en el trabajo y resultados a corto plazo. Según nuestros clientes y candidatos, la especialización y el enfoque consultivo son los criterios más valorados a la hora de confiar en nosotros. Además, trabajamos al éxito y siempre ofrecemos un periodo de garantía. Nuestro objetivo es ser el enlace perfecto entre los candidatos mejor calificados y las compañías idóneas en busca de éstos. Para más información: www.talentsearchpeople.com Ubicación Población: Barcelona Código Postal: 08015 Provincia: Barcelona País: España Descripción Puesto vacante: Sales Internship with a Native level of Polish Categorías: Comercial y ventas - Agente comercial Nivel: Becario/a - Prácticas Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Europe Language Jobs, a fast-growing job board is looking to hire someone to help them with the international Sales Department and assisting with different tasks. Our client has a very dynamic team and is always open to new ideas and possibilities. The company currently provides service to candidates and companies throughout Europe, operating in 48 countries and over 33 languages. As a Sales Intern, you will be responsible for your own group of countries. Your tasks will be, with the help and support of your mentor: - Building a network on LinkedIn - Promote the activities of company on LinkedIn - Acquisition of new customers - Build good, long-term relationships with your customers - Discuss the needs of your customers - Make outbound calls to follow up on customers' demands - Encourage your customers to post their job offers - Advise your customers how to use the job board - Inform your customers about the latest developments of the company services - Identify sales opportunities and close deals - Identify opportunities for cross-selling and upselling in order to increase revenues - Analyze goals and strategy with the team - Create new ideas and possibilities to help to develop the strategy Our client offers: - International and friendly working environment - Possibility to do a 6 months' internship near the city center in Barcelona - Working on a fast-growing company, possibility to incorporate to the commercial team after the internship - Paid online course (of your choice) in cooperation with EUDE - Salary: 500€/month. - Working hours: from Monday to Friday 09:00 - 18:00 and 1 free afternoon per week - If needed they can provide you with relocation support Requisitos Estudios mínimos: Ciclo Formativo Grado Superior Experiencia mínima: No Requerida Imprescindible residente en: (Seleccionar) Requisitos mínimos: Languages - Native level of Polish - Proficiency level of English Skills - You are a friendly and positive team player and willing to work in an international environment - You are proactive, eager to learn and highly motivated - You are results-driven - You want to develop a career in business - You have previous relevant experience in sales / account management (customer service, shop etc.), you are not afraid to pick up the phone and you are results-driven. - You are passionate about online business and the recruitment industry - You are able to identify customer needs and you have - You have excellent listening and communication skills - You are curious and able to multitask. Contrato Tipo de contrato: Formativo Jornada laboral: Completa
    Barcelona (Barcelona)
    Publicado por RuntheWorld Particular 08006, Barcelona, Barcelona España Oferta de empleo como Business Developer Español / Inglés en RuntheWorld, Barcelona, Barcelona Publicada el: Monday, 18 Mar - 22:33 Nombre de la empresa: RuntheWorld Número de trabajadores: 1 Sede central en: Barcelona Descripción de la empresa Internet ha transformado los negocios. Las redes sociales han revolucionado internet. Vamos a agitar el email marketing. Mailify es la nueva solución para crear y enviar asombrosas newsletters. Mailify es una aplicación de emailing que se centra en las necesidades de las pymes españolas, poniendo especial atención en la lucha antispam. Filial de la compañía francesa Sarbacane Software, Mailify tiene oficinas en Barcelona y Lille. Ubicación Población: Barcelona Código Postal: 08006 Provincia: Barcelona País: España Descripción Puesto vacante: Business Developer Español / Inglés Categorías: Comercial y ventas - Televenta y marketing telefónico Nivel: Empleado/a Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Español debajo: RuntheWorld is helping Mailify in their recruitment process. Mailify is an e-mail marketing tool that enables professionals to create and send impressive newsletters in just a few clicks, as well as track the impact of their campaigns. We are looking for one Business Developer with fluent Spanish and who are also able to handle English or/and French-language contracts (not required, but nice to to have) to grow our International customer base These will your tasks: You are the "face" of the company. For the International Market (out of France) you will be part of a young and dynamic team and will be either in charge of hunting or farming new and existing customers. Generate, maintain and convert marketing leads through inbound and outbound sales pitches Helping email marketing leaders with their success, not by imposition of solutions, but rather by actively listening, understanding their problems, and ultimately finding the right product from our offerings; to work together with other experts in the company if necessary to optimally meet the customers' needs ESPAÑOL RuntheWorld está ayudando a Mailify en su proceso de selección. Mailify es una herramienta de email.marketing que permite a los profesionales crear y enviar impresionantes Newsletters con solo unos pocos clics, así como realizar un seguimiento del impacto de sus campañas. Estamos buscando un asesor comercial poliglota (español e ingles y/o francés) y que sea capaz de manejar contratos en diferentes idiomas para hacer crecer nuestra base de clientes de habla hispana, inglesa y potencialmente alemana/francesa/portuguesa. Conversión de leads. Es la parte esencial del puesto: calificar los leads, atender llamadas entrantes, transformar usuarios en clientes, etc. para hacer crecer el volumen de negocio de la empresa. Esta tarea implica una actitud positiva y ser perseverante. Además es importante que tengas un espíritu polivalente, emprendedor y muchas ganas de aprender y crecer. Asistir en el desarrollo de la tarea comercial en el mercado internacional, principalmente venta por teléfono en el mundo entero Asistir al departamento de soporte, fidelización y marketing. Asesorar a los clientes en email marketing y proceso de digitalización para ayudarles a hacer crecer sus ventas. *Español debajo Mailify, the leading emailing app in the French market, is extending international development, and looking for 1 commercial consultant to develop their international speaking markets. We need junior profiles who like to deal with customers and take the negotiation as a game. The positions is located in Barcelona (center) ESPAÑOL: Mailify, la aplicación de emailing lider en el mercado francés y en pleno desarrollo internacional buscamos un asesor comercial para desarrollar su mercado internacional. Necesitamos un perfil junior a quien le gusta el trato con el cliente y se toma la negociación como un juego. El puesto está ubicado em Barcelona (centro), Requisitos Estudios mínimos: Formación Profesional Grado Superior Experiencia mínima: Al menos 1 año Imprescindible residente en: (Seleccionar) Requisitos mínimos: Español debajo Here is your profile: Degree in Sales, Spanish fluent speaker, profinciency in English 1+ years experience in a sales environment with Spanish and English speaking (the latter not required, but a plus) corporate clients Excellent verbal and written communication skills as an external representative Someone who wants to take every opportunity, who is always looking for new challenges A An active listener A web and technically affine person would be a plus ESPAÑOL Titulado en ADE o en una Business School (o similares), quieres aprender y aportar: 1+ de experiencia en ventas, por teléfono. No tienes ningún miedo al teléfono. Tienes un español y un inglés muy alto o nativo. Tienes talento para la negociación y la venta. o en relaciones públicas. Te encantan las nuevas tecnologías Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa Salario Salario: 21.000 €- 24.000 € Bruto/año
    Barcelona (Barcelona)
    Publicado por Tiendeo Particular 08015, Barcelona, Barcelona España Oferta de empleo como Sales Development Representative en Tiendeo, Barcelona, Barcelona Publicada el: Monday, 01 Oct - 16:27 Nombre de la empresa: Tiendeo Número de trabajadores: 120 Sede central en: Barcelona Descripción de la empresa Tiendeo es una plataforma web y móvil que agrupa los catálogos, cupones y ofertas de las cadenas de distribución y tiendas habituales. Ayuda al consumidor a encontrar las mejores ofertas de su zona para que ahorre en sus compras. La visualización de los catálogos en formato digital es muy cómoda, ecológica y efectiva, ya que el sistema de alertas permite al usuario escoger las categorías, tiendas o productos concretos de los que quiere recibir información. Además, mediante el sistema de geolocalización, el usuario puede encontrar sus tiendas más cercanas. Ubicación Población: Barcelona Código Postal: 08015 Provincia: Barcelona País: España Descripción Puesto vacante: Sales Development Representative Categorías: Comercial y ventas - Comercial Nivel: Empleado/a Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Are you a young professional passionate about the world of sales? Or a recent graduate ready to be part of a digital company in continuous growth and expansion? ¿Are you ambitious and looking for a place to fully develop your potential and where your work has a real impact? Then you've come to the right place... read on! We are in a very exciting phase: on the one hand we are immersed in a technological transformation project by which we intend to position Tiendeo as one of the leading companies in digital marketing worldwide. On the other hand, we have very ambitious growth targets at a commercial level: we are achieving them and it won't stop here! Recently, we were awarded a certificate by the Financial Times and Statista that accredits us as one the 1000 fastest growing companies in Europe. That's why we need to reinforce our sales department with professionals like you! What we expect from you: ·Generate leads and establish the first contact with potential new accounts, following the sales process of Tiendeo. ·Develop an understanding of the business needs of each potential client and how Tiendeo can add value. ·Take advantage of the SDR toolkit to work effectively, track activity, identify successes and apply best practices. What can we offer you: ·A position that will allow you to start your professional career within a market leading company. ·The chance to be part of a young, promising and international team (currently more than 15 nationalities). ·Your work will have a real impact on the commercial results of the company. ·Hackathon every 2 months, including prizes for the best ideas. ·Extraordinary work atmosphere. ·Flat structure and work autonomy. ·Wii and Ping Pong table. ·And... an incredible terrace with a beautiful view overlooking the sea! Requisitos Estudios mínimos: Grado Experiencia mínima: No Requerida Imprescindible residente en: (Seleccionar) Requisitos mínimos: You have one year of experience or are a recent graduate in Business Administration/Management, Economics, or related degree. ·You have a native or fluent level of English ·You have lots of energy to maintain the pace of work and handle a high volume of activity. ·You enjoy developing convincing arguments and overcoming the challenge of making contact with qualified prospects. ·You demonstrate excellent communication skills (verbal and written) and the ability to effectively articulate the value proposition of our solution. ·Curious, with a winning attitude, competitive drive, passionate. Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa
    Barcelona (Barcelona)
    Type of contract: Temporary Work experience: 1 to 2 years Working hours: Full time Company: GIANT MARKETING SL Company Description Starting from humble beginnings, over the past 10 years Giant Marketing SL have built an unparalleled reputation for providing our players with a world-class customer service, highly competitive ticket prices, and transparent operations. We're proud to be one of the world’s largest international lottery ticket purchasing services with a fast growing base of loyal customers spanning the last 10 years. Our services are currently available in seven languages including English, Spanish, Russian, Afrikaans, Polish, Bulgarian and Romanian. We handpick the largest and most popular lotteries you can play, currently enabling users to choose from twelve international lotteries including Euromillions, UK Lottery, Mega Millions, USA Powerball and Spanish Raffles. Users can play lottery online by purchasing individual lottery tickets, as well as view the latest lotto results, subscribe to their favorite monthly lotto draws and even participate lottery syndicates with other players. Our syndicate service provides a more affordable way to win one of the world’s biggest jackpots. Job brief: We are looking for an enthusiastic Telesales Representative to contribute in generating sales for our company. You will be responsible for closing sales deals over the phone and maintaining good customer relationships. An effective telesales representative must be an excellent communicator and have superior people skills. They must be comfortable presenting products or services over the phone as well as dealing with complaints and doubts. The goal is to help the company grow by bringing in customers and developing business. Responsibilities: Enter and update customer information in the database Take and process orders in an accurate manner Contact potential or existing customers to inform them about a product or service using scripts Answer questions about products or the company Ask questions to understand customer requirements and close sales Keep records of calls and sales and note useful information Requirements: Proven experience as telesales representative or other sales/customer service role Proven track record of successfully meeting sales quota preferably over the phone (not essential) Ability to learn about products and services and describe/explain them to prospects Excellent knowledge of English (NATIVE) Excellent communication and interpersonal skills Confident Cool-tempered and able to handle rejection Outstanding negotiation skills with the ability to resolve issues and address complaints High school diploma; BSc/BA Account Management Ability to work under pressure Highly motivated and able to work on their own initiative What we can offer: Base Salary + Competitive rates of pay plus commissions Additional incentives offered Full training given Immediate starts available (1st February) If you feel like this is a role for you then please forward us your CV ASAP. Job Type: Full-time If you are interested in the role then please send us your CV or hit the apply button below. 1 to 2 years Full time GIANT MARKETING SL
    El Morell (Tarragona)
    Publicado por Carburos Metálicos (Grupo Air Products) Particular 43760, El Morell, Tarragona España Oferta de empleo como Sales Representative - Medicinal Gases en Carburos Metálicos (Grupo Air Products), El Morell, Tarragona Publicada el: Saturday, 17 Aug - 08:33 Nombre de la empresa: Carburos Metálicos (Grupo Air Products) Número de trabajadores: 600 Sede central en: Barcelona Descripción de la empresa Carburos Metálicos (Grupo Air Products) es una compañía líder en el sector de gases industriales y medicinales que produce, distribuye y vende gases para múltiples sectores: metalurgia, vidrio, aguas, alimentación, medicinal, energía, petroquímica, laboratorios, congelación, refrigeración, enología, ocio y bebidas. La compañía aporta una amplia gama de productos, soluciones y servicios a sus clientes, así como materiales y equipos destinados a las aplicaciones de estos gases. Fundada en 1897, cuenta con 120 años al servicio de la industria de nuestro país y siempre ha mantenido un fuerte vínculo con la sociedad. Actualmente, Carburos Metálicos cuenta con un equipo de más de 600 profesionales en España, una capacidad diaria de producción de más de 1.200 toneladas de gas licuado (mtpd), 12 plantas de producción, 14 plantas de envasado, 2 laboratorios de gases de alta pureza y un centro de I+D ubicado en Bellaterra (Barcelona), a través de una alianza estratégica de Carburos Metálicos con la Universidad Autónoma de Barcelona (UAB). Además, es la única compañía gasista que da cobertura a todo el territorio español, a través de una red de 160 agentes que aportan flexibilidad y cercanía y que le permiten servir a más de 100.000 clientes. Desde 1995, Carburos Metálicos pertenece al grupo estadounidense Air Products (NYSE:APD). Air Products es una de las compañías de gases industriales líderes a nivel mundial. Su negocio principal de gases proporciona gases atmosféricos y procesados, así como todo el equipo necesario para otros sectores productivos, entre los que se incluyen refinerías y petroquímica, metalurgia, componentes electrónicos o alimentación y bebidas. Air Products también es el proveedor líder mundial de helio, equipos y tecnología de gas natural licuado. Sus aproximadamente 16.000 empleados hacen de Air Products la compañía de gases industriales más segura y eficiente, proporcionando ofertas sostenibles y un servicio excelente a todos sus clientes. Ubicación Población: El Morell Código Postal: 43760 Provincia: Tarragona País: España Descripción Puesto vacante: Sales Representative - Medicinal Gases Categorías: Comercial y ventas - Comercial Nivel: Especialista Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Carburos Metálicos es una compañía líder en el sector de gases industriales y medicinales que produce, distribuye y vende gases para múltiples sectores: metalurgia, vidrio, aguas, alimentación, medicinal, energía, petroquímica, laboratorios, congelación, refrigeración, enología, ocio y bebidas. Desde 1995, pertenece al grupo estadounidense Air Products. Actualmente buscamos incorporar a un/a Business Development Manager ubicado en la planta de El Morell para la zona de Tarragona y Lleida. El responsable de zona o Business Development Manager (BDM) será el responsable de la gestión y seguimiento del negocio de la zona que tiene asignada, teniendo que estar al corriente del estado de todos los clientes de su zona, tanto sean gestionados directamente como por otros responsables como son los distribuidores, agentes comerciales, major accounts, especialistas o IAM. Tendrá la responsabilidad directa de gestión de una cartera asignada, así como la gestión de los distribuidores de su zona, alineando la estrategia a seguir entre el negocio directo y el gestionado por el canal distribuidor. Esta posición será crítica para el desarrollo del negocio, contribuyendo a la consecución de los objetivos y a consolidar la fidelización del cliente. Principales responsabilidades: - Asegurar el cumplimiento del presupuesto de ventas - Aplicar y seguir las políticas comerciales de la compañía - Mantener y desarrollar la cartera de clientes existentes, así como fomentar el desarrollo del nuevo negocio Merchant - Gestión del canal retail (distribuidores) en su zona. - Estar al día en cuanto a aplicaciones así como de la información de mercado (aplicaciones, competencia, nuevos productos,...) - Analizar mensualmente la evolución de ventas de su zona - Reportar la actividad a través de SFA u otras herramientas - Coordinar con el resto de departamentos Requisitos Estudios mínimos: Grado Experiencia mínima: Al menos 3 años Imprescindible residente en: Provincia Puesto Vacante Requisitos mínimos: -Formación: Ingeniería Química o similar - Al menos 3 años de experiencia en ventas - Idiomas: Castellano y Catalán nativos. Se valorará inglés - Habilidades de comunicación y relación interpersonal - Habilidades comerciales y orientación al cliente - Habilidades informáticas. Dominio de SAP, MS Outlook y MS Office + herramientas propias que se le asignen - Habilidad de análisis - Capacidad de trabajo en equipo, con actitud positiva y entusiasta - Persona proactiva, creativa y asertiva - Persona comprometida y abierta al cambio - Carnet de conducir (B1) Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa
    Barcelona (Barcelona)
    Publicado por Importante multinacional de servicios de headhunti Particular 08037, Barcelona, Barcelona España Oferta de empleo como Sales Director en Importante multinacional de servicios de headhunting, Barcelona, Barcelona Publicada el: Sunday, 03 Feb - 10:20 Nombre de la empresa: Importante multinacional de servicios de headhunting Número de trabajadores: 1000 Sede central en: Madrid Descripción de la empresa Somos especialistas en selección de personal executive orientado a la transformación digital de las empresas en España. Contamos con una gran experiencia como executive headhunters de perfiles tecnológicos, directivos, IT y senior. Nuestra metodología de reclutamiento de personal se basa en una minuciosa selección previa de los candidatos más preparados, para luego continuar con el proceso de selección de personal mediante entrevistas y evaluaciones detalladas. Nuestra reputación como headhunters nos precede. Ubicación Población: Barcelona Código Postal: 08037 Provincia: Barcelona País: España Descripción Puesto vacante: Sales Director Categorías: Comercial y ventas - Comercial Departamento: comercial Nivel: Dirección / gerencia Personal a cargo: 6 - 10 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Multinacional Tecnológica selecciona Business Manager para ocupar posición de Director de Negocio en la venta de servicios profesionales, asistencias técnicas y servicios gestionados IT para la zona Este. Si te interesa la gestión de equipos y te apetece dar el salto, no dejes de inscribirte a esta oferta de empleo. Nos pondremos en contacto contigo para ampliarte más detalles del proyecto. Requisitos Estudios mínimos: Formación Profesional Grado Medio Experiencia mínima: Al menos 3 años Imprescindible residente en: (Seleccionar) Requisitos mínimos: Al menos tres años de experiencia en la venta de servicios profesionales, asistencias técnicas y servicios gestionados IT. Requisitos deseados: Experiencia en gestión de grandes cuentas e integradoras. Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa
    España (Todas las ciudades)
    The usage of bulk SMS services is being accessed by a lot of companies nowadays in order to market themselves & their products. Not only in the corporate sector, but the government has also been making use of these messages to spread awareness. Bulk messages are something that has a larger reach and is accessible to all.
    Barcelona (Barcelona)
    Publicado por Talent Search People Particular 08003, Barcelona, Barcelona España Oferta de empleo como SAP Business Developer with native Italian, Czech, or German en Talent Search People, Barcelona, Barcelona Publicada el: Wednesday, 22 May - 17:23 Nombre de la empresa: Talent Search People Número de trabajadores: 120 Sede central en: Barcelona Descripción de la empresa Talent Search People es una consultora de recursos humanos a nivel internacional ubicada en Barcelona, Madrid y Lisboa. Somos expertos seleccionando perfiles en seis áreas de especialización: Comercial y Marketing, IT & Ecommerce, Native Speakers, Finanzas y Legal, Ingenería y Farma, y Retail. Realizamos selección de personal para toda Europa y ofrecemos otros servicios como In -House y Outplacement. Nuestro equipo multicultural, formado por más de 120 consultores, posee un alto nivel de conocimientos en sus respectivos campos, para garantizar continuamente calidad en el trabajo y resultados a corto plazo. Según nuestros clientes y candidatos, la especialización y el enfoque consultivo son los criterios más valorados a la hora de confiar en nosotros. Además, trabajamos al éxito y siempre ofrecemos un periodo de garantía. Nuestro objetivo es ser el enlace perfecto entre los candidatos mejor calificados y las compañías idóneas en busca de éstos. Para más información: www.talentsearchpeople.com Ubicación Población: Barcelona Código Postal: 08003 Provincia: Barcelona País: España Descripción Puesto vacante: SAP Business Developer with native Italian, Czech, or German Categorías: Comercial y ventas - Televenta y marketing telefónico Nivel: Empleado/a Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: We are looking for Business Development Representatives for three different markets to become part of a major multinational company on the SAP project. This person will be responsible for executing effective prospecting efforts and developing and driving effective calling and selling strategies. Your main responsibilities will be: - Hunting through cold/warm calling to generate Leads according to campaign schedule and work-lists provided. - Executing effective prospecting efforts to maximize coverage of defined accounts. - Generating, qualifying, nurturing and handover of leads and opportunities by developing and driving effective calling and selling strategies that are based on valid, customer-specific value propositions. - Passing qualified leads to Inside Sales after proper need analysis. - Building and maintaining a good working relationship with sales and marketing contacts in order to amass knowledge to enable you to do the job of demand generation more effectively. - Regular review of lead pipeline and progression. Proactively give qualitative and quantitative feedback to Marketing on campaigns. - Prospects recruitment through event invitation and survey follow up. -Documenting all campaign and lead management related activities using the adequate systems correctly. - Updating and maintaining according to standard procedures to ensure sales and marketing have the most up to date information as and when required. We offer: - Contract: 6 months + permanent. - A dynamic, strongly expanding international enterprise with a high-quality service portfolio. - A positive working environment with a state-of-the-art infrastructure, strong team spirit and social responsibility. Requisitos Estudios mínimos: Licenciatura Experiencia mínima: Al menos 2 años Imprescindible residente en: (Seleccionar) Requisitos mínimos: We are looking for a candidate with the following qualifications, experience and skills: Qualifications: - Native level of Italian and high level of English. Experience: - At least 2 years Business experience preferably B2B. - Experience in the management and execution of inbound/outbound activities. Skills: - Proven sales drive. - Strong customer focus and interpersonal skills to serve as a trusted advisor. - Good IT/ preferably business software knowledge and understanding of SAP Customer Experience solutions. - Capacity to listen actively in order to identify prioritized customer needs. - Understanding of business challenges facing a defined industry and line of business. - Ability to articulate the SAP Customer Experience value proposition clearly in a defined industry and line of business context. Ability to work independently with a strong drive for results. - Strong facility with teamwork and an ability to learn and adapt quickly. Contrato Tipo de contrato: Indefinido Duración: 6 months + permanent Jornada laboral: Completa Salario Salario: 27.000 €- 30.000 € Bruto/año
    Barcelona (Barcelona)
    Publicado por Factiva Business Information S.L Particular 08005, Barcelona, Barcelona España Oferta de empleo como System Support Specialist Senior en Factiva Business Information S.L, Barcelona, Barcelona Publicada el: Thursday, 13 Sept - 02:54 Nombre de la empresa: Factiva Business Information S.L Número de trabajadores: 40 Sede central en: Barcelona Descripción de la empresa Factiva is the number one provider of news and business information to organisations worldwide, delivering essential content via products and services to help you make better decisions faster. Ubicación Población: Barcelona Código Postal: 08005 Provincia: Barcelona País: España Descripción Puesto vacante: System Support Specialist Senior Categorías: Otros - Sin especificar Nivel: Empleado/a Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Your responsibilities will include, but will not be limited to, the following: Conduct Kick off meetings with customers to design workflows that adhere to the Certification rules for the Dow Jones Platform. Communicate best practices for using Dow Jones API's and Services. Work with customer to troubleshoot and resolve technical issues. Write code samples, tutorials, and technical articles for the developer support portal. Develop internal tools/application as directed by management. Key responsibilities: Provide Phone and Email support for developers who are implementing one or more of Dow Jones API's or products. Certify Customer applications to ensure they adhere to Dow Jones Technical and Branding Guidelines. Provide support for Dow Jones Integration and Destination products. 3rd Level support for unresolved Technical Support issues Escalating issues to other departments when appropriate Getting status' on outsourced issues and keeping the technical staff informed Team leaders responsible for assisting, mentoring, and coaching technical staff Recognize and report problem trends Review and communicate system enhancement needs, leading the solution implementation Responsible to help with coverage for other regions or for any "on call" or weekend duties. Key Relationships: Work with technical staff and other departments within customer service to resolve customer problems Work closely with the various system development groups, Global operations, and Product Testing Work as a team member in the Development Support Group Team. Interact with customer service to resolve production issues. Interact with Technology group members to support each other. Contact customers System/Network/Developer contacts as necessary to troubleshoot or resolve customer related issues Assist the sales force in resolving technical issues Keep management informed of all severity one problems Skills, experience & qualifications: High level understanding of how to troubleshoot network connectivity issues related to a customer's network infrastructure. Excellent verbal and written communication skills with ability to explain complex products and technical issues in a level appropriate to the audience. Ability to assimilate complex product knowledge and identify appropriate solutions. Ability to effectively adapt to a changing work environment and structure. High degree of professionalism. Sets high standards of performance; assumes responsibility and accountability for successfully completing assignments Customer Focus required. Ability to make customers (internal & external) and their needs a primary focus of one's actions; develop and sustain productive customer relationships. Requisitos Estudios mínimos: Licenciatura Experiencia mínima: No Requerida Imprescindible residente en: (Seleccionar) Requisitos mínimos: Skills, experience & qualifications: 1 to 3 years in a Technical Support or Developer role working with Web applications or languages listed below Coding skills in an programming language such as C#, Java, Perl, Ruby, Python Working knowledge of software used to develop in these languages Web services (SOAP, REST, WSDL, XML) Experience developing or supporting sites using API and SDK integrations Networking or communication protocol knowledge Experience supporting web and mobile applications along with a thorough understanding of troubleshooting browser related issues. Ability to follow documented troubleshooting steps and accurately log interactions into the corporate CRM. (Past experience with salesforce.com is a plus) Experience working with XML and Relational Databases. Knowledge of networking or communication protocol including HTTP, FTP, and other common protocols Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa
    Cáceres (Cáceres)
    Ourbusinessladder is a one-stop shop Business Consultant Company who give business Consulting Services to start-ups & SME for sales and business growth. 
    España
    Applicable age:AdultBrand:AmoyItem:Consult customer serviceProduct category:Leather shoesUpper material:First layer cowhideSole material:RubberApplicable gender:MenHeaddress shape:Heart headShoe height:Low helpFunction:Breathable, deodorizingWhether:NoWhether in stock:NoFastest shipping time:1Quality inspection report:NoQuality inspection Unit:Consult customer serviceApplicable space:GeneralMain source:Consult customer serviceSeries:Consult customer serviceImage:Consult customer serviceLatest delivery Delivery time:2 daysColor:BlackSize:38,39,40,41,42,43,44Main sales area:Southeast Asia, Northeast Asia, Europe, Middle East, Africa, North America, South America, Others,Popular elements:Sewing lineStyle:Business casualHeel height:FlatApplicable sports:Hiking
    Marina de Cudeyo (Cantabria)
    Descripción LAVA CHARTER operates the largest permanent fleet of sailing yachts in the Canary Islands. As experts in the Canary Islands, we are in the business of "making guests happy". LAVA CHANDLERY is a shop in the middle of the Atlantic Ocean for sailors and those who want to be sailors. Therefore, we are the first port of call in the port of Arrecife after leaving Europe by water in the west and/or south direction. Who are we looking for? A sailor comes into the LAVA CHANDLERY and needs three meters of rope. He leaves the Lava Chancellery with 50 metres of rope, three pulleys, some T-shirts and a voucher for his sailing companions. Can you do this as a trader in Spanish, English and German every day? Are you dedicated and do you have great ideas for bringing material to the sailors? Do you enjoy working with customers and are you able to realise your ideas?  Then come and join the LAVA team on Lanzarote! Your languages are Spanish and English written and spoken. German is an advantage as a third language. Before you call us: Please send your CV to service@lavacharter.com Información empleo Idiomas Español Inglés Alemán Nombre empresa LAVA CHANDLERS Tipo contrato No especificado Contrato Contrato indefinido
    Polinyà (Barcelona)
    Impresionante casa 4 vientos para 2 familías, terreno de 20.000m2 todo plano, piscina propia. Situada en un entorno ídilico de paz y tranquilidad, por la carretera C-155 llegando a la población de Polinyà, a escasos 5 minutos donde se encuentran tiodo tipo de comercios y servicios. Casa ideada para 2 familías, son 2 casas independientes. Cada casa dispone de 167m2 cada una, un total de 333m2. Construída el año 1989, totalmente reformada. 3 plantas, planta baja + 1ra planta + buhardilla. Entrada a planta baja con gran recibidor, del recibidor, pasamos a un gran comedor de 40m exterior con salida a la zona de la piscina, todo en planta. También encontramos la cocina muy amplia, exterior y reformada. En esta planta también está el garaje para 2 coches, un baño completo con plato de ducha reformado. Tiene salida a un porche cerrado desde comedor. En la 1ra planta encontramos 4 habitaciones dobles exteriores (2 con salida a terraza de 30m cada una) y un baño completo con bañera. En la 2a planta buhardilla de 50m con salida a terraza solarium de 60m. Las 2 casas son exactamente iguales. Con entradas independientes. Suelos de parquet y gres, puertas de roble, ventanas de aluminio Climalit. Calefacción eléctrica con radiadores de bajo consumo. Dispone de zona de barbacoa con comedor de verano de 50m con fuego a tierra, también dispone de un aseo en esta zona. Actualmente tiene en funcionamiento un negocio de venta de leña y carbón. Dispone de tantos metros que se podría montar cualquier tipo de actividad. FS Finques Sabadell es miembro de Apialia Sabadell y Ágora Vallés Occidental. Inscrito en el colegio de APIS y con diferentes puntos de venta en Sabadell, Barberà, Barcelona, Sentmenat y Sant Llorenç Savall. Especialistas en cambios de vivienda. ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Impressionant casa 4 vents per a 2 families, terreny de 20.000m2 tot pla, piscina propia. Situada en un entorn idíl·lic de pau i tranquil·litat, per la carretera C-155 arribant a la població de Polinyà, a 5 minuts on es troben tiodo tipus de comerços i serveis. Casa ideada per a 2 families, són 2 cases independents. Cada casa disposa d'167m2 cadascuna, un total de 333m2. Construïda l'any 1989, totalment reformada. 3 plantes, planta baixa + 1ra planta + golfes. Entrada planta baixa amb gran rebedor, del rebedor, passem a un gran menjador de 40m exterior amb sortida a la zona de la piscina, tot en planta. També hi trobem la cuina molt àmplia, exterior i reformada. En aquesta planta també hi ha el garatge per a 2 cotxes, un bany complet amb plat de dutxa reformat. Té sortida a un porxo tancat des menjador. A la 1ra planta trobem 4 habitacions dobles exteriors (2 amb sortida a terrassa de 30m cadascuna) i un bany complet amb banyera. A la 2a planta golfes de 50m amb sortida a terrassa solàrium de 60m. Les 2 cases són exactament iguals. Amb entrades independents. Terres de parquet i gres, portes de roure, finestres d'alumini Climalit. Calefacció elèctrica amb radiadors de baix consum. Disposa de zona de barbacoa amb menjador d'estiu de 50m amb llar de foc, també disposa d'un lavabo en aquesta zona. Actualment té en funcionament un negoci de venda de llenya i carbó. Disposa de tants metres que es podria muntar qualsevol tipus d'activitat. FS Finques Sabadell és membre de Apialia Sabadell i Àgora Vallès Occidental. Inscrit en el col·legi d'APIS i amb diferents punts de venda a Sabadell, Barberà, Barcelona, ​​Sentmenat i Sant Llorenç Savall. Especialistes en canvis d'habitatge. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Impressive house 4 winds for 2 families, land of 20,000m2 all flat, own pool. Located in an idyllic environment of peace and tranquility, by the C-155 road reaching the town of Polinyà, just 5 minutes where you can find all kinds of shops and services. House designed for 2 families, are 2 independent houses. Each house has 167m2 each, a total of 333m2. Built in 1989, completely renovated. 3 floors, ground floor + 1st floor + attic. Entrance to the ground floor with a large entrance hall, from the hall, we go to a large dining room of 40m outside with access to the pool area, all in ground floor. We also find the kitchen very spacious, exterior and renovated. On this floor there is also the garage for 2 cars, a bathroom with shower renovated. It has access to a closed porch from dining room. On the first floor there are 4 exterior double rooms (2 with a terrace of 30m each) and a bathroom with bathtub. On the 2nd floor attic of 50m with access to terrace solarium of 60m. The 2 houses are exactly the same. With independent entries. Parquet floors and stoneware, oak doors, Climalit aluminum windows. Electric heating with low consumption radiators. It has barbecue area with 50m summer dining room with fire to land, also has a toilet in this area. He currently has a firewood and coal sales business. It has so many meters that you could mount any type of activity. FS Finques Sabadell is a member of Apialia Sabadell and Ágora Vallés Occidental. Registered in the school of APIS and with different points of sale in Sabadell, Barberà, Barcelona, ​​Sentmenat and Sant Llorenç Savall. Specialists in housing changes.
    Polinyà (Barcelona)
    COMPRARCASA RC FINQUES comercializa impresionante casa 4 vientos para 2 familías, terreno de 20.000m2 todo plano, piscina propia. Situada en un entorno ídilico de paz y tranquilidad, por la carretera C-155 llegando a la población de Polinyà, a escasos 5 minutos donde se encuentran tiodo tipo de comercios y servicios. Casa ideada para 2 familías, son 2 casas independientes. Cada casa dispone de 167m2 cada una, un total de 333m2. Construída el año 1989, totalmente reformada. 3 plantas, planta baja + 1ra planta + buhardilla. Entrada a planta baja con gran recibidor, del recibidor, pasamos a un gran comedor de 40m exterior con salida a la zona de la piscina, todo en planta. También encontramos la cocina muy amplia, exterior y reformada. En esta planta también está el garaje para 2 coches, un baño completo con plato de ducha reformado. Tiene salida a un porche cerrado desde comedor. En la 1ra planta encontramos 4 habitaciones dobles exteriores (2 con salida a terraza de 30m cada una) y un baño completo con bañera. En la 2a planta buhardilla de 50m con salida a terraza solarium de 60m. Las 2 casas son exactamente iguales. Con entradas independientes. Suelos de parquet y gres, puertas de roble, ventanas de aluminio Climalit. Calefacción eléctrica con radiadores de bajo consumo. Dispone de zona de barbacoa con comedor de verano de 50m con fuego a tierra, también dispone de un aseo en esta zona. Actualmente tiene en funcionamiento un negocio de venta de leña y carbón. Dispone de tantos metros que se podría montar cualquier tipo de actividad. COMPRARCASA RC FINQUES comercialitza impressionant casa 4 vents per a 2 families, terreny de 20.000m2 tot pla, piscina propia. Situada en un entorn idíl·lic de pau i tranquil·litat, per la carretera C-155 arribant a la població de Polinyà, a 5 minuts on es troben tiodo tipus de comerços i serveis. Casa ideada per a 2 families, són 2 cases independents. Cada casa disposa d'167m2 cadascuna, un total de 333m2. Construïda l'any 1989, totalment reformada. 3 plantes, planta baixa + 1ra planta + golfes. Entrada planta baixa amb gran rebedor, del rebedor, passem a un gran menjador de 40m exterior amb sortida a la zona de la piscina, tot en planta. També hi trobem la cuina molt àmplia, exterior i reformada. En aquesta planta també hi ha el garatge per a 2 cotxes, un bany complet amb plat de dutxa reformat. Té sortida a un porxo tancat des menjador. A la 1ra planta trobem 4 habitacions dobles exteriors (2 amb sortida a terrassa de 30m cadascuna) i un bany complet amb banyera. A la 2a planta golfes de 50m amb sortida a terrassa solàrium de 60m. Les 2 cases són exactament iguals. Amb entrades independents. Terres de parquet i gres, portes de roure, finestres d'alumini Climalit. Calefacció elèctrica amb radiadors de baix consum. Disposa de zona de barbacoa amb menjador d'estiu de 50m amb llar de foc, també disposa d'un lavabo en aquesta zona. Actualment té en funcionament un negoci de venda de llenya i carbó. Disposa de tants metres que es podria muntar qualsevol tipus d'activitat. COMPRARCASA RC FINQUES sell an impressive house 4 winds for 2 families, land of 20,000m2 all flat, own pool. Located in an idyllic environment of peace and tranquility, by the C-155 road reaching the town of Polinyà, just 5 minutes where you can find all kinds of shops and services. House designed for 2 families, are 2 independent houses. Each house has 167m2 each, a total of 333m2. Built in 1989, completely renovated. 3 floors, ground floor + 1st floor + attic. Entrance to the ground floor with a large entrance hall, from the hall, we go to a large dining room of 40m outside with access to the pool area, all in ground floor. We also find the kitchen very spacious, exterior and renovated. On this floor there is also the garage for 2 cars, a bathroom with shower renovated. It has access to a closed porch from dining room. On the first floor there are 4 exterior double rooms (2 with a terrace of 30m each) and a bathroom with bathtub. On the 2nd floor attic of 50m with access to terrace solarium of 60m. The 2 houses are exactly the same. With independent entries. Parquet floors and stoneware, oak doors, Climalit aluminum windows. Electric heating with low consumption radiators. It has barbecue area with 50m summer dining room with fire to land, also has a toilet in this area. He currently has a firewood and coal sales business. It has so many meters that you could mount any type of activity. FS Finques Sabadell is a member of Apialia Sabadell and Ágora Vallés Occidental. Registered in the school of APIS and with different points of sale in Sabadell, Barberà, Barcelona, ​​Sentmenat and Sant Llorenç Savall. Specialists in housing changes.
    Barcelona (Barcelona)
    Publicado por Empresa de Consultoría de Servicios Particular 08029, Barcelona, Barcelona España Oferta de empleo como Account Manager - Barcelona en Empresa de Consultoría de Servicios, Barcelona, Barcelona Publicada el: Thursday, 13 Sept - 10:25 Nombre de la empresa: Empresa de Consultoría de Servicios Número de trabajadores: 40 Sede central en: Barcelona Descripción de la empresa Empresa de Consultoría de Servicios de RRHH (Formación, selección y calidad) con una plantilla de 40 personas en proceso de expansión y crecimiento. Ubicación Población: Barcelona Código Postal: 08029 Provincia: Barcelona País: España Descripción Puesto vacante: Account Manager - Barcelona Categorías: Comercial y ventas - Comercial Nivel: Empleado/a Personal a cargo: (Seleccionar) Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: The company: Global BPO Contact Center leader Since 1992, MST is the leader in Global BPO Contact Center Services with high added value for the midmarket We are the company with the largest growth sector, 22% in the last 3 years. We form a holding company comprising 10 firms specialized by industry, allowing our customers to get a solution tailored to your needs. The role: We are looking for an Account Manager to create long-term, trusting relationships with our customers. The Account Manager's role is to oversee a portfolio of assigned customers, develop new business from existing clients and actively seek new sales opportunities. Responsibilities: Serve as the lead point of contact for all customer account management matters Build and maintain strong, long-lasting client relationships Negotiate contracts and close agreements to maximize profits Develop trusted advisor relationships with key accounts, customer stakeholders and executive sponsors Ensure the timely and successful delivery of our solutions according to customer needs and objectives Clearly communicate the progress of monthly/quarterly initiatives to internal and external stakeholders Develop new business with existing clients and/or identify areas of improvement to meet sales quotas Forecast and track key account metrics (e.g. quarterly sales results and annual forecasts) Prepare reports on account status Collaborate with sales team to identify and grow opportunities within territory Assist with challenging client requests or issue escalations as needed Requirements: Proven work experience as an Account Manager, Key Account Manager, Sales Account Manager, Junior Account Manager or relevant role Demonstrable ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-level Solid experience with CRM software (e.g. Salesforce, Zoho CRM or HubSpot) and MS Office (particularly MS Excel) Experience delivering client-focused solutions to customer needs Proven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detail Excellent listening, negotiation and presentation abilities Strong verbal and written communication skills BA/BS degree in Business Administration, Sales or relevant field Requisitos Estudios mínimos: Sin estudios Experiencia mínima: Al menos 2 años Imprescindible residente en: Provincia Puesto Vacante Contrato Tipo de contrato: (Seleccionar) Jornada laboral: Completa
    España (Todas las ciudades)
    ref. INS-EM-28693170 If you have recently finished your studies, you want to learn and develope yourself in a leading company in the IT sector...... We are looking for you! Tech Data is one of the world's largest technology providers in IT distribution. Tech Data is currently ranked No. 83 on the Fortune 100® and has been named one of Fortune's "World's Most Admired Companies" for seven straight years. We have a remunerated internship program for recent graduates, who can take a full-time internship. Job purpose Responsible for the delivery of business reportings and implementation of a GCC dashboard that will support our product marketing and sales teams commercial operations and daily decisions in order to maximize our profitable market opportunities. This person will be interacting with both GCC European and local teams from product marketing/business, sales teams and Operations&Procurement and his/her work will be key for our business decisions on a daily level. Accountabilities - Accountable for providing the agreed business reports at the right timing (daily or weekly). - Work closely with various business stakeholders from different countries and maintain constructive relationships with the key ones including Business Manager and Sales Managers. - Creation of GCC operations dashboard. - Expert for reporting and pricing matters. - Actions any ad-hoc commercial operations request in order to support projects/activities as appropriate. We offer - Training by our professional teams. You will be one more in the team! - Specialized theoretical training by prestigious institutions in Spain that will be at Tech data's expense! - Remuneration of 728 € gross per month. - 6-month internship agreement renewable for 6 more months and possible incorporation in the company. Salario: € brutos/año

    Brand manager

    2.000 €

    Madrid (Madrid)
    bestcasting.eu/jobs/brand-manager/ The ideal candidate: At least 3 years of experience in a similar position; Management, Economics or Marketing studies; Good decision-making skills; Aptitude for working with numbers; The ability to make decisions quickly and efficiently, as well as the ability to process information clearly, is vital to this role; Focus on the consumer capable of building relationships with suppliers and placing the customer at the center of strategies and plans; Ability to manage interpersonal relationships; Advanced computer use skills; Focus on results; Studies and experience abroad; Integrative and adapted commercial vision in a globalized market; Fluent English/Spanish/German/French Responsibilities: Responsible for developing growth strategies; Develop, propose and apply the brand strategy in collaboration with the sales, marketing and economic departments; Uses sales data to manage and develop existing partnerships; Finds new ways to identify and convert new market opportunities into viable business partnerships; Find ways to improve and develop partnerships by analyzing the performance of all ongoing contracts and monitoring market trends to find new opportunities; Meet regularly with customers to manage the flow between the sales agreement and the final delivery, as managing relationships is an essential part of this job; Draws up reports and presents them to department heads; Analyzes sales reports to make forecasts and reach agreed target; Assist the design and procurement team in the development of new products, pricing and the development of new business opportunities. Only candidates can apply for this job.
    Barcelona (Barcelona)
    Publicado por Spring Professional Sales & Marketing Particular 08908, Barcelona, Barcelona España Oferta de empleo como Responsable Comercial (REFRIGERACIÓN) - Canal OEM en Spring Professional Sales & Marketing, Barcelona, Barcelona Publicada el: Sunday, 23 Sept - 08:31 Nombre de la empresa: Spring Professional Sales & Marketing Número de trabajadores: 50 Sede central en: Madrid Descripción de la empresa En Spring Professional hemos detectado la necesidad de especializarnos aún mas en las distintas áreas de la habitual rama de selección Sales & Marketing. De este modo hemos creado tres especializaciones para poder atender mejor las necesidades de nuestros clientes y candidatos: Sales Marketing Digital Spring Professional Sales En Spring Professional Sales somos especialistas en la búsqueda y selección de perfiles del área de ventas. Seleccionamos profesionales con experiencia y competencias contrastadas en el ámbito comercial, que trabajan para la consolidación de las ventas de productos o servicios. Sabemos que un buen comercial garantiza el éxito en las ventas de una compañía. Por eso, nuestro proceso de selección se basa en una estricta metodología para encontrar al profesional que más se ajuste a las necesidades de nuestros clientes. Somos la especialización de referencia para la selección de los siguientes perfiles: • Account manager. • Delegado/a comercial. • Jefe/a de equipo comercial. • Jefe/a de ventas regional. • Jefe/a de ventas nacional. • Business Developer. • Key account manager. • Key account regional manager. • National Key account manager. • Técnico/a exportación. • Export manager. • Director/a comercial. Spring Professional Marketing Marketing es la división de Spring Professional creada para atender las necesidades de este mercado en constante evolución. Con la intención de dar un mejor servicio y comprender las necesidades tanto de candidatos como clientes, nuestros consultores especializados cuentan con amplia experiencia en el reclutamiento y selección de perfiles de marketing, comunicación, publicidad y PR/eventos. Ubicación Población: Barcelona Código Postal: 08908 Provincia: Barcelona País: España Descripción Puesto vacante: Responsable Comercial (REFRIGERACIÓN) - Canal OEM Categorías: Comercial y ventas - Comercio exterior Departamento: España Nivel: Mando intermedio Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Estás especializado/a en el sector de la REFRIGERACIÓN? ¿Te sientes familiarizado/a con la última tecnología en cuanto a eficiencia energética? ¿Te has desarrollado estos últimos años en una posición comercial dentro del canal OEM? Si así es, estamos seguros que te gustaría poder asumir un nuevo reto profesional de la mano de una de las principales marcas del mercado! Y poder asesorar a tus clientes en proyectos de eficiencia energética! Si te consideras una especialista en refrigeración, estamos gestionando tu oportunidad! Estamos buscando el/la responsable comercial nacional para el canal OEM de la unidad de REFRIGERACIÓN para un importante fabricante de componentes. Te responsabilizarás de gestionar la cartera de clientes existente con el objetivo de asesorar a tus clientes orientándolos hacia la eficiencia energética, convirtiéndote en su partner estratégico para el desarrollo de nuevos equipos en el sector. Para ello necesitamos un mínimo de 5-7 años desarrollando a nivel comercial el canal OEM en componentes orientados al sector REF. O en su defecto como product manager. Pensamos en un perfil con motivación por asumir un nuevo reto profesional, habituado a trabajar en equipo y en un entorno internacional. Para ello necesitamos estudios superiores y buen nivel de inglés. Te ofrecemos formar parte de una compañía en crecimiento con un gran reconocimiento en el mercado. Con un excelente ambiente de trabajo. Requisitos Estudios mínimos: Ingeniería Técnica Experiencia mínima: Más de 5 años Imprescindible residente en: (Seleccionar) Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa
    Barcelona (Barcelona)
    Publicado por Spring Professional Sales & Marketing Particular 08720, Vilafranca Del Penedès, Barcelona España Oferta de empleo como Técnico/a Comercial Junior- Sector plástico en Spring Professional Sales & Marketing, Vilafranca Del Penedès, Barcelona Publicada el: Saturday, 23 Mar - 14:10 Nombre de la empresa: Spring Professional Sales & Marketing Número de trabajadores: 50 Sede central en: Madrid Descripción de la empresa En Spring Professional hemos detectado la necesidad de especializarnos aún mas en las distintas áreas de la habitual rama de selección Sales & Marketing. De este modo hemos creado tres especializaciones para poder atender mejor las necesidades de nuestros clientes y candidatos: Sales Marketing Digital Spring Professional Sales En Spring Professional Sales somos especialistas en la búsqueda y selección de perfiles del área de ventas. Seleccionamos profesionales con experiencia y competencias contrastadas en el ámbito comercial, que trabajan para la consolidación de las ventas de productos o servicios. Sabemos que un buen comercial garantiza el éxito en las ventas de una compañía. Por eso, nuestro proceso de selección se basa en una estricta metodología para encontrar al profesional que más se ajuste a las necesidades de nuestros clientes. Somos la especialización de referencia para la selección de los siguientes perfiles: • Account manager. • Delegado/a comercial. • Jefe/a de equipo comercial. • Jefe/a de ventas regional. • Jefe/a de ventas nacional. • Business Developer. • Key account manager. • Key account regional manager. • National Key account manager. • Técnico/a exportación. • Export manager. • Director/a comercial. Spring Professional Marketing Marketing es la división de Spring Professional creada para atender las necesidades de este mercado en constante evolución. Con la intención de dar un mejor servicio y comprender las necesidades tanto de candidatos como clientes, nuestros consultores especializados cuentan con amplia experiencia en el reclutamiento y selección de perfiles de marketing, comunicación, publicidad y PR/eventos. Ubicación Población: Vilafranca Del Penedès Código Postal: 08720 Provincia: Barcelona País: España Descripción Puesto vacante: Técnico/a Comercial Junior- Sector plástico Categorías: Comercial y ventas - Comercio exterior Nivel: Especialista Personal a cargo: (Seleccionar) Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Te gustaría trabajar en una empresa líder en el sector del plástico? ¿Quieres seguir desarrollándote en un rol Comercial y gestionar la zona de Cataluña? ¿Resides en la comarca de l'Alt Penedés? Sí es así, sigue leyendo! Desde Spring Professional, estamos buscando una Delegado comercial Junior para gestionar la zona de Cataluña, para una multinacional del sector del plástico, ubicada en la zona del Penedés. Reportando al Delegado Comercial de Cataluña, te encargarás de la gestión integral de la cartera de clientes, con especial atención a las cuentas claves de la compañía (sector industrial, cliente final) Deberás realiizar el seguimiento de las cuentas existentes, así como la prospección de nuevas cuentas. Para ello estamos buscando un perfil profesional con 3-4 años de experiencia en rol comercial, vinculado al sector industrial. Muy valorable el sector del packaging. Se requiero estudios univeristarios (ADE, Ingeníeria, ecónomicas, etc). Residencia en la zona del Penedés. Que ofrecen? Proyección y carrera profesional en la compañía. Retrubución según valía del candidato. Incorporación en una empresa consolidada y líder en su sector. Requisitos Estudios mínimos: Ciclo Formativo Grado Superior Experiencia mínima: Al menos 3 años Imprescindible residente en: (Seleccionar) Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa
    Abrera (Barcelona)
    Our client is one of the biggest, most exciting and fastest growing companies in the world. They are ready to support, train and encourage you on your journey of building a rewarding career in sales. Function The Account Managers will help customers find the right solution when they express an interest in one of their services (inbound calls). Your tasks will consist in: - Working with customers in order to understand their needs, create solutions and ensure a smooth sales process. - Finding new sales leads, through business directories, client referrals, etc. - Listening carefully to the customer’s requirements in order to be able to come to the most appropriate deal - Maintaining and developing relationships with existing customers via telephone calls and emails - Responding to incoming email and phone enquiries - Contributing to team efforts in order to meet your objectives Requirements Candidates should have the following experience or background in order to be considered for the role: -Native level of German -Excellent level of English - Proven track record of selling products or service solutions over the phone within a business-to-business sales environment. Rounded sales and service skills (Not a pure “cold caller”). - Professional and clear communication skills with the ability to build rapport with a customer quickly over the phone. (Excellent telephone demeanour). - ‘Can-do’ attitude; demonstrating a positive attitude toward others, working well in a team environment and assisting in all areas as needed. - Familiarity with CRM systems is a plus. Offer - Competitive salary + uncapped commissions - Work in an international environment with great atmosphere - Complete and thorough training program - Opportunities for career development - Permanent contract
    Barcelona (Barcelona)
    Publicado por IGH FLAVOURS&TECHNOLOGY SA. Particular 08023, Barcelona, Barcelona España Oferta de empleo como FLAVOUR ACCOUNT MANAGER for European Market en IGH FLAVOURS&TECHNOLOGY SA., Barcelona, Barcelona Publicada el: Monday, 02 Sept - 18:33 Nombre de la empresa: IGH FLAVOURS&TECHNOLOGY SA. Número de trabajadores: 50 Sede central en: Murcia Descripción de la empresa Industria de fabricación de aromas y productos preparados para alimentación humana. Ubicación Población: Barcelona Código Postal: 08023 Provincia: Barcelona País: España Descripción Puesto vacante: FLAVOUR ACCOUNT MANAGER for European Market Categorías: Comercial y ventas - Agente comercial Nivel: Especialista Personal a cargo: (Seleccionar) Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Promoting and selling a variety of flavour to European Market To develop with sales/marketing Department sales strategies to satisfy objectives and sales opportunities Create/Maintain relationships at client and internally with team Leverages marketplace knowledge to position for new business opportunities Leverages subject matter experts with client Ensures that administrative functions such as itineraries, expenses and call reports, etc., are accurately maintained and adhered Provides ongoing customer service and follow-up to ensure the timely shipment of orders Issues comprehensive action reports to enable successful execution of projects Works with legal and corporate compliance on corporate agreements, standards and policies, i.e., contractual agreements Requisitos Estudios mínimos: Licenciatura Experiencia mínima: Al menos 3 años Imprescindible residente en: (Seleccionar) Requisitos mínimos: Bachelor's degree with related food and beverage experience A minimum of 3-5 years of flavour, food ingredient sales experience Proficient in Microsoft Suite Applications: Excel, Word, PowerPoint and Outlook to travel minimum 50% English and other languages will be valued Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa
    Murcia (Murcia)
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    Las Palmas (Las Palmas)
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