-
loading
Solo con imagen

Excellent option to in

Listado top ventas excellent option to in

Zamora (Zamora)
EDDIE HARRIS -EDDIE HARRIS GOES TO THE MOVIES- LP VEE JAY RECORDS USA EDDIE HARRIS -EDDIE HARRIS GOES TO THE MOVIES- LP VEE JAY RECORDS USA EDDIE HARRIS  "EDDIE HARRIS GOES TO THE MOVIES" LP 12" - 33 RPM VEE JAY RECORDS     AMERICAN EDITION EDICION AMERICANA   1. TONIGHT 2. THE MORE I SEE YOU 3. GREEN DOLPHIN STREET 4. BE MY LOVE 5. MOONGLOW   1. GUESS I'LL HAVE TO HANG MY TEARS OUT TO DRY 2. LAURA 3. SECRET LOVE 4. GONE WITH THE WIND 5. THESE FOOLISH THINGS   MADE IN USA   COVER VG / RECORD VG PORTADA VG / RECORD VG NM  :  Como Nuevo NM:   Near Mint EX:  Excelente EX:  Excellent Excelente conservación, sin marcas Excellent conservation, without any marks of use, like new VG  :   Muy Bien VG:   Very Good Muy buen estado de conservación, con pequeñas señales de uso en la caja o en el disco. Sin ruido en el sonido Very Good conservation of vinyl and cover, with lightly marks of use. Without noise. G:   Bien G:   Good Con  bastantes señales de uso en la caja o en el disco. Con ligero ruido, sin que afecte el sonido. With some marks of use of vinyl and cover. Noisy without affecting sound.   ENVIOS EN ESPA ÑA   1 LP  4'50€       PENINSULA DE 2 A 40 LP´S SOLO PAGAS 6´50€ ENVIO A LAS ISLAS, CEUTA Y MELILLA 10€   PARA ENVIOS COMBINADOS PREGUNTAR EUROPA BUY ONE RECORD (DOUBLE RECORD = 2 RECORDS) YOU PAY 9€ BUY 2 TO 4 RECORDS (DOUBLE RECORD = 2 RECORDS) YOU PAY 15€ REST OF THE WORLD PLEASE ASK  
Ver producto
Barcelona (Barcelona)
Beach Boys (The) - Live In Japan '66 - (CD NUEVO) Beach Boys (The) - Live In Japan '66 - (CD NUEVO) ISBN:   5292317204720 As 1966 got underway, Brian Wilson was crafting Pet Sounds in Los Angeles, while his bandmates continued to tour. Mike Love, Al Jardine, Dennis Wilson, Carl Wilson and Bruce Johnston started the year by flying to Japan, where they toured from January 7th to the 23rd. The superb performance from Sankei Hall, Osaka, Japan on 13th January 1966, broadcast on NHK Radio, finds them on excellent form as they tackle a cross-section of their most popular material to date, both originals and covers. Its presented here together with background notes and images, and a bonus rare interview.
Ver producto
Valencia (Valencia)
**demis roussos - happy to be on an island in the sun / so dreamy - sg año 1975 - leer descripcion **demis roussos - happy to be on an island in the sun / so dreamy - sg año 1975 - leer descripcion ANTES DE EFECTUAR LA COMPRA DE CUALQUIER ARTICULO, CONSULTAR EL APARTADO DE   (FORMA DE PAGOS Y ENVIO) la valoracion de este articulo (single o ep), esta relizada segun el estado en que se encuentre el disco o los discos, nunca por el estado de las portadas. Ver detalles del estado del disco. S   (Sealed):  El disco y funda estan nuevos, sin señales de uso.   M   (Mint):  El disco está absolutamente perfecto, como nuevo. Solo que la funda puede tener algunos desperfectos. NM   (Near Mint):  El disco está casi perfecto. Se puede observar un frotamiento en el disco pero debería realmente ser mínimo. No debe tener ningún efecto en la calidad sonora del disco, l a funda puede tener desperfectos. EX   (Excellent):  El disco muestra signos de haber sido escuchado (marcas luminosas evidentes), pero la pérdida de calidad sonora es prácticamente inaudible, o no existen, l a funda puede tener desperfectos. VG++  (Very Good ++):  El disco muestra signos de haber sido escuchado (marcas evidentes), pero la perdida de calidad sonora es practicamente inaudible, l a funda puede tener desperfectos. VG+  (Very Good+):  Es el estado más frecuente de los discos de segunda mano. Los discos tienen algunas rayas que no afectan la calidad sonora, l a funda puede tener desperfectos. VG  (Very Good):  Los signos de la edad son evidentes. El disco tiene rayas y marcas que afectan la calidad sonora. Es posible que se oigan crujidos y que tenga también pequeños saltos, si el disco está ligeramente curvado, l a funda puede tener desperfectos.
Ver producto
A Coruña (A Coruña)
0322- INXS - Welcome To Wherever You Are- LP VIN 12” NEW PRECINTED 0322- INXS - Welcome To Wherever You Are- LP VIN 12” NEW PRECINTED TODOS NUESTROS DISCOS SE ENTREGAN CON FUNDA PROTECTORA DE 400GR   CLASIFICACIÓN    Mint o Nuevo (M o N): Es ir a la segura. Es el mejor estado en el cual podemos encontrar un disco usado. Hablamos de un disco o una tapa sin ningún tipo de uso. Los discos nuevos/sellados o discos nuevos sin ningún tipo de uso, tienen esta etiqueta.   Near Mint (NM): Un disco que puede haber sido usado (aunque no necesariamente), pero no tiene signos evidentes de uso. Puede referirse a un disco que fue reproducido una sola vez o varias, en su totalidad o parcialmente, siempre y cuando no evidencie signos de desgaste. La tapa luce como nueva, sin ningún tipo de marcas, ni stickers, ni escrituras.   Excellent (EX): A partir de este grado, empieza a intervenir la subjetividad de la persona que gradúa y el sistema de reproducción que utiliza. Un disco excelente no debe tener ningún tipo de ruido al ser reproducido. Visualmente puede tener algún desgaste pero mínimo (marcas por sacar/guardar el disco del sobre interno, por ejemplo). Estas marcas no tienen que afectar en ningún modo la correcta reproducción del disco. Las tapas en estado excelente deben conservarse en perfecto estado, aunque pueden tener algún signo de desgaste mínimo.   Very Good Plus (VG+): La mayoría de los discos usados que circulan por el mundo se encuentran en este estado. Las marcas de uso comienzan a ser evidentes a partir de este estado (tanto en los discos como en las tapas). Una tapa VG+ puede tener escrituras mínimas en algún sector. Un disco en estado VG+ presenta marcas de uso, y también puede tener ruidos intermitentes al reproducir, pero estos ruidos deberían reducirse al mínimo. Si los ruidos interfieren con la escucha, el disco no podrá calificarse como VG+.   Very Good (VG): Las marcas presentes en un disco VG+ se acentúan en un disco VG. Las tapas comienzan a mostrar desgaste y pueden presentar escrituras, arreglos con cinta, etc. A partir del estado VG comienza a evidenciarse un círculo alrededor de la tapa (ringwear). Un disco VG presenta ruidos que no son intermitentes sino continuos, que se acentúan en los silencios entre tema y tema, fade in y fade out, o en momentos silenciosos del disco. Good (G): Los discos en estado G tendrán ruido continuo sin saltos. Las tapas se ven deterioradas por el uso y pueden contener cortes, marcas, arreglos, etc. El valor de mercado de un disco G se reduce a un porcentaje bajo, aunque no mínimo. En los discos VG el valor también se reduce considerablemente.   Fair/Poor (F o P): Todos los discos que presenten saltos, dobladuras, roturas que impidan la correcta reproducción califican como F/P. Su valor de mercado es ínfimo.   HACEMOS ENVIOS A TODO EL MUNDO  ENTRA EN NUESTRA TIENDA Y ENCONTRARÁS MILES DE ARTICULOS DE COLECCIONISMO MUSICAL Y VIDEOJUEGOS ENVIO NACIONAL      REALIZAMOS ENVIOS COMBINADOS PARA AHORRAR PORTES    WE SEND TO ALL THE WORLD  ENTERS IN OUR STORE AND YOU WILL FIND THOUSANDS OF ITEMS OF MUSICAL COLLECTING AND VIDEO GAMES NATIONAL
Ver producto
A Coruña (A Coruña)
0322-FRAN Z FERDINAND HITS TO THE HEARD- LP VIN 12” NEW PRECINTED 0322-FRAN Z FERDINAND HITS TO THE HEARD- LP VIN 12” NEW PRECINTED TODOS NUESTROS DISCOS SE ENTREGAN CON FUNDA PROTECTORA DE 400GR   CLASIFICACIÓN    Mint o Nuevo (M o N): Es ir a la segura. Es el mejor estado en el cual podemos encontrar un disco usado. Hablamos de un disco o una tapa sin ningún tipo de uso. Los discos nuevos/sellados o discos nuevos sin ningún tipo de uso, tienen esta etiqueta.   Near Mint (NM): Un disco que puede haber sido usado (aunque no necesariamente), pero no tiene signos evidentes de uso. Puede referirse a un disco que fue reproducido una sola vez o varias, en su totalidad o parcialmente, siempre y cuando no evidencie signos de desgaste. La tapa luce como nueva, sin ningún tipo de marcas, ni stickers, ni escrituras.   Excellent (EX): A partir de este grado, empieza a intervenir la subjetividad de la persona que gradúa y el sistema de reproducción que utiliza. Un disco excelente no debe tener ningún tipo de ruido al ser reproducido. Visualmente puede tener algún desgaste pero mínimo (marcas por sacar/guardar el disco del sobre interno, por ejemplo). Estas marcas no tienen que afectar en ningún modo la correcta reproducción del disco. Las tapas en estado excelente deben conservarse en perfecto estado, aunque pueden tener algún signo de desgaste mínimo.   Very Good Plus (VG+): La mayoría de los discos usados que circulan por el mundo se encuentran en este estado. Las marcas de uso comienzan a ser evidentes a partir de este estado (tanto en los discos como en las tapas). Una tapa VG+ puede tener escrituras mínimas en algún sector. Un disco en estado VG+ presenta marcas de uso, y también puede tener ruidos intermitentes al reproducir, pero estos ruidos deberían reducirse al mínimo. Si los ruidos interfieren con la escucha, el disco no podrá calificarse como VG+.   Very Good (VG): Las marcas presentes en un disco VG+ se acentúan en un disco VG. Las tapas comienzan a mostrar desgaste y pueden presentar escrituras, arreglos con cinta, etc. A partir del estado VG comienza a evidenciarse un círculo alrededor de la tapa (ringwear). Un disco VG presenta ruidos que no son intermitentes sino continuos, que se acentúan en los silencios entre tema y tema, fade in y fade out, o en momentos silenciosos del disco. Good (G): Los discos en estado G tendrán ruido continuo sin saltos. Las tapas se ven deterioradas por el uso y pueden contener cortes, marcas, arreglos, etc. El valor de mercado de un disco G se reduce a un porcentaje bajo, aunque no mínimo. En los discos VG el valor también se reduce considerablemente.   Fair/Poor (F o P): Todos los discos que presenten saltos, dobladuras, roturas que impidan la correcta reproducción califican como F/P. Su valor de mercado es ínfimo.   HACEMOS ENVIOS A TODO EL MUNDO  ENTRA EN NUESTRA TIENDA Y ENCONTRARÁS MILES DE ARTICULOS DE COLECCIONISMO MUSICAL Y VIDEOJUEGOS ENVIO NACIONAL      REALIZAMOS ENVIOS COMBINADOS PARA AHORRAR PORTES    WE SEND TO ALL THE WORLD  ENTERS IN OUR STORE AND YOU WILL FIND THOUSANDS OF ITEMS OF MUSICAL COLLECTING AND VIDEO GAMES NATIONAL
Ver producto
Barcelona (Barcelona)
TEN IN THE SWEAR JAR (XIU XIU) - FORT AWESOME TEN IN THE SWEAR JAR (XIU XIU) - FORT AWESOME Discográfica:   Graveface Before Xiu Xiu, Jamie Stewart fronted a project called Ten in the Swear Jar (XITSJ). The songs are very much so Jamie Stewart written but with all the excellent musicians that made up the band & the songs being written long ago they feel focused, melodic and quite impressive. This is not music to ignore but rather is music to engage with. You will not be disappointed.
Ver producto
Barcelona (Barcelona)
HAWKWIND - SPACE RITUAL ALIVE IN LOND HAWKWIND - SPACE RITUAL ALIVE IN LOND Recorded live in December 1972 and released the following year, Space Ritual is an excellent document of Hawkwind's classic lineup, underscoring the group's status as space rock pioneers. As the quintessential people's band, Incorporating most of Doremi Fasol Latido, the show for the Space Ritual tour was conceived as a space rock opera, its blend of sci-fi electronics, mesmerizing psy-fi grooves, and heavy, earthbound jamming punctuated with spoken word interludes from astral poet Bob Calvert. Although his intergalactic musings date the album, coming across now as camp futurism, they still provide fitting atmospheric preambles to Hawkwind's astounding, mind-warping sounds.  Space Ritual will be available on 180gm 2-LP.
Ver producto
Gijon (Asturias)
Adorable and sweet puppies ready to deliver and reserve. Raised in a family environment, they are very affectionate and playful. We have men and women. We deliver our puppies with the vaccines corresponding to their age, internally and externally dewormed and controlled by veterinarians. Option to obtain the first pedigree, chip and passport. Written guarantees. PLEASE CONTACT US WITH YOUR WHATSAPP NUMBER FOR MORE INFORMATION
55 €
Ver producto
Madrid (Madrid)
THE HOLLIES - HOLLIES LIVE HITS (EDICION UK 1976) THE HOLLIES - HOLLIES LIVE HITS (EDICION UK 1976) Edición UK Issue POLYDOR Records 2383 428. NM/EX++. Cubierta Funda PVC / Plastic Outer Sleeve.   Cubierta / Sleeve:  NM -->  Casi nueva; solo mínimo desgaste en el laminado   /  Nearly new; just minimum wear on laminated. Vinilo / Vinyl:  EX++ -->  Apenas líneas superficiales; excelente estado  (las manchas en las fotos del vinilo son reflejos de luz)   /   Hardly surface hairlines; excellent conditions   (stains in the vinyl pictures are just light reflections). No dudes en pedir más información o fotos adicionales   / Don't hesitate to ask for more information or additional pictures. Gastos de envío (correo certificado) y embalaje: España--> 6€ - EU--> 10,50€ / Shipping (certified mail) and handling charges:  EU--> 10,50€ - Rest--> 14€.
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Roland V-1200HDSET Mezclador de Vídeo Multiformato con Pantalla Táctil LCD y 16 canales Combina las características de un conmutador de producción con el poder de un conmutador de presentación. Las entradas de vídeo y el mezclador de audio de 16 canales integrado se pueden ampliar con las tarjetas de expansión XI-Series de audio y vídeo. Cuenta con una interfaz de usuario intuitiva con puntos de cruce asignables y nombres en pantalla, que garantiza la máxima flexibilidad para la producción en vivo o durante transmision. VIDEO Procesamiento 4:4:4 (Y/Pb/Pr / RGB), 10-bit 4:2:2 (Y/Pb/Pr), 10 bits Conectores de entrada 3G/HD-SDI: BNC typx 10  * cumple con el SMPTE 424M (SMPTE 425M-AB), 292M HDMI: tipo A × 2  * conectores 1 y 2 no admiten HDCP HDMI: tipo A × 2  * conectores 3 y 4 soportan HDCP, multi-formato Conectores de salida 3G/HD-SDI: tipo BNC × 6  * cumple con la norma SMPTE 424M (SMPTE 425M-AB), 292M HDMI: tipo A × 2  * conectores 1 y 2 soportan HDCP HDMI: tipo A × 1  * conector MULTI-VIEW 1 no requiere HDCP, 1080/59.94p HDMI: tipo A × 1  * conector MULTI-VIEW 2 requiere HDCP, 1080/59.94p AUDIO Procesamiento Frecuencia de muestreo: 24 bits/48 kHz Conec tores Entrada:  3G/HD-SDI: tipo BNC × 4 (Ch7-10), HDMI: tipo A × 4 (XLR/TRS) L (1/2), R (3/4) * Audio analógico o AES/EBU Salida:  3G/HD-SDI: tipo BNC × 4 (Ch1-4), HDMI: tipo A × 2 (XLR/TRS) L (1/2), R (3/4) * Audio analógico o AES/EBU OTROS Ranura de expansión:  2 × slots de expansión Referencia Entrada: Tipo BNC x 1 *Black Burst (Sync to frames), Bi-Level, Tri-Level Salida/Pasaje: Tipo BNC x 1 *Black Burst (Sincronización con frames) Conectores externos RS-232: Tipo DB-9 (macho) × 1  * para el control remoto RS-422: tipo DB-9 (hembra) × 1  * para el control VISCA TALLY/GPIO: tipo DB-25 (hembra) × 1 (entrada: 8, salida/cuento: 16) LAN: RJ45 100BASE-TX (Conectar a V-1200HDR) SUPERFICIE DE CONTROL PARA V-1200HD: Controle toda la funcionalidad avanzada de su conmutador V-1200HD con la superficie de control opcional V-1200HDR. El V-1200HDR proporciona una superficie de control físico profesional para el V-1200HD con pantallas táctiles de doble LCD para la monitorización y el control, una gran barra en T para efectos y transiciones, personalización y funcionamiento de los buses de efectos de mezcla, salidas de vídeo HDMI y muchos botones para la conmutación de fuentes. Pantalla gráfica LCD en color de 7 pulgadas (pantalla táctil) × 2 Entrada de vídeo HDMI (tipo A) × 2  * Soporta HDCP USB: Tipo A × 1  * Memoria USB USB: Tipo B × 1  * Uso para futura expansión LAN: RJ45 100Base-TX (Conectar a V-1200HD) Conector de audio analógico estéreo de 1/4 de pulgadas × 1 (80 mW + 80 mW, 32 ohmios) Altavoz mono interno Especificaciones técnicas: VIDEO Processing 4: 4: 4 (Y/Pb/Pr / RGB), 10-bit / 4: 2: 2 (Y/Pb/Pr), 10-bit Input Connectors 3G/HD-SDI: BNC typx 10 * Conforms to SMPTE 424M (SMPTE 425M-AB), 292M HDMI: type A x 2 (HDMI INPUT 1--2) * HDCP Not supported HDMI: type A x 2 (HDMI INPUT 3--4) * HDCP Supported., Multi-format Supported. Output Connectors 3G/HD-SDI: BNC type x 6 * Conforms to SMPTE 424M (SMPTE 425M-AB), 292M HDMI: type A x 2 (HDMI OUTPUT 1--2) * HDCP Supported HDMI: type A x 2 (HDMI OUTPUT MULTI-VIEW 1 * HDCP Not required, 1080/59.94p) (HDMI OUTPUT MULTI-VIEW 2 * HDCP Required, 1080/59.94p) Formats SDI: 1080/59.94p, 1080/50p * Conforms to SMPTE 274M HDMI: 480/59.94i, 576/50i, 480/59.94p, 576/50p, 720/59.94p, 720/50p, 1024x768/60 (*1), 1280x720/60 (*1), 1280x800/60 (*1), 1366x768/60 (*1), 1280x1024/60 (*1), 1400x1050/60 (*1),1600x1200/60, 1920x1080/60, 1920x1200/60 * Conforms to CEA-861-E, VESA DMT Version 1.0 Revision 11 * The output format of HDMI1,2 and SDI is always the same. * Frame rate is 59.94(NTSC) or 50(PAL) * MULTI-VIEW 1,2 output is 1080/60p always. Output refresh rate is 75 Hz when frame rate is set to 50Hz. Effects (4:2:2 Processing) M/E: 1M/E, 1.5M/E, 2M/E (9 types) Transition: Mix, NAM (*2), FAM (*2), Cut, Wipe Composition (Keyer): 4 (PinP, Luminance Key, Chroma Key, External Key supported) AUX: 2 Others: Output Fade, Output Freeze, Output Capture, Composition Edit, SDI Output Patchbay *These effects depends on M/E type. (*2) PGM/PST only Effects (4:4:4 Processing) M/E: 1M/E, Matrix, Scaler Input: 4 (4:2:2 Processing outputs x 2, HDMI INPUT 3, HDMI INPUT 4) Transition: Mix, Cut Composition (Keyer): 1 (PinP, Luminance Key) Others: HDCP Supported, Output Fade, Output Cropping, Signal Generator. *These effects depends on M/E type. Still Image Still Image Inputs: 2, Internal Memory: 16, Maximum 1920x1080 pixels Format: Windows Bitmap File (.bmp) 24 bit per pixel, uncompressed, Portable Network Graphic File (.png) * Alpha channel Supported. Multiviewer MULTI-VIEW 1 (4:2:2 Processing): 16/10 screens, Label, Tally * HDCP Supported MULTI-VIEW 2 (4:4:4 Processing): 4 screens, Label, Tally, OSD Setup Menu * HDCP Required AUDIO Processing Sampling Rate: 24 bits/48 kHz Input Connectors 3G/HD-SDI: BNC type x 4 (Ch7-10), HDMI: type A x 4, AUDIO IN (XLR/TRS) L (1/2),R (3/4) * Analog Audio or AES/EBU Output Connectors 3G/HD-SDI: BNC type x 4 (Ch1-4), HDMI: type A x 2, AUDIO OUT (XLR/TRS) L (1/2),R (3/4) * Analog Audio or AES/EBU Input Level and Impedance AUDIO IN: +4dBu (Maximum: +22dBu, 15k ohms) Output Level and Impedance AUDIO OUT: +4dBu (Maximum: +22dBu, 600 ohms) Formats SDI: Linear PCM, 24bits, 48kHz, 16ch * Conforms to SMPTE 299M HDMI: Linear PCM, 24bits, 48kHz, 2ch AES/EBU: Linear PCM, 24bits, 48kHz, 4ch Effects Patchbay: 92 inputs x 92 outputs Delay: 16ch Mixer: 16ch, channel Effects: 3-Band EQ, Delay Master Effects: Mastering, 3-Band EQ, Reverb OTHERS Expansion Slot Slot: 2 *The video a maximum of 2 inputs 2 outputs and the audio a maximum of 16 inputs 16 outputs can treat in 2 slots sum total. Reference Input: BNC type x 1 *Black Burst (Sync to frames), Bi-Level, Tri-Level Output/Through: BNC type x 1 *Black Burst (Sync to frames) External Connectors RS-232: DB-9 type (Male) x 1 *for Remote Control RS-422: DB-9 type (Female) x 1 *for VISCA Control TALLY/GPIO: DB-25 type (Female) x 1 (Input: 8, Output/Tally: 16) LAN: RJ45 100BASE-TX (Connect to V-1200HDR or Computer (V-1200HD RCS)) USB: A type *USB Memory Memory 8 * Last Memory Function User Function Button 32 * 16 buttons x 2 banks Remote Camera Control RS-422: D-Sub 9 pin type x 1 Protocol: VISCA Remote Controller V-1200HDR Control Surface * Option V-1200HD RCS * Windows7 or later / Mac OSX Power Supply AC 117 V, AC 220 V, AC 230 V, AC 240 V (50/60 Hz) DC 24 V (XLR-4-32 type) * Redundant Power Supply Operation Temperature +0 to +40 degrees Celsius +32 to +104 degrees Fahrenheit Dimensions 482 (W) x 357 (D) x 133 (H) mm 19 (W) x 14-1/16 (D) x 5-1/4 (H) inches * EIA-3U rack mount size Weight 9.0 kg 19 lbs 14 oz Accessories Power Cord, Rubber Feet (4), Owner’s Manual
16.332,82 €
Ver producto
Toledo (Toledo)
THE MOVE ST 1st France Press LP Stateside 1968 Roy Wood SSSX 340685 ARCHIVE MINT THE MOVE ST 1st France Press LP Stateside 1968 Roy Wood SSSX 340685 ARCHIVE MINT THE MOVE France Stateside 1968 1st pressing, Stereo, SSSX 340685.  Ultra rare in this condition, Looks Unplayed Archive Copy.  Pressed on 150 grams  Released in a laminated ''flipback'' cover with versindex. The pcitures you see are real photos of the item   MATRIX INFORMATION: Side 1: SSSX 685 A21 M6 259123 Side 2: SSSX 685 B21 M6 259124   CONDITION: COVER: NEAR MINT-.  Slight Wear SPINE: MINT. Fully readable in Perfect Condition. RECORD: MINT.   Pre ssed on 150 grams.  Vinyl shining like NEW. Under Strong Light no signs of use. PLAYBACK: MINT.  The sounds quality is superb -  nice rich stereo LABELS: MINT.  Perfect Labels. No visible spindle marks   The Move ‎– Move Label: Stateside ‎– SSSX 340685 Format: Vinyl, LP, Album, Stereo  Country: France Released: 1968 Genre: Rock Style: Pop Rock, Psychedelic Rock   Tracklist A1 Yellow Rainbow A2 Kilroy Was Here A3 (Here We Go Round) The Lemon Tree A4 Weekend A5 Walk Upon The Water A6 Flowers In The Rain A7 Hey Grandma B1 Useless Information B2 Zing Went The Strings Of My Heart B3 The Girl Outside B4 Fire Brigade B5 Mist On A Monday Morning B6 Cherry Blossom Clinic   Credits Distributed By – Pathé Marconi Design – The Fool Photography By – Bobby Davidson (2) Producer – Denny Cordell Strings, Woodwind, Brass – Tony Visconti Written-By – Don Stevenson (tracks: A7), Jerry Miller (tracks: A7), Roy Wood (tracks: A1 to A6, B1 to B6)   GRADING GUIDE: We treat grading very seriously and use the UK Record Collector grading scale with the addition of a (+) or (–) to denote a slight increase or decrease in condition.    MINT: The record itself is in brand new condition with no surface marks or deterioration in sound quality. The cover and any extra items such as the lyric sheet, booklets etc are in perfect condition. Records advertised as Sealed or Unplayed should be Mint.   NEAR MINT: Very close to Mint with only the slightest signs of play and the very lightest paper chaffing only to the surfaces of the record. The cover shows only the very slightest wear   EXCELLENT: The record shows some signs of having been played, but there is very little lessening in sound quality. The cover and packaging might have slight wear and / or creasing.   VERY GOOD: The record has obviously been played many times, but displays no major deterioration in sound quality, despite noticeable surface marks and the occasional light scratch. Normal wear and tear on the cover or extra items, without any major defects, is acceptable.   POSTAGE & PAYMENTS  Payment: Only Paypal is accepted.  Payment must be received within 5 days of the auction ends.   Shipping & packaging: We dispatch all items within 4 working days by UPS/TNT. We will send you the Tracking Number that you will be able to use to track the progress of your order. We take great care packaging every item to ensure safe shipment to you.    Approximate Delivery Times: Europe: 4-8 working days. USA, Canada & Rest Of The World: 5-10 working days.   Please don't hesitate to ask any questions you may have.
Ver producto
Barcelona (Barcelona)
EBERHARD SCHOENER (STING / ANDY SUMMERS) - VIDEO MAGIC - VINILO ORIGINAL 1978 HARVEST ALEMANIA EBERHARD SCHOENER (STING / ANDY SUMMERS) - VIDEO MAGIC - VINILO ORIGINAL 1978 HARVEST ALEMANIA A raíz de su colaboración con Jon Lord, más conocido por ser el teclista de los Deep Purple, Andy Summers entró en contacto con Eberhard – quien se encargaba por aquel entonces de orquestar algunos temas del álbum de Lord “Sarabande” (1976) – quien le ofreció la oportunidad de grabar en Munich varias pistas de guitarra para el proyecto que preparaba, “The book” (1977). Schoener quedó tan contento con el resultado que contrató a Andy para “Trance-formation” (1977), en donde tuvo absoluta libertad para grabar en los huecos que le dejaba la banda a la que acababa de vincularse, The Police.El numeroso y bien remunerado trabajo que ofrece Schoener pronto alcanza a los tres miembros de la banda – el conductor alemán no necesitaba un bajista pero cambió de opinión cuando escuchó cantar a Sting, decidiendo incluir también su voz en sus recargados espectáculos -, quienes aprovechan la estancia en Munich – en noviembre del 77 – para grabar un álbum, “Flashback” (1978) y dar alguna comparecencia en vivo. Después de que Police completara la grabación de su disco de debut, “ Outlandos d’amour ” (1978) y probara sus nuevas canciones aún como teloneros de grupos como Spirit o Steel Pulse, son requeridos nuevamente por Schoener para una gira que durante la segunda mitad de mayo del 78 les llevará por Munich, Ofenbach, Köln o Düsseldorf.  La actividad del grupo vuelve a ser interrumpida por los requerimientos de Schoener – quien en esta ocasión ya no cuenta con Stewart debido a que su hermano Miles le convence de que estas escapadas no son lo más adecuado para The Police – que les tiene preparado una gira por toda Alemania en enero del 79 en la que visitaran Berlín, Hamburgo, Bremen, Frankfurt o Hannover. Entre la maratoniana gira se saca tiempo para grabar un nuevo álbum, “ Video magic ” (1978) en la que se incluyen temas tan destacables como “ Speech behind speech ”, “ Natural high ” o “ Codeword Elvis ”. Sería la última vez que Eberhard contara con Sting y Andy como parte de su “Rock group” porque a su vuelta a Londres comprobaron que las reediciones de “ Can’t stand losing you ” y “ So lonely ” les había puesto en boca de todos. Su ascenso a partir de ahí fue imparable y meteórico. STING SOBRE EBERHARD SCHOENER “Él es un hombre con melena gris y con un rostro interesantemente lúgubre. Su rostro parece el de un aristócrata del siglo XVIII que de algún modo ha sido desplazado al siglo XX. Fue Andy Summers, el guitarrista de The Police quien nos presentó a todos hace muchos años. Andy nos llevó a Stewart y a mí a Munich en 1977 para trabajar con este director tan inusual. Eberhard Schoener necesitaba una banda de músicos versátiles para formar parte del show que estaba creando.Nosotros acabábamos de formar The Police y necesitábamos desesperadamente fondos para mantener con vida nuestros sueños de estrellato. tracks: •octogon •speech behind speech •natural high •code-word elvis •video-magic •night bound city •san francisco waitress •koan Featuring Sting (Police), Andy Summers (Police), Evert Fraterman and Olaf Kubler.  Eberhard Schoener is a German composer, conductor, arranger, and keyboard player.   Now let it be known that I am reviewing the original German print of Eberhard Schoener's Video Magic on the Harvest label, rather than a compilation called Video Magic released in 1979 that consisted of material from both Video Magic and Flashback (1978) (often called Video Flashback, especially later on to avoid confusion). Now this has got to be the most unusual thing on the face of the planet: to hear The Police do prog rock. On Schoener's previous album, Flashback, he had all three members, Sting, Andy Summers play on that album. I have to say I hadn't heard that one. With Video Magic, Stewart Copeland sat this one out, with Evert Fraterman in his place. I have to let you know that Schoener had Andy Summers play on many of his albums even way before The Police ever existed. The album opens with " Octagon ", which is an instrumental piece, dominated by Andy Summers guitar playing. Here, I get reminded so much more of Pink Floyd than anything The Police would ever do. Sting here is sticking to bass duty. " Speech Behind Speech " is a real trip: totally drenched with Mellotron, and Sting here is doing the singing. You know right away that Sting's voice is perfect for the usual music you expect the Police to do, but in a prog setting, it sounds really peculiar. " Natural High ", again has Sting doing vocals, it's about as close to The Police sound you're gonna get here, but it's still packed with Mellotron, and is actually an excellent song. All this Mellotron work came from Schoener himself. " Code Word Elvis " is largely an orchestral piece, no surprise, given that Eberhard Schoener had spent his time conducting orchestras. " Night Bound City " is a purely electronic piece that you know none of the dudes from The Police participated in, while " San Francisco Waitress " brings to mind Sting's post-Police solo albums like Dream of the Blue Turtles, especially because of the jazzy feel and sax (although sax here is by Olaf Kübler, who used a tenor sax, unlike Branford Marsalis who tended to soprano sax). The last piece, "Koan" is an instrumental piece that tends to be rather minimalist. Now this isn't going to be the greatest thing you'll ever hear. Police fans might find it a bit unsettling to see their heroes doing prog rock, and neither is it the most cohesive album out there (Schoener couldn't decide whether to do prog rock, electronic, or orchestral music), but if you're a proghead and you wonder what would happen if the Police were a prog rock band, give this album a try (you can also see that The Police would never be anywhere as popular as they were if they were a prog rock band, beside they came during the punk/new wave era and capitalized on that instead, which was to their benefit). But get this album if you can find it for cheap, which is what I did. Don't overspend. File this under: curiosity.  
Ver producto
Girona (Girona)
RY COODER: BOP TILL YOU DROP [ESP 1984] LP/RE RY COODER: BOP TILL YOU DROP [ESP 1984] LP/RE Ry Cooder   "Bop Till You Bop"  LP (Warner)  1984  made in Spain cat. num.  LB 56691 #rock  #blues rock  #rock&roll   Little Sister 3:49 Go Home, Girl 5:10 The Very Thing That Makes Your Rich 5:32 I Think It's Going To Work Out Fine 4:43 Down In Hollywood 4:14 Look At Granny Run Run 3:09 Trouble You Can't Fool Me 4:55 Don't You Mess Me Up A Good Thing 4:08 I Can't Win 4:16   Following his conceptual 1978 release,  Jazz,  Ry Cooder  returned the next year with the R&B/soul-based  Bop Till You Drop. The first major-label, digitally recorded album,  Bop  is a nice set of moderately known to obscure tunes from the '50s and '60s (along with a  Cooder / Tim Drummond  original) that doesn't always live up to its promise.  Cooder  and his excellent band, which includes the rhythm section of  Tim Drummond  and  Jim Keltner  along with guitarist  David Lindley, understand the material and are more than capable of laying down a decent groove, but something must have gotten lost in translation from what was played to what came across on the recording. There's a thinness to the tracks that undermines the performances, which according to  Cooder  is due to the digital recording. If you check out the live version of  Bop Till You Drop 's opener, "Little Sister," from the No Nukes record (using the same band), you can see what surely could have been. Still,  Bop  is worthwhile given  Cooder 's penchant for choosing great tunes, as well as the tight performances, brilliant guitar work, and a handful of great guest vocalists (including  Chaka Khan). A few of the highlights include his arrangement of the early-'60s  Elvis  hit "Little Sister," the soulful "The Very Thing That Makes You Rich (Makes Me Poor)," an instrumental take on  Ike & Tina Turner 's "I Think It's Gonna Work Out Fine," and "I Can't Win," featuring  Cooder 's longtime cohort  Bobby King  on lead vocal.
Ver producto
Zamora (Zamora)
PABLO CRUISE -LIFELINE- LP 1976 A&M USA PABLO CRUISE -LIFELINE- LP 1976 A&M USA PABLO CRUISE  "LIFELINE"  LP 12"- 33 RPM A&M 1976       AMERICAN  EDITION EDICIÓN AMERICANA         Crystal   Don't Believe It   Tearin' Down My Mind   (I Think) It's Finally Over   Lifeline   Zero To Sixty In Five   Look To The Sky   Never See That Girl Enough   Who Knows   Good Ship Pablo Cruise                       MADE IN USA   COVER G / RECORD VG PORTADA G / RECORD VG NM  :  Como Nuevo NM:   Near Mint EX:  Excelente EX:  Excellent Excelente conservación, sin marcas Excellent conservation, without any marks of use, like new VG  :   Muy Bien VG:   Very Good Muy buen estado de conservación, con pequeñas señales de uso en la caja o en el disco. Sin ruido en el sonido Very Good conservation of vinyl and cover, with lightly marks of use. Without noise. G:   Bien G:   Good Con  bastantes señales de uso en la caja o en el disco. Con ligero ruido, sin que afecte el sonido. With some marks of use of vinyl and cover. Noisy without affecting sound.  
Ver producto
Barcelona (Barcelona)
ZOMBIES - ZOMBIESIN THE BEGINNING ZOMBIES - ZOMBIESIN THE BEGINNING Limited five 180gm colored vinyl LP set. Hailing from the unlikely setting of St. Albans, The Zombies burst onto the UK and US pop scene in August 1964 with the smash hit She's Not There, penned by keyboard player Rod Argent. Colin Blunstone's breathy vocals set the record apart from the band's contemporaries, and they followed it up with a second hit in Tell Her No. Their debut album Begin Here was released on the Decca label in 1965. Despite issuing several more excellent singles, further chart success eluded the band, although Dusty Springfield covered Argent's If It Don't Work Out (which the band also recorded). The Zombies signed to CBS in 1967 and recorded a new album over the summer, producing the sessions at Abbey Road and Olympic Studios themselves. The result was the classic Odessey And Oracle, but by the time the album was released in April 1968, the band had split up. Time Of The Season went on to be a huge hit in the US in 1969, selling over a million copies. This set is book-ended by the two 'proper' albums that the band recorded, Begin Here and Odessey And Oracle. In between, Early Days and Continue Here round up the band's various A-sides, B-sides and EP tracks. The fourth LP faithfully recreates the R.I.P. album, an intended posthumous release of overdubbed outtakes that was shelved when new band Argent emerged from the ashes of The Zombies. The whole set is housed in a rigid slipcase. The inner sleeves include photos from designer Phil Smee's extensive collection, while the albums are pressed on different coloured vinyl.
Ver producto

Anuncios clasificados - compra y vende gratis en España | CLASF - copyright ©2024 www.clasf.es.

MONDIGITAL SLU propietario de www.clasf.es declara que en calidad de Afiliado de Amazon, obtiene ingresos por las compras adscritas que cumplen los requisitos aplicables y por ello aparecen enlaces dentro del site que llevan al usuario hacia fichas de producto de Amazon.es