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Sales business development

España (Todas las ciudades)
This role is an opportunity to help restaurants find new business lines while thinking big and defining their strategy regarding delivery, the biggest disruption to the restaurant space in decades. - Contractor. Full-time compensation. - Duration: 6 - 24 months, with potential inclusion in the company - Uber Eats Training Se requiere: - 1-3 years experience in B2B sales, business development, marketing or consulting. - Negotiation, pre-sales, and analytical skills. - Available to travel - Autonomous & p...
El Morell (Tarragona)
Publicado por Carburos Metálicos (Grupo Air Products) Particular 43760, El Morell, Tarragona España Oferta de empleo como Sales Representative - Medicinal Gases en Carburos Metálicos (Grupo Air Products), El Morell, Tarragona Publicada el: Saturday, 17 Aug - 08:33 Nombre de la empresa: Carburos Metálicos (Grupo Air Products) Número de trabajadores: 600 Sede central en: Barcelona Descripción de la empresa Carburos Metálicos (Grupo Air Products) es una compañía líder en el sector de gases industriales y medicinales que produce, distribuye y vende gases para múltiples sectores: metalurgia, vidrio, aguas, alimentación, medicinal, energía, petroquímica, laboratorios, congelación, refrigeración, enología, ocio y bebidas. La compañía aporta una amplia gama de productos, soluciones y servicios a sus clientes, así como materiales y equipos destinados a las aplicaciones de estos gases. Fundada en 1897, cuenta con 120 años al servicio de la industria de nuestro país y siempre ha mantenido un fuerte vínculo con la sociedad. Actualmente, Carburos Metálicos cuenta con un equipo de más de 600 profesionales en España, una capacidad diaria de producción de más de 1.200 toneladas de gas licuado (mtpd), 12 plantas de producción, 14 plantas de envasado, 2 laboratorios de gases de alta pureza y un centro de I+D ubicado en Bellaterra (Barcelona), a través de una alianza estratégica de Carburos Metálicos con la Universidad Autónoma de Barcelona (UAB). Además, es la única compañía gasista que da cobertura a todo el territorio español, a través de una red de 160 agentes que aportan flexibilidad y cercanía y que le permiten servir a más de 100.000 clientes. Desde 1995, Carburos Metálicos pertenece al grupo estadounidense Air Products (NYSE:APD). Air Products es una de las compañías de gases industriales líderes a nivel mundial. Su negocio principal de gases proporciona gases atmosféricos y procesados, así como todo el equipo necesario para otros sectores productivos, entre los que se incluyen refinerías y petroquímica, metalurgia, componentes electrónicos o alimentación y bebidas. Air Products también es el proveedor líder mundial de helio, equipos y tecnología de gas natural licuado. Sus aproximadamente 16.000 empleados hacen de Air Products la compañía de gases industriales más segura y eficiente, proporcionando ofertas sostenibles y un servicio excelente a todos sus clientes. Ubicación Población: El Morell Código Postal: 43760 Provincia: Tarragona País: España Descripción Puesto vacante: Sales Representative - Medicinal Gases Categorías: Comercial y ventas - Comercial Nivel: Especialista Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Carburos Metálicos es una compañía líder en el sector de gases industriales y medicinales que produce, distribuye y vende gases para múltiples sectores: metalurgia, vidrio, aguas, alimentación, medicinal, energía, petroquímica, laboratorios, congelación, refrigeración, enología, ocio y bebidas. Desde 1995, pertenece al grupo estadounidense Air Products. Actualmente buscamos incorporar a un/a Business Development Manager ubicado en la planta de El Morell para la zona de Tarragona y Lleida. El responsable de zona o Business Development Manager (BDM) será el responsable de la gestión y seguimiento del negocio de la zona que tiene asignada, teniendo que estar al corriente del estado de todos los clientes de su zona, tanto sean gestionados directamente como por otros responsables como son los distribuidores, agentes comerciales, major accounts, especialistas o IAM. Tendrá la responsabilidad directa de gestión de una cartera asignada, así como la gestión de los distribuidores de su zona, alineando la estrategia a seguir entre el negocio directo y el gestionado por el canal distribuidor. Esta posición será crítica para el desarrollo del negocio, contribuyendo a la consecución de los objetivos y a consolidar la fidelización del cliente. Principales responsabilidades: - Asegurar el cumplimiento del presupuesto de ventas - Aplicar y seguir las políticas comerciales de la compañía - Mantener y desarrollar la cartera de clientes existentes, así como fomentar el desarrollo del nuevo negocio Merchant - Gestión del canal retail (distribuidores) en su zona. - Estar al día en cuanto a aplicaciones así como de la información de mercado (aplicaciones, competencia, nuevos productos,...) - Analizar mensualmente la evolución de ventas de su zona - Reportar la actividad a través de SFA u otras herramientas - Coordinar con el resto de departamentos Requisitos Estudios mínimos: Grado Experiencia mínima: Al menos 3 años Imprescindible residente en: Provincia Puesto Vacante Requisitos mínimos: -Formación: Ingeniería Química o similar - Al menos 3 años de experiencia en ventas - Idiomas: Castellano y Catalán nativos. Se valorará inglés - Habilidades de comunicación y relación interpersonal - Habilidades comerciales y orientación al cliente - Habilidades informáticas. Dominio de SAP, MS Outlook y MS Office + herramientas propias que se le asignen - Habilidad de análisis - Capacidad de trabajo en equipo, con actitud positiva y entusiasta - Persona proactiva, creativa y asertiva - Persona comprometida y abierta al cambio - Carnet de conducir (B1) Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa
Barcelona (Barcelona)
Publicado por Tiendeo Particular 08015, Barcelona, Barcelona España Oferta de empleo como Sales Development Representative en Tiendeo, Barcelona, Barcelona Publicada el: Monday, 01 Oct - 16:27 Nombre de la empresa: Tiendeo Número de trabajadores: 120 Sede central en: Barcelona Descripción de la empresa Tiendeo es una plataforma web y móvil que agrupa los catálogos, cupones y ofertas de las cadenas de distribución y tiendas habituales. Ayuda al consumidor a encontrar las mejores ofertas de su zona para que ahorre en sus compras. La visualización de los catálogos en formato digital es muy cómoda, ecológica y efectiva, ya que el sistema de alertas permite al usuario escoger las categorías, tiendas o productos concretos de los que quiere recibir información. Además, mediante el sistema de geolocalización, el usuario puede encontrar sus tiendas más cercanas. Ubicación Población: Barcelona Código Postal: 08015 Provincia: Barcelona País: España Descripción Puesto vacante: Sales Development Representative Categorías: Comercial y ventas - Comercial Nivel: Empleado/a Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Are you a young professional passionate about the world of sales? Or a recent graduate ready to be part of a digital company in continuous growth and expansion? ¿Are you ambitious and looking for a place to fully develop your potential and where your work has a real impact? Then you've come to the right place... read on! We are in a very exciting phase: on the one hand we are immersed in a technological transformation project by which we intend to position Tiendeo as one of the leading companies in digital marketing worldwide. On the other hand, we have very ambitious growth targets at a commercial level: we are achieving them and it won't stop here! Recently, we were awarded a certificate by the Financial Times and Statista that accredits us as one the 1000 fastest growing companies in Europe. That's why we need to reinforce our sales department with professionals like you! What we expect from you: ·Generate leads and establish the first contact with potential new accounts, following the sales process of Tiendeo. ·Develop an understanding of the business needs of each potential client and how Tiendeo can add value. ·Take advantage of the SDR toolkit to work effectively, track activity, identify successes and apply best practices. What can we offer you: ·A position that will allow you to start your professional career within a market leading company. ·The chance to be part of a young, promising and international team (currently more than 15 nationalities). ·Your work will have a real impact on the commercial results of the company. ·Hackathon every 2 months, including prizes for the best ideas. ·Extraordinary work atmosphere. ·Flat structure and work autonomy. ·Wii and Ping Pong table. ·And... an incredible terrace with a beautiful view overlooking the sea! Requisitos Estudios mínimos: Grado Experiencia mínima: No Requerida Imprescindible residente en: (Seleccionar) Requisitos mínimos: You have one year of experience or are a recent graduate in Business Administration/Management, Economics, or related degree. ·You have a native or fluent level of English ·You have lots of energy to maintain the pace of work and handle a high volume of activity. ·You enjoy developing convincing arguments and overcoming the challenge of making contact with qualified prospects. ·You demonstrate excellent communication skills (verbal and written) and the ability to effectively articulate the value proposition of our solution. ·Curious, with a winning attitude, competitive drive, passionate. Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa
Barcelona (Barcelona)
Publicado por RuntheWorld Particular 08006, Barcelona, Barcelona España Oferta de empleo como Business Developer Español / Inglés en RuntheWorld, Barcelona, Barcelona Publicada el: Monday, 18 Mar - 22:33 Nombre de la empresa: RuntheWorld Número de trabajadores: 1 Sede central en: Barcelona Descripción de la empresa Internet ha transformado los negocios. Las redes sociales han revolucionado internet. Vamos a agitar el email marketing. Mailify es la nueva solución para crear y enviar asombrosas newsletters. Mailify es una aplicación de emailing que se centra en las necesidades de las pymes españolas, poniendo especial atención en la lucha antispam. Filial de la compañía francesa Sarbacane Software, Mailify tiene oficinas en Barcelona y Lille. Ubicación Población: Barcelona Código Postal: 08006 Provincia: Barcelona País: España Descripción Puesto vacante: Business Developer Español / Inglés Categorías: Comercial y ventas - Televenta y marketing telefónico Nivel: Empleado/a Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Español debajo: RuntheWorld is helping Mailify in their recruitment process. Mailify is an e-mail marketing tool that enables professionals to create and send impressive newsletters in just a few clicks, as well as track the impact of their campaigns. We are looking for one Business Developer with fluent Spanish and who are also able to handle English or/and French-language contracts (not required, but nice to to have) to grow our International customer base These will your tasks: You are the "face" of the company. For the International Market (out of France) you will be part of a young and dynamic team and will be either in charge of hunting or farming new and existing customers. Generate, maintain and convert marketing leads through inbound and outbound sales pitches Helping email marketing leaders with their success, not by imposition of solutions, but rather by actively listening, understanding their problems, and ultimately finding the right product from our offerings; to work together with other experts in the company if necessary to optimally meet the customers' needs ESPAÑOL RuntheWorld está ayudando a Mailify en su proceso de selección. Mailify es una herramienta de email.marketing que permite a los profesionales crear y enviar impresionantes Newsletters con solo unos pocos clics, así como realizar un seguimiento del impacto de sus campañas. Estamos buscando un asesor comercial poliglota (español e ingles y/o francés) y que sea capaz de manejar contratos en diferentes idiomas para hacer crecer nuestra base de clientes de habla hispana, inglesa y potencialmente alemana/francesa/portuguesa. Conversión de leads. Es la parte esencial del puesto: calificar los leads, atender llamadas entrantes, transformar usuarios en clientes, etc. para hacer crecer el volumen de negocio de la empresa. Esta tarea implica una actitud positiva y ser perseverante. Además es importante que tengas un espíritu polivalente, emprendedor y muchas ganas de aprender y crecer. Asistir en el desarrollo de la tarea comercial en el mercado internacional, principalmente venta por teléfono en el mundo entero Asistir al departamento de soporte, fidelización y marketing. Asesorar a los clientes en email marketing y proceso de digitalización para ayudarles a hacer crecer sus ventas. *Español debajo Mailify, the leading emailing app in the French market, is extending international development, and looking for 1 commercial consultant to develop their international speaking markets. We need junior profiles who like to deal with customers and take the negotiation as a game. The positions is located in Barcelona (center) ESPAÑOL: Mailify, la aplicación de emailing lider en el mercado francés y en pleno desarrollo internacional buscamos un asesor comercial para desarrollar su mercado internacional. Necesitamos un perfil junior a quien le gusta el trato con el cliente y se toma la negociación como un juego. El puesto está ubicado em Barcelona (centro), Requisitos Estudios mínimos: Formación Profesional Grado Superior Experiencia mínima: Al menos 1 año Imprescindible residente en: (Seleccionar) Requisitos mínimos: Español debajo Here is your profile: Degree in Sales, Spanish fluent speaker, profinciency in English 1+ years experience in a sales environment with Spanish and English speaking (the latter not required, but a plus) corporate clients Excellent verbal and written communication skills as an external representative Someone who wants to take every opportunity, who is always looking for new challenges A An active listener A web and technically affine person would be a plus ESPAÑOL Titulado en ADE o en una Business School (o similares), quieres aprender y aportar: 1+ de experiencia en ventas, por teléfono. No tienes ningún miedo al teléfono. Tienes un español y un inglés muy alto o nativo. Tienes talento para la negociación y la venta. o en relaciones públicas. Te encantan las nuevas tecnologías Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa Salario Salario: 21.000 €- 24.000 € Bruto/año
Barcelona (Barcelona)
Publicado por Talent Search People Particular 08003, Barcelona, Barcelona España Oferta de empleo como SAP Business Developer with native Italian, Czech, or German en Talent Search People, Barcelona, Barcelona Publicada el: Wednesday, 22 May - 17:23 Nombre de la empresa: Talent Search People Número de trabajadores: 120 Sede central en: Barcelona Descripción de la empresa Talent Search People es una consultora de recursos humanos a nivel internacional ubicada en Barcelona, Madrid y Lisboa. Somos expertos seleccionando perfiles en seis áreas de especialización: Comercial y Marketing, IT & Ecommerce, Native Speakers, Finanzas y Legal, Ingenería y Farma, y Retail. Realizamos selección de personal para toda Europa y ofrecemos otros servicios como In -House y Outplacement. Nuestro equipo multicultural, formado por más de 120 consultores, posee un alto nivel de conocimientos en sus respectivos campos, para garantizar continuamente calidad en el trabajo y resultados a corto plazo. Según nuestros clientes y candidatos, la especialización y el enfoque consultivo son los criterios más valorados a la hora de confiar en nosotros. Además, trabajamos al éxito y siempre ofrecemos un periodo de garantía. Nuestro objetivo es ser el enlace perfecto entre los candidatos mejor calificados y las compañías idóneas en busca de éstos. Para más información: www.talentsearchpeople.com Ubicación Población: Barcelona Código Postal: 08003 Provincia: Barcelona País: España Descripción Puesto vacante: SAP Business Developer with native Italian, Czech, or German Categorías: Comercial y ventas - Televenta y marketing telefónico Nivel: Empleado/a Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: We are looking for Business Development Representatives for three different markets to become part of a major multinational company on the SAP project. This person will be responsible for executing effective prospecting efforts and developing and driving effective calling and selling strategies. Your main responsibilities will be: - Hunting through cold/warm calling to generate Leads according to campaign schedule and work-lists provided. - Executing effective prospecting efforts to maximize coverage of defined accounts. - Generating, qualifying, nurturing and handover of leads and opportunities by developing and driving effective calling and selling strategies that are based on valid, customer-specific value propositions. - Passing qualified leads to Inside Sales after proper need analysis. - Building and maintaining a good working relationship with sales and marketing contacts in order to amass knowledge to enable you to do the job of demand generation more effectively. - Regular review of lead pipeline and progression. Proactively give qualitative and quantitative feedback to Marketing on campaigns. - Prospects recruitment through event invitation and survey follow up. -Documenting all campaign and lead management related activities using the adequate systems correctly. - Updating and maintaining according to standard procedures to ensure sales and marketing have the most up to date information as and when required. We offer: - Contract: 6 months + permanent. - A dynamic, strongly expanding international enterprise with a high-quality service portfolio. - A positive working environment with a state-of-the-art infrastructure, strong team spirit and social responsibility. Requisitos Estudios mínimos: Licenciatura Experiencia mínima: Al menos 2 años Imprescindible residente en: (Seleccionar) Requisitos mínimos: We are looking for a candidate with the following qualifications, experience and skills: Qualifications: - Native level of Italian and high level of English. Experience: - At least 2 years Business experience preferably B2B. - Experience in the management and execution of inbound/outbound activities. Skills: - Proven sales drive. - Strong customer focus and interpersonal skills to serve as a trusted advisor. - Good IT/ preferably business software knowledge and understanding of SAP Customer Experience solutions. - Capacity to listen actively in order to identify prioritized customer needs. - Understanding of business challenges facing a defined industry and line of business. - Ability to articulate the SAP Customer Experience value proposition clearly in a defined industry and line of business context. Ability to work independently with a strong drive for results. - Strong facility with teamwork and an ability to learn and adapt quickly. Contrato Tipo de contrato: Indefinido Duración: 6 months + permanent Jornada laboral: Completa Salario Salario: 27.000 €- 30.000 € Bruto/año
Barcelona (Barcelona)
Publicado por Factiva Business Information S.L Particular 08005, Barcelona, Barcelona España Oferta de empleo como System Support Specialist Senior en Factiva Business Information S.L, Barcelona, Barcelona Publicada el: Thursday, 13 Sept - 02:54 Nombre de la empresa: Factiva Business Information S.L Número de trabajadores: 40 Sede central en: Barcelona Descripción de la empresa Factiva is the number one provider of news and business information to organisations worldwide, delivering essential content via products and services to help you make better decisions faster. Ubicación Población: Barcelona Código Postal: 08005 Provincia: Barcelona País: España Descripción Puesto vacante: System Support Specialist Senior Categorías: Otros - Sin especificar Nivel: Empleado/a Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Your responsibilities will include, but will not be limited to, the following: Conduct Kick off meetings with customers to design workflows that adhere to the Certification rules for the Dow Jones Platform. Communicate best practices for using Dow Jones API's and Services. Work with customer to troubleshoot and resolve technical issues. Write code samples, tutorials, and technical articles for the developer support portal. Develop internal tools/application as directed by management. Key responsibilities: Provide Phone and Email support for developers who are implementing one or more of Dow Jones API's or products. Certify Customer applications to ensure they adhere to Dow Jones Technical and Branding Guidelines. Provide support for Dow Jones Integration and Destination products. 3rd Level support for unresolved Technical Support issues Escalating issues to other departments when appropriate Getting status' on outsourced issues and keeping the technical staff informed Team leaders responsible for assisting, mentoring, and coaching technical staff Recognize and report problem trends Review and communicate system enhancement needs, leading the solution implementation Responsible to help with coverage for other regions or for any "on call" or weekend duties. Key Relationships: Work with technical staff and other departments within customer service to resolve customer problems Work closely with the various system development groups, Global operations, and Product Testing Work as a team member in the Development Support Group Team. Interact with customer service to resolve production issues. Interact with Technology group members to support each other. Contact customers System/Network/Developer contacts as necessary to troubleshoot or resolve customer related issues Assist the sales force in resolving technical issues Keep management informed of all severity one problems Skills, experience & qualifications: High level understanding of how to troubleshoot network connectivity issues related to a customer's network infrastructure. Excellent verbal and written communication skills with ability to explain complex products and technical issues in a level appropriate to the audience. Ability to assimilate complex product knowledge and identify appropriate solutions. Ability to effectively adapt to a changing work environment and structure. High degree of professionalism. Sets high standards of performance; assumes responsibility and accountability for successfully completing assignments Customer Focus required. Ability to make customers (internal & external) and their needs a primary focus of one's actions; develop and sustain productive customer relationships. Requisitos Estudios mínimos: Licenciatura Experiencia mínima: No Requerida Imprescindible residente en: (Seleccionar) Requisitos mínimos: Skills, experience & qualifications: 1 to 3 years in a Technical Support or Developer role working with Web applications or languages listed below Coding skills in an programming language such as C#, Java, Perl, Ruby, Python Working knowledge of software used to develop in these languages Web services (SOAP, REST, WSDL, XML) Experience developing or supporting sites using API and SDK integrations Networking or communication protocol knowledge Experience supporting web and mobile applications along with a thorough understanding of troubleshooting browser related issues. Ability to follow documented troubleshooting steps and accurately log interactions into the corporate CRM. (Past experience with salesforce.com is a plus) Experience working with XML and Relational Databases. Knowledge of networking or communication protocol including HTTP, FTP, and other common protocols Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa

Brand manager

2.000 €

Madrid (Madrid)
bestcasting.eu/jobs/brand-manager/ The ideal candidate: At least 3 years of experience in a similar position; Management, Economics or Marketing studies; Good decision-making skills; Aptitude for working with numbers; The ability to make decisions quickly and efficiently, as well as the ability to process information clearly, is vital to this role; Focus on the consumer capable of building relationships with suppliers and placing the customer at the center of strategies and plans; Ability to manage interpersonal relationships; Advanced computer use skills; Focus on results; Studies and experience abroad; Integrative and adapted commercial vision in a globalized market; Fluent English/Spanish/German/French Responsibilities: Responsible for developing growth strategies; Develop, propose and apply the brand strategy in collaboration with the sales, marketing and economic departments; Uses sales data to manage and develop existing partnerships; Finds new ways to identify and convert new market opportunities into viable business partnerships; Find ways to improve and develop partnerships by analyzing the performance of all ongoing contracts and monitoring market trends to find new opportunities; Meet regularly with customers to manage the flow between the sales agreement and the final delivery, as managing relationships is an essential part of this job; Draws up reports and presents them to department heads; Analyzes sales reports to make forecasts and reach agreed target; Assist the design and procurement team in the development of new products, pricing and the development of new business opportunities. Only candidates can apply for this job.
Abrera (Barcelona)
Our client is one of the biggest, most exciting and fastest growing companies in the world. They are ready to support, train and encourage you on your journey of building a rewarding career in sales. Function The Account Managers will help customers find the right solution when they express an interest in one of their services (inbound calls). Your tasks will consist in: - Working with customers in order to understand their needs, create solutions and ensure a smooth sales process. - Finding new sales leads, through business directories, client referrals, etc. - Listening carefully to the customer’s requirements in order to be able to come to the most appropriate deal - Maintaining and developing relationships with existing customers via telephone calls and emails - Responding to incoming email and phone enquiries - Contributing to team efforts in order to meet your objectives Requirements Candidates should have the following experience or background in order to be considered for the role: -Native level of German -Excellent level of English - Proven track record of selling products or service solutions over the phone within a business-to-business sales environment. Rounded sales and service skills (Not a pure “cold caller”). - Professional and clear communication skills with the ability to build rapport with a customer quickly over the phone. (Excellent telephone demeanour). - ‘Can-do’ attitude; demonstrating a positive attitude toward others, working well in a team environment and assisting in all areas as needed. - Familiarity with CRM systems is a plus. Offer - Competitive salary + uncapped commissions - Work in an international environment with great atmosphere - Complete and thorough training program - Opportunities for career development - Permanent contract
España (Todas las ciudades)
Dundee Computer Care has provided website design services from the past 10 years. Since then we have gladly grown and continue to do so with Scotland wide coverage. We strongly feel that online presence is a must in todays digital world. We are all about making you look good online.Dundee Computer Care offer a wide range of intuitive website design. therefore our development services that are customized and tailored for your specific business needs. Because we build websites that reflect your business image in the best way possible. However our focus is to get your business to grow with greater client reach and elevated sales. Web Design Se
Barcelona (Barcelona)
Publicado por Talent Search People Particular 08003, Barcelona, Barcelona España Oferta de empleo como Digital Marketing Specialist with a Native Level of German en Talent Search People, Barcelona, Barcelona Publicada el: Tuesday, 03 Sept - 10:26 Nombre de la empresa: Talent Search People Número de trabajadores: 120 Sede central en: Barcelona Descripción de la empresa Talent Search People es una consultora de recursos humanos a nivel internacional ubicada en Barcelona, Madrid y Lisboa. Somos expertos seleccionando perfiles en seis áreas de especialización: Comercial y Marketing, IT & Ecommerce, Native Speakers, Finanzas y Legal, Ingenería y Farma, y Retail. Realizamos selección de personal para toda Europa y ofrecemos otros servicios como In -House y Outplacement. Nuestro equipo multicultural, formado por más de 120 consultores, posee un alto nivel de conocimientos en sus respectivos campos, para garantizar continuamente calidad en el trabajo y resultados a corto plazo. Según nuestros clientes y candidatos, la especialización y el enfoque consultivo son los criterios más valorados a la hora de confiar en nosotros. Además, trabajamos al éxito y siempre ofrecemos un periodo de garantía. Nuestro objetivo es ser el enlace perfecto entre los candidatos mejor calificados y las compañías idóneas en busca de éstos. Para más información: www.talentsearchpeople.com Ubicación Población: Barcelona Código Postal: 08003 Provincia: Barcelona País: España Descripción Puesto vacante: Digital Marketing Specialist with a Native Level of German Categorías: Marketing y comunicación - Marketing Nivel: Empleado/a Personal a cargo: (Seleccionar) Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: We are looking for a highly motivated Digital Marketing Specialist with strong analytical skills to join an international marketing team based in Barcelona. You will be responsible of: - Manage PPC and Social accounts to meet acquisition targets: leads, online orders and sales - Improve business profitability with a ROI driven approach - Directly manage or be involved in all PPC channels, including: Search, Display & Programmatic, Remarketing, Youtube ads, Facebook advertising, Mobile app downloads - Directly manage the social media daily activities across Facebook, Twitter and Instagram, and improve performance of Youtube and Influencer campaigns - Deal with translations, copywriting, and content reviews - Daily interaction with the social community, partners and service providers - Performance analysis and development of optimisation and testing strategies to improve results across all marketing channels - Monitoring market trends, competitors, inspiration sources and share relevant findings to the team - Working closely with the Marketing, Sales and Support teams to plan promotional campaigns focused on key product areas and messages - Report to the marketing manager and liaise with the rest of the marketing team for cohesive cross-channels campaigns: SEO, Social, Affiliate, CRM. - Competitive salary - Permanent contract - Work in a multinational office - 28 Days Holidays Requisitos Estudios mínimos: Bachillerato Experiencia mínima: Al menos 2 años Imprescindible residente en: (Seleccionar) Requisitos mínimos: -Native German is mandatory - Fluent in English, other language would be plus - Experience in managing the German Market - 1+ year experience in a similar role - Good understanding of digital marketing principles and methodologies - Ability to perform in-depth analysis, good knowledge of Excel Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa Horario: 9-18 Salario Salario: 30.000 €- 40.000 € Bruto/año
Barcelona (Barcelona)
Publicado por DENSO Barcelona S.A.U. Particular 08272, Sant Fruitós De Bages, Barcelona España Oferta de empleo como RESPONSABLE D'ÀREA DE PRODUCCIÓ en DENSO Barcelona S.A.U., Sant Fruitós De Bages, Barcelona Publicada el: Wednesday, 06 Mar - 17:22 Nombre de la empresa: DENSO Barcelona S.A.U. Número de trabajadores: 750 Sede central en: Barcelona Descripción de la empresa DENSO Barcelona SAU is a leading supplier of advanced electric and electronic products for the world's major car makers. It is located in Sant Fruitós de Bages (Barcelona)and employ aproximately 800 employees. DENSO Barcelona SAU belongs to DENSO Corporation, headquartered Japan, with more than 220 subsidiaries and affiliates in 38 countries, employing approximately 146,000 employees across all aspects of our automotive business: from sales and product development to design and manufacturing. Ubicación Población: Sant Fruitós De Bages Código Postal: 08272 Provincia: Barcelona País: España Descripción Puesto vacante: RESPONSABLE D'ÀREA DE PRODUCCIÓ Categorías: Ingenieros y técnicos - Industrial Nivel: Especialista Personal a cargo: 21 - 50 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Controlar l'àrea de producció assignada de components electrònics, tant màquines com recursos humans, d'acord amb els objectius generals de l'Empresa i particulars de la Secció, utilitzant els Mètodes i Instruccions de Treball, Normes i Procediments necessaris, amb la finalitat de garantir la qualitat dels productes i assegurar la satisfacció del client. Requisitos Estudios mínimos: Ingeniería Técnica Experiencia mínima: Al menos 1 año Imprescindible residente en: (Seleccionar) Requisitos mínimos: REQUISITS GENERALS:. Grau en Enginyeria o CFGS de qualsevol branca tècnica. Anglès nivell B2 (Conversa fluida tècnica).. MS Office nivell usuari.. Habilitat en gestió de projectes i lideratge d'equips de treball.. Es valorarà residir a menys de 45min de Sant Fruitós de Bages. Contrato Tipo de contrato: Indefinido Duración: 6m+6m+Indefinido Jornada laboral: Completa Salario Salario: 27.000 €- 36.000 € Bruto/año

Yokohama

53,5 €

España
Yokohama Once Yokohama was just a fishing village, but now at the beginning of the Meiji era it's becoming a harbor open to foreign countries and one of the leading trade cities of Japan. As a result, many Japanese products such as copper and raw silk are collected in Yokohama for export to other countries. At the same time, the city is starting to incorporate foreign technology and culture, with even the streets becoming more modernized. In the shadow of this development was the presence of many Yokohama merchants. In YOKOHAMA, each player is a merchant in the Meiji period, trying to gain fame from a successful business, and to do so they need to build a store, broaden their sales channels, learn a variety of techniques, and (of course) respond to trade orders from abroad. Muchas gracias a todos los que hacéis posible con vuestro esfuerzo y dedicación la difusión de los juegos de mesa.

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