-
loading
Solo con imagen

Gestio

Listado top ventas gestio

GESTIO DE RECURSOS HUMANS ED2021 (CATALAN)
    [Leer más]
    Ver precios en Amazon
    GESTIO DE RECURS HUMANS (ADMINISTRACIÓN Y FINANZAS)
      [Leer más]
      Ver precios en Amazon
      LA - GESTIO DE RECURSOS HUMANS. GS
        [Leer más]
        Ver precios en Amazon
        GESTI (FEAT. DREZZO)
          [Leer más]
          Ver precios en Amazon
          GESTI
            [Leer más]
            Ver precios en Amazon
            GESTI
              [Leer más]
              Ver precios en Amazon
              GESTIO DE LA DOCUMENTACIO JURIDICA I EMPRESARIAL ED 2021 (CATALAN)
                [Leer más]
                Ver precios en Amazon
                LA - GESTIO LOGISTICA I COMERCIAL. GS
                  [Leer más]
                  Ver precios en Amazon
                  GESTIO FINANCERA 2016 (CICL-ADMINISTRACION)
                    [Leer más]
                    Ver precios en Amazon
                    LA - OPERACIONS AUXILIARS DE GESTIO DE TRESORERIA. GRAU MITJA
                      [Leer más]
                      Ver precios en Amazon
                      Olot (Girona)
                      Publicado por SUMAR, EMPRESA DACCIÓ SOCIAL SL Particular 17800, Olot, Girona España Oferta de empleo como ADMINISTRATIU/VA DE GESTIÓ SAD en SUMAR, EMPRESA DACCIÓ SOCIAL SL, Olot, Girona Publicada el: Tuesday, 14 Jan - 11:23 Nombre de la empresa: SUMAR, EMPRESA DACCIÓ SOCIAL SL Número de trabajadores: 107 Sede central en: Girona Descripción de la empresa Amb lobjectiu de ser el màxim deficients, el Consorci dAcció Social de Catalunya crea lempresa pública de serveis socials, SUMAR Empresa dAcció Social S.L. SUMAR neix com a instrument de gestió i inversió i ha de permetre comptar amb un operador públic eficient i flexible en el món dels serveis socials. Ubicación Población: Olot Código Postal: 17800 Provincia: Girona País: España Descripción Puesto vacante: ADMINISTRATIU/VA DE GESTIÓ SAD Categorías: Administración Pública - Empresas públicas Nivel: Empleado/a Personal a cargo: (Seleccionar) Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Es precisa Administrativa de gestió del Servei d'Atenció a Domicili, per a realitzar les tasques de gestió del dia a dia del servei. La persona seleccionada realitzarà funcions de suport administratiu del servei i gestionarà la rebuda i seguiment dels casos, la planificació dels serveis, resoldrà les incidències del servei, planificarà les suplències i cobertures dels treballadors/es, farà el seguiment dels horaris, i en general, coordinarà i organitzarà el dia a dia dels i les treballadors/es familiars i auxiliars de la llar, així com d'altres tasques administratives relacionades amb els processos de facturació i nò Requisitos Estudios mínimos: Ciclo Formativo Grado Medio Experiencia mínima: Al menos 1 año Imprescindible residente en: Provincia Puesto Vacante Requisitos mínimos: Es requereix bon domini de les eines ofimàtiques i tindran preferència les candidatures amb coneixement del programa de gestió GE-SAD o Jano. Pensem en un/a professional amb facilitat per l'establiment de relacions interpersonals, planificada i organitzada i amb alta capacitat de gestió d'incidències, iniciativa i resolució de problemes. Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa Salario Salario: 15.000 €- 18.000 € Bruto/año
                      Ver producto
                      España (Todas las ciudades)
                      Tens experiència en empreses del sector arts gràfiques i t- agradaria desenvolupar les teves dots de lideratge? Consideres que ets una persona amb bona comunicació i capaç de gestionar una secció de producció? Si estàs buscant una posició estable, aquesta és la teva oferta! Se requiere: Busquem una persona amb experiència prèvia portant treballadors/es al seu càrrec, amb competències de gestió d´equips, i que tingui compromís d´ assolir la gestió de la producció. Que sigui una persona comunicativa i reso...
                      Ver producto
                      España (Todas las ciudades)
                      Coneixes les normatives de qualitat ISO9001 i IS014001 i estàs buscant una nova oportunitat laboral? Vols formar part d´una de les empreses amb més projecció de la zona del Ripollès? Si és així, aquesta és la teva oportunitat! No dubtis a inscriure´t! Se requiere: Important empresa del sector metall ubicada al Ripollès té la necessitat d´incorporar un/a tècnic/a en gestió de la qualitat per a realitzar les següents funcions en dependència directa de el/la Director/a de Qualitat: - Integrar els processos...
                      Ver producto
                      Rubí (Barcelona)
                      Descobreix el potencial del full de càlcul per la teva gestió a la feina o pels estudis. Situa't al nivell avançat i deixa enrere les limitacions del 'nivell usuari' Guanya en eficiència, anàlisi i celeritat en la teva gestió aprofitant els veritables avantatges del full de càlcul. Coneixent les prestacions de l'Excel, no et caldrà comprar un software de gestió per la teva activitat professional. Sóc un professional en la gestió empresarial amb experiència de 20 anys recolzant els processos en les prestacions del full de càlcul.
                      11 €
                      Ver producto
                      España (Todas las ciudades)
                      Busques una feina amb estabilitat? Tens experiència en gestió de persones? Si és així, segueix llegint, aquesta podria ser la teva oportunitat laboral!Empresa de la garrotxa té la necessitat dincorporar un/a Encarregat/da per a realitzar les següents funcions: - Garantir el procés productiu del torn en qualitat, temps, cost i gestió del personal assignat dacord amb la normativa interna.- Gestió d´incidències de producció, preparació dinformes.- Gestió de l´equip assignat i coordinació amb els departaments...
                      Ver producto
                      España (Todas las ciudades)
                      Empresa de distribució de material d´Olot, està buscant incorporar un/a administrativo/a.Les tasques a realitzar serán: - Gestió de plataformes. - Gestió de documentació (albarans i factures). - Atenció amb proveïdors. - Preparació de comandes. - Gestió del correu electrònic. Si estàs interessada en trobar una feina de Back Office, no ho dubtis i apunta´t! Se requiere: Es demana: - Nivell mig d´anglès escrit. - Experiència en tasques administratives de gestió documental. Se ofrece: S´ofereix: - Un contr...
                      Ver producto
                      Reus (Tarragona)
                      Publicado por Estivill Serveis Administratius Particular 43201, Reus, Tarragona España Oferta de empleo como TÈCNIC ÀREA LABORAL en Estivill Serveis Administratius, Reus, Tarragona Publicada el: Monday, 02 Dec - 20:40 Nombre de la empresa: Estivill Serveis Administratius Número de trabajadores: 70 Sede central en: Tarragona Descripción de la empresa Estivill Assessors és una empresa d´ambit familiar, va ser fundada en els anys 30. Des d´aleshores ha desenvolupat la seva activitat de manera continuada, evolucionant juntament amb les necessitats dels seus clients i adaptant-se als successius canvis esdevinguts en el món empresarial i dins del marc de l'assessorament. La nostra professionalitat, integritat i la satisfacció del client ens han permès ser considerats una de les assessories de més prestigi. L'activitat d'Estivill Assessors ha seguit una voluntat multidisciplinar, per tal de donar als nostres clients tots els serveis que tant les persones físiques com les jurídiques puguin requerir. L'objectiu d'aquesta voluntat multidisciplinar no ha buscat el creixement desmesurat. Persistim en la nostra estratègia de sempre: assessorament intel·ligent i personalitzat, compromís amb les necessitats dels nostres clients, negociació hàbil i eficaç. Donem serveis dins les àrees: - Laboral. - Fiscal i comptable. - Jurídica. - Medi ambient. - Prevenció de Riscos Laborals. - Protecció de Dades. - Recursos humans. - Assegurances. - Gestoria administrativa. Ubicación Población: Reus Código Postal: 43201 Provincia: Tarragona País: España Descripción Puesto vacante: TÈCNIC ÀREA LABORAL Categorías: Administración de empresas - Consultoría Nivel: Empleado/a Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: GESTIÓ EN MATÈRIA DE CONTRACTACIÓ, AFILIACIÓ AUTÒNOMS, ACOMIADAMENTS, CONFECCIÓ DE NÒMINES, COTITZACIONS, IMPOSTOS (IRPF), INCAPACITATS LABORALS, APLICACIÓ DE CONVENIS COL·LECTIUS I ALTRES RELACIONATS AMB L'ÀREA LABORAL. Requisitos Estudios mínimos: Ciclo Formativo Grado Superior Experiencia mínima: Al menos 3 años Imprescindible residente en: (Seleccionar) Requisitos mínimos: GRAU SUPERIOR EN ADMINISTRACIÓ I GESTIÓ. EXPERIÈNCIA EN L'ÀMBIT DE LA GESTIÓ DELS RECURSOS HUMANS DE LES EMPRESES. Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa Horario: DE 8 h. A 15 h.
                      Ver producto
                      Cassà de la Selva (Girona)
                      Publicado por Eurofirms Selección Particular 17244, Cassà De La Selva, Girona España Oferta de empleo como Database Administrator (H/M) - SQL Server en Eurofirms Selección, Cassà De La Selva, Girona Publicada el: 07 Nov 2019 - 13:47 Nombre de la empresa: Eurofirms Selección Número de trabajadores: 225 Sede central en: Girona Descripción de la empresa Eurofirms, People first. Somos la primera empresa española del sector, y ofrecemos las mejores soluciones en trabajo temporal, selección de personal, formación y desarrollo de personas y externalización de servicios. Una compañía con tres pilares fundamentales: - Las personas, primero. Consideramos que el respeto, la confianza y la transparencia hacia todas las personas son la única manera de generar y hacer crecer el talento. - Tecnología e innovación constante. Nuestra apuesta por la innovación ha dado lugar al desarrollo de recursos tecnológicos que mejoran la gestión de los recursos humanos. - Garantía de calidad. Una compañía apoyada por la satisfacción de sus clientes, tanto trabajadores como empresas, fruto del esfuerzo y la excelencia. Estamos a tu lado. Disponemos de una amplia red de oficinas distribuidas por toda la Península Ibérica, en continua expansión. Fruto de nuestra política de empresa basada en la responsabilidad social y los valores compartidos de transparencia y respeto, hemos promovido también la creación de una fundación que integra a personas con discapacidad en el mundo laboral. Certificaciones: Calidad ISO 9001, Gestión ética y RSE SGE21, Seguridad y Salud OHSAS 18001. Ubicación Población: Cassà De La Selva Código Postal: 17244 Provincia: Girona País: España Descripción Puesto vacante: Database Administrator (H/M) - SQL Server Categorías: Informática y telecomunicaciones - Administración de bases de datos Nivel: Especialista Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Eurofirms, empresa de recursos humans amb seu central a Cassà de la Selva (Girona) i que opera a nivell europeu i Sud-Amèrica, estem ampliant el nostre equip de desenvolupament amb la incorporació d'un/a administrador /a de base de dades. Com a membre de l´equip de programació i responsable de les dades, el teu rol principal serà el de gestionar les bases de dades corporatives i donar suport als altres membres de l´equip de programació en les tasques referents a l´accés i gestió de les dades. El lloc de treball inclourà la creació, implantació i gestió de bases de dades així com la configuració de les mateixes. Concretament, les teves responsabilitats seran: - Implementar i gestionar les bases de dades corporatives. - Crear i configurar bases de dades relacionals. - Proporcionar solucions per a assegurar la integritat de les dades i la seva disponibilitat. - Dissenyar polítiques i mètodes per a la distribució de les dades i el seu emmagatzematge. - Analitzar les dades corporatives i crear informes que ajudin a la presa de decisions en la intel·ligència de negocis (BI). - Optimització d´estructures de dades i consultes ja existents. Oferim: Projecte estable en un ambient jove, dinàmic, multidisciplinar i internacional. Som una empresa que fomenta la formació i el desenvolupament professional, per la qual ens agradaria incorporar una persona proactiva i amb ganes d'aportar idees de millora. Jornada completa, de dilluns a divendres en horari habitual entre les 08:00h i les 17:00h. Es disposa de flexibilitat horària. Salari negociable en funció dels coneixements i l'experiència aportada. A més, gaudim de beneficis socials (descomptes en gimnasos, fruita fresca gratuïta cada dia, assegurança mèdica als dos anys d'incorporació i tarda lliure el dia del teu aniversari). Requisitos Estudios mínimos: Ingeniería Técnica Experiencia mínima: Al menos 2 años Imprescindible residente en: No Requerido Requisitos mínimos: Experiència mínia demostrable com a administrador /a de bases de dades SQL Server. Valorable si es disposa d'experiència en altres bases de dades relacionals. Cerquem una persona proactiva, metòdica, amb visió global, capacitat de gestió i capacitat per treballar en equip. Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa
                      Ver producto
                      España (Todas las ciudades)
                      Imprescindible domini de dues llengües: anglès i alemany i/o francès. Domini de paquet office. Gestió i organització de l´agenda de la Direcció, agilitzar el flux de comunicacions entre la Direcció i altres àrees internes o externes, elaboració i gestió dels informes, comunicacions, convocatòries, atenció de trucades i mails, coordinació, preparació o organització de viatges, gestió de procediments administratius. Requisitos: Experiència mínima de 3 a 5 anys. Nivel de estudios requerido: Instituto o equiv. Experiencia previa requerida: ninguna Vacantes disponibles: 1 Cómo Aplicar Enviar CV al correo (Ref: SNQ756481)
                      Ver producto
                      España (Todas las ciudades)
                      Ets una persona amb clara vocació i orientació al client, t´adaptes amb facilitat als canvis i busques constantment nous reptes? Aquesta és la teva oportunitat! Per a important empresa de la Garrotxa estem buscant un/a administratiu/iva d´atenció al client. Les teves funcions seran les següents: - Gestió i seguiment de les comandes. - Vetllar pel compliment dels terminis d´entrega. - Gestió d´oportunitats de negoci, pressupostos i ofertes comercials. - Resolució d´incidències. - Gestió de devolucions...
                      Ver producto
                      España (Todas las ciudades)
                      Es necessita administratiu/va per important empresa de transports del sector públic. Funcions i activitats a realitzar - Gestió administrativo/a associada a licitacions públiques, adjudicació i formalització de contractes. - Gestió d- ofertes telemàtiques i digitals - Registre, tràmit i seguiment documental d- expedients de contractació i d- expedients electrònics en l- entorn GEDEX - Informació en les aplicacions de la Plataforma de Contractació Pública de la Generalitat. - Gestió i control de l- a...
                      Ver producto
                      España (Todas las ciudades)
                      Busques un nou repte laboral a la zona de la Garrotxa? Tens experiència en la gestió d´equips i tens interès per la millora contínua? Se requiere: Per aquesta posició es requereix: - Coneixements en electromecànica. - Experiència en la gestió i direcció d´equips multidisciplinars. - Experiència en entorns productius i industrials. - Experiència en la gestió del dia a dia de la part operativa. - Residència a la Garrotxa o rodalies. - Domini paquet Office. - Valorable anglès avançat. Se ofrece: Impo...
                      Ver producto
                      Tarragona (Tarragona)
                      Busquem una persona amb el grau d'ADE o similar; amb experiència contrastada en la gestió administrativa i comptable per a treballar a mitja jornada (amb possibilitat de jornada completa). Persona capacitada per a treballar en un entorn exigent, amb visió empresarial i capacitat organitzativa. Imprescindible identificació personal amb la missió de l'entitat. Funcions: Gestió administrativa Redacció de documents i correspondència Portar els diferents expedients administratius Realitzar les factures Supervisar la comptabilitat Portar a terme el control de costos dels proveÏdors Portar a terme l'arxiu i el seguiment de factures Organitzar i realitzar la feina del seu departament Requisits imprescindibles: Llicenciat/da en ADE o similar, amb experiència contrastada en la gestió administrativa Persona ordenada i metòdica, amb capacitat d'organització i autònoma Capacitat de redacció de documents en català i en castellà i tramitació d'expedients Imprescindible identificació personal amb la missió de l'entitat Vehicle propi Requisits no imprescindibles: Es valora que el candidat/a collabori o hagi collaborat amb entitats socials
                      Ver producto
                      España (Todas las ciudades)
                      Busquem cap de caixes pels establiments d´Olot d- una cadena important de la zona geogràfica d- Osona. Tens experiència en la gestió d- equips o bé t- agradaria desenvolupar-te en aquesta secció? Tens coneixements en el sector de caixes o gestió de botiga? Tindràs: - Contracte Indefinit directe per empresa. - Horari rotatiu de dilluns a dissabte. - Formació interna i beneficis socials. Les teves funcions: - Vetllar per la satisfacció del client. - Organització i gestió dels equips. - Comunicació d- o...
                      Ver producto
                      España (Todas las ciudades)
                      Estem en la recerca de responsables d´equip pels establiments d´Osona! Tens experiència en la gestió d´equips o bé t´agradaria desenvolupar-te en aquesta secció? Tens coneixements en el sector de caixes o gestió de botiga? Tindràs: - Contracte Indefinit directe per empresa. - Horari rotatiu de dilluns a dissabte. - Formació interna i beneficis socials. Les teves funcions: - Vetllar per la satisfacció del client. - Organització i gestió dels equips. - Comunicació d- objectius i control dels mateixos....
                      Ver producto
                      España (Todas las ciudades)
                      Busquem cap de caixes pels establiments de Camprodon d- una cadena important de la zona geogràfica d´Osona. Tens experiència en la gestió d´equips o bé t´agradaria desenvolupar-te en aquesta secció? Tens coneixements en el sector de caixes o gestió de botiga? Tindràs: - Contracte Indefinit directe per empresa. - Horari rotatiu de dilluns a dissabte. - Formació interna i beneficis socials. Les teves funcions: - Vetllar per la satisfacció del client. - Organització i gestió dels equips. - Comunicac...
                      Ver producto
                      España (Todas las ciudades)
                      Important empresa del metall de la Garrotxa està buscant un/a operari/a de recanvis. Les seves funcions seran les següents: - Gestió i preparació comandes recanvis. - Gestió, seguiment i control expedicions recanvis. - Interacció amb altres departaments (logística, magatzem, etc.). - Registre expedicions. - Gestió de correu electrònic i resolució d- incidències. Se requiere: Requisits que ha de complir: - Experiència preparant comandes. - Coneixements de SAP. - Control d´ofimàtica. - Treball en equip. Se...
                      Ver producto
                      España (Todas las ciudades)
                      Estem en la recerca de responsables d- equip pels establiments d- Osona! Tens experiència en la gestió d- equips o bé t- agradaria desenvolupar-te en aquesta secció? Tens coneixements en el sector de caixes o gestió de botiga? Tindràs: - Contracte Indefinit directe per empresa. - Horari rotatiu de dilluns a dissabte. - Formació interna i beneficis socials. Les teves funcions: - Vetllar per la satisfacció del client. - Organització i gestió dels equips. - Comunicació d- objectius i control dels ma...
                      Ver producto
                      España (Todas las ciudades)
                      Important empresa del metall de la Garrotxa està buscant un/a operari/a de recanvis. Les seves funcions seran les següents: - Gestió i preparació comandes recanvis. - Gestió, seguiment i control expedicions recanvis. - Interacció amb altres departaments (logística, magatzem, etc.). - Registre expedicions. - Gestió de correu electrònic i resolució dincidències. Se requiere: Requisits que ha de complir: - Experiència preparant comandes. - Coneixements de SAP. - Control d´ofimàtica. - Treball en equip. Se of...
                      Ver producto
                      España (Todas las ciudades)
                      Se buscan teleoperadores con conocimiento en idiomas como inglés y catalán, posibilidad de trabajar desde su casa, 850€ + comisiones, horario de mañana o tarde según preferencia, de Lunes a Viernes 8 Horas. Contrato indefinido. Si ha trabajado anteriormente como teleoperador/a y tiene experiencia o no tiene idiomas pero piensa que puede encajar en el puesto, envíenos un correo electrónico a gestio@protonmail.com y adjunte su curriculum actualizado, le responderemos en breve.
                      850 €
                      Ver producto
                      Cornellà del Terri (Girona)
                      Publicado por Interactiu Comunicació Digital, SL Particular 17844, Cornellà Del Terri, Girona España Oferta de empleo como Especialista en Google Ads / Linkedin / Instagram / Facebook Ads en Interactiu Comunicació Digital, SL, Cornellà Del Terri, Girona Publicada el: 12 Dec 2019 - 16:19 Nombre de la empresa: Interactiu Comunicació Digital, SL Número de trabajadores: 20 Sede central en: Girona Descripción de la empresa Interactiu som una companyia de consultoria, innovació, tecnologia i desenvolupament experta en tecnologies de la informació i de la comunicació, amb més de 13 anys d'experiència. Ubicación Población: Cornellà Del Terri Código Postal: 17844 Provincia: Girona País: España Descripción Puesto vacante: Especialista en Google Ads / Linkedin / Instagram / Facebook Ads Categorías: Marketing y comunicación - Publicidad Nivel: Empleado/a Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Precisem una persona especialista en la gestió de campanyes de publicitat digital (Google Ads, Facebook Ads, Twitter Ads, Instagram Ads,...). Cerquem una persona creativa, dinàmica, amb una actitud oberta i creativa, amb iniciativa, ganes d'aprendre, capacitat auto-resolutiva i a qui li apassioni el màrqueting digital. Les tasques a desenvolupar són les següents: - Reunions inicials amb el client per definir els objectius a assolir. - Desenvolupar estratègies de PPC. - Anàlisi inicial de la usabilitat de la pàgina de destí (web o landing page). - Analitzar el rendiment de les campanyes, fent seguiment dels KPIs. - Optimització de les campanyes de PPC (Cerca, Display, Shopping, remàrqueting, etc.). - Elaboració d'informes amb Google Data Studio. - Contacte directe amb el client (per telèfon, correu i reunions presencials). - Elaboració de propostes de millora contínua al client. - Configuració i implementació de Google Tag Manager i de píxels de conversió. - Col·laboració en propostes comercials a potencials clients. Paraules clau: màrqueting, marketing, mkt, digital, Google, Google Ads, Google AdWords, Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, publicitat, SEM, PPC, Google Analytics. Requisitos Estudios mínimos: Grado Experiencia mínima: Al menos 1 año Imprescindible residente en: (Seleccionar) Requisitos mínimos: Experiència en la gestió i optimització de campanyes de Google Ads i Facebook / Instagram Ads i Linkedin ADs. Experiència en l'anàlisi dels resultats mitjançant eines d'analítica web. Contrato Tipo de contrato: Indefinido Duración: Indefinit Jornada laboral: Completa Horario: Flexible Salario Salario: 21.000 €- 24.000 € Bruto/año
                      Ver producto
                      Juneda (Lleida)
                      Publicado por RESIDENCIA I CENTRE DE DIA MUNICIPALS DE JUNEDA Particular 25430, Juneda, Lleida España Oferta de empleo como AUXILIAR INFERMERIA en RESIDENCIA I CENTRE DE DIA MUNICIPALS DE JUNEDA, Juneda, Lleida Publicada el: Wednesday, 22 Jan - 22:46 Nombre de la empresa: RESIDENCIA I CENTRE DE DIA MUNICIPALS DE JUNEDA Número de trabajadores: 1 Sede central en: Lleida Descripción de la empresa ENTITAT MUNICIPAL DEDICADA A LA GESTIÓ I DESENVOLUPAMENT DELS SERVEIS MUNICIPALS Ubicación Población: Juneda Código Postal: 25430 Provincia: Lleida País: España Descripción Puesto vacante: AUXILIAR INFERMERIA Categorías: Sanidad y salud - Enfermería Nivel: Empleado/a Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Auxiliar de infermeria per suport a la infermera d'una residencia i un centre de dia. Auxiliar amb experiencia en les següents tasques en una residencia: a) Preparació de medicació b) Administració de la medicació als usuaris c) Gestió de les comandes de medicació a la farmacia. d) Realitzar cures programades. e) Pendre constants i fer registres. Requisitos Estudios mínimos: Ciclo Formativo Grado Medio Experiencia mínima: Al menos 2 años Imprescindible residente en: Provincia Puesto Vacante Requisitos mínimos: Treballadora,ordenada, meticulosa, metòdica i pulcra. Capacidad de treball en equip Domini del ordinador a nivel usuari Empatia Facilitat de tracte amb les persones INCORPORACIÓ IMMEDIATA Contrato Tipo de contrato: De duración determinada Jornada laboral: Completa Horario: Según Turno MAÑANA o TARDE
                      Ver producto
                      España (Todas las ciudades)
                      ref. INS-EM-28699795 Funcions: desenvolupament i gestió de cartera de clients assessorament a particular i empreses (riscos, estalvi, inversions) gerencia de futura oficina comercial. es requereix: estudis mitjans o universitaris experiencia comercial, gestió de negoci o tracte amb el client. residencia al maresme. s'ofereix: carrera professional amb desenvolupament continu. formació especeialitzada i tutoratge d'experts. bons ingressos horari flexible. Salario: 24000
                      Ver producto
                      España (Todas las ciudades)
                      ref. INS-EM-28700502 Zona maresme. si tens esperit emprenedor, motivació per desenvolupar-te professionalment, no perdis aquesta oportunitat única i forma part del nostre equip. amb un finançament del 100% proporcionat per l'empresa, fixe per a la consecució d'objectius, comissions per cada venda i tots els avantatges d'un negoci amb ingressos estables i creixents. recerca, captació i fidelització de clients. assessorament i distribució de productes de l'empresa. gestió de les campanyes comercials i compliment d'objectius. seguiment i gestió de la cartera de clients. Salario: 1200
                      Ver producto
                      España (Todas las ciudades)
                      ref. INS-EM-28700756 Assessor d´assegurances, pla de carrera professional. zona maresme. si tens esperit emprenedor, motivació per desenvolupar-te professionalment, no perdis aquesta oportunitat única i forma part del nostre equip. amb un finançament del 100% proporcionat per l'empresa, fixe per a la consecució d'objectius, comissions per cada venda i tots els avantatges d'un negoci amb ingressos estables i creixents. funcions: recerca, captació i fidelització de clients. assessorament i distribució de productes de l'empresa. gestió de les campanyes comercials i compliment d'objectius. seguiment i gestió de la cartera de clients. actitud emprenedora, dinàmic, amb ganes d'aprendre un ofici. Salario: 1200
                      Ver producto
                      España (Todas las ciudades)
                      Tens experiència realitzant tasques administratives i de recepció? Empresa de la Garrotxa amb projecció nacional i internacional busca incorporar un/a secretari/a de direcció per a cobrir una baixa. Se requiere: Les teves funcions seran les següents: - Atendre trucades i visites. - Preparar qüestionaris i EPI´s per les visites. - Registre de paqueteries. - Gestió de compres de material d´oficina. - Gestió de reserves. Requisits que has de complir: - 2 anys d´experiència realitzant tasques iguals...
                      Ver producto
                      España (Todas las ciudades)
                      Busques feina pel Ripollès? Tens exepriència realitzant tasques com a mosso de magatzem? Empresa del sector del metall està buscant incorporar a una persona per realitzar tasques dins del magatzem. Es busca a una persona que tingui experiència prèvia i que hagi realitzat tasques de preparació de comandes, gestió informàtica d´estocs, gestió d´albarans, etc. Es requereix que la persona tingui disponibilitat per treballar, de dilluns a divendres, en torn intensiu tant de matí com de tarda i dissabtes al...
                      Ver producto
                      Artà (Islas Baleares)
                      Empresa de pintures necessita cobrir una plaça, a jornada sencera, d'Auxiliar Administratiu. Requisits: Coneixements del programa PRESTO / Gestió d'obres. Idiomes: Anglès i alemany. Funcions: Interpretació de plànols, mesures. Elaboració de pressupostos. Gestió de factures. Cobraments / Pagaments
                      Ver producto
                      España (Todas las ciudades)
                      Busques feina estable per la Garrotxa? Tens el carnet de carretilla? Aquesta oferta et pot interessar! Empresa important de la Garrotxa està buscant incorporar a una persona a la seva plantilla per realitzar les següents funcions: - Neteja i manteniment del magatzem. - Recollida de palets amb el toro. - Supervisió de la cintra transportadora de trepes. - Recollida i gestió dels contenidors de plàstic i cartró. - Gestió de palets - Etc. Es requereix que la persona disposi del carnet de carretilla elevado...
                      Ver producto
                      España (Todas las ciudades)
                      Busques una feina amb estabilitat? T´agradaria treballar com a adjunt/a de director/a comercial en una empresa del sector alimentari de la Garrotxa? Si la resposta és que sí, aquesta oferta et pot interessar! Empresa del sector alimentari de la Garrotxa està buscant incorporar a una persona a la seva plantilla per desenvolupar tasques d´adjunt/a de director/a comercial. Les funcions a realitzar són les següents: - Gestió comercial. - Seguiment comercial dels clients. - Gestió de comandes. - Atenció dire...
                      Ver producto

                      Anuncios clasificados - compra y vende gratis en España | CLASF - copyright ©2024 www.clasf.es.

                      MONDIGITAL SLU propietario de www.clasf.es declara que en calidad de Afiliado de Amazon, obtiene ingresos por las compras adscritas que cumplen los requisitos aplicables y por ello aparecen enlaces dentro del site que llevan al usuario hacia fichas de producto de Amazon.es