-
loading
Solo con imagen

Serveis

Listado top ventas serveis

España (Todas las ciudades)
Serveis Integrals De Neteja. Presupuesto sin compromiso. Tlf.. 631305024
1 €
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Soc una noia de 22 anys que te experiencia cuidant nens. Estudio a la universitat de Lleida i estic buscant una feina compatible amb els meus estudis.
8 €
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Hola, Som empresa seriosa ens dediquem a la neteja i la desinfecció de zones comuns, patis, pisos, locals quedés molt satisfet amb el nostre servei i amb els nostres preus informeu-sense compromís. Daniel
Ver producto
España (Todas las ciudades)
S'ofereix Sra per treballs domestics,cases, pisos, escales comunitaries,despachos etc. amb experiencia I disponivilitat horari. Zona del Ripollés.
12 €
Ver producto
Reus (Tarragona)
Publicado por Estivill Serveis Administratius Particular 43201, Reus, Tarragona España Oferta de empleo como TÈCNIC ÀREA LABORAL en Estivill Serveis Administratius, Reus, Tarragona Publicada el: Monday, 02 Dec - 20:40 Nombre de la empresa: Estivill Serveis Administratius Número de trabajadores: 70 Sede central en: Tarragona Descripción de la empresa Estivill Assessors és una empresa d´ambit familiar, va ser fundada en els anys 30. Des d´aleshores ha desenvolupat la seva activitat de manera continuada, evolucionant juntament amb les necessitats dels seus clients i adaptant-se als successius canvis esdevinguts en el món empresarial i dins del marc de l'assessorament. La nostra professionalitat, integritat i la satisfacció del client ens han permès ser considerats una de les assessories de més prestigi. L'activitat d'Estivill Assessors ha seguit una voluntat multidisciplinar, per tal de donar als nostres clients tots els serveis que tant les persones físiques com les jurídiques puguin requerir. L'objectiu d'aquesta voluntat multidisciplinar no ha buscat el creixement desmesurat. Persistim en la nostra estratègia de sempre: assessorament intel·ligent i personalitzat, compromís amb les necessitats dels nostres clients, negociació hàbil i eficaç. Donem serveis dins les àrees: - Laboral. - Fiscal i comptable. - Jurídica. - Medi ambient. - Prevenció de Riscos Laborals. - Protecció de Dades. - Recursos humans. - Assegurances. - Gestoria administrativa. Ubicación Población: Reus Código Postal: 43201 Provincia: Tarragona País: España Descripción Puesto vacante: TÈCNIC ÀREA LABORAL Categorías: Administración de empresas - Consultoría Nivel: Empleado/a Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: GESTIÓ EN MATÈRIA DE CONTRACTACIÓ, AFILIACIÓ AUTÒNOMS, ACOMIADAMENTS, CONFECCIÓ DE NÒMINES, COTITZACIONS, IMPOSTOS (IRPF), INCAPACITATS LABORALS, APLICACIÓ DE CONVENIS COL·LECTIUS I ALTRES RELACIONATS AMB L'ÀREA LABORAL. Requisitos Estudios mínimos: Ciclo Formativo Grado Superior Experiencia mínima: Al menos 3 años Imprescindible residente en: (Seleccionar) Requisitos mínimos: GRAU SUPERIOR EN ADMINISTRACIÓ I GESTIÓ. EXPERIÈNCIA EN L'ÀMBIT DE LA GESTIÓ DELS RECURSOS HUMANS DE LES EMPRESES. Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa Horario: DE 8 h. A 15 h.
Ver producto
Reus (Tarragona)
Publicado por Estivill Serveis Administratius Particular 43201, Reus, Tarragona España Oferta de empleo como TÈCNIC FISCAL-COMPTABLE en Estivill Serveis Administratius, Reus, Tarragona Publicada el: 02 Dec 2019 - 19:19 Nombre de la empresa: Estivill Serveis Administratius Número de trabajadores: 70 Sede central en: Tarragona Descripción de la empresa Estivill Assessors és una empresa d´ambit familiar, va ser fundada en els anys 30. Des d´aleshores ha desenvolupat la seva activitat de manera continuada, evolucionant juntament amb les necessitats dels seus clients i adaptant-se als successius canvis esdevinguts en el món empresarial i dins del marc de l'assessorament. La nostra professionalitat, integritat i la satisfacció del client ens han permès ser considerats una de les assessories de més prestigi. L'activitat d'Estivill Assessors ha seguit una voluntat multidisciplinar, per tal de donar als nostres clients tots els serveis que tant les persones físiques com les jurídiques puguin requerir. L'objectiu d'aquesta voluntat multidisciplinar no ha buscat el creixement desmesurat. Persistim en la nostra estratègia de sempre: assessorament intel·ligent i personalitzat, compromís amb les necessitats dels nostres clients, negociació hàbil i eficaç. Donem serveis dins les àrees: - Laboral. - Fiscal i comptable. - Jurídica. - Medi ambient. - Prevenció de Riscos Laborals. - Protecció de Dades. - Recursos humans. - Assegurances. - Gestoria administrativa. Ubicación Población: Reus Código Postal: 43201 Provincia: Tarragona País: España Descripción Puesto vacante: TÈCNIC FISCAL-COMPTABLE Categorías: Administración de empresas - Consultoría Nivel: Empleado/a Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 2 Descripción de la oferta: -GESTIÓ DE COMPTABILITATS. - TANCAMENTS COMPTABLES. - ASSESSORAMENT I TRAMITACIÓ DE LES OBLIGACIONS FISCALS I COMPTABLES DELS CLIENTS. - TRAMITACIÓ IMPOST SOBRE LA RENDA DE LES PERSONES FÍSIQUES. Requisitos Estudios mínimos: Ciclo Formativo Grado Superior Experiencia mínima: Al menos 4 años Imprescindible residente en: (Seleccionar) Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa Horario: DE 8 h. A 17 h.
Ver producto
Barcelona (Barcelona)
Publicado por Empresa de Serveis en expansió Particular 08010, Arenys de Mar, Barcelona España Oferta de empleo como PATRONISTA en Empresa de Serveis en expansió, Arenys de Mar, Barcelona Publicada el: 23 Nov 2018 - 16:21 Nombre de la empresa: Empresa de Serveis en expansió Número de trabajadores: 500 Sede central en: Barcelona Descripción de la empresa Empresa de Serveis en Expansió. Ubicación Población: Arenys de Mar Código Postal: 08010 Provincia: Barcelona País: España Descripción Puesto vacante: PATRONISTA Categorías: Otros - Sin especificar Departamento: Téxtil Nivel: Empleado/a Personal a cargo: (Seleccionar) Número de vacantes: 2 Descripción de la oferta: Consolidada empresa del sector textil ubicada en Arenys precisa incorporar a dos patronistas: 1. Patronista senior con amplia experiencia en el sector y dominio del programa Gerber. Ofrecemos retribución salarial de 1.500€ brutos/mes x 14 pagas. 2. Patronista junior con nociones básicas del programa Gerber. Ofrecemos retribución salarial de 1.000€ brutos/mes x 14 pagas y formación en el puesto de trabajo. Solicitamos: - Conocimientos y experiencia con el programa GERBER - Disponibilidad horaria. - Vehículo propio para acceder al puesto de trabajo. Ofrecemos: En ambos casos la contratación es directa por empresa. Horario de lunes a viernes jornada completa de 09:00h-14:00h y de 15:00h -18:00h Requisitos Estudios mínimos: Educación Secundaria Obligatoria Experiencia mínima: Al menos 1 año Imprescindible residente en: Provincia Puesto Vacante Requisitos mínimos: Solicitamos: - Conocimientos del programa GERBER - Disponibilidad horaria. - Vehículo para acceder al puesto de trabajo. Contrato Tipo de contrato: Otros contratos Duración: 1 año + indefinido Jornada laboral: Completa
Ver producto
Tarragona (Tarragona)
Publicado por PLANA FABREGA SERVEIS SL Particular 43043, Tarragona, Tarragona España Oferta de empleo como Comercial zona Tarragona en PLANA FABREGA SERVEIS SL, Tarragona, Tarragona Publicada el: Wednesday, 22 Jan - 08:07 Nombre de la empresa: PLANA FABREGA SERVEIS SL Número de trabajadores: 60 Sede central en: Barcelona Descripción de la empresa Empresa de servicios con sede en Barcelona y delegaciones en toda Catalunya. Somos especialistas en limpieza tanto de comunidades como oficinas, primeras limpiezas etc. Disponemos de especialistas para limpieza de parkings y cristales. Tambien disponemos de personal para recepción en empresa, así como personal auxiliar y personal de conserjeria. (tanto fijo como en periodo vacacional). Ubicación Población: Tarragona Código Postal: 43043 Provincia: Tarragona País: España Descripción Puesto vacante: Comercial zona Tarragona Categorías: Comercial y ventas - Comercial Nivel: Empleado/a Personal a cargo: (Seleccionar) Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Somos una empresa de servicios en expansión y buscamos un comercial con experiencia en relación a Administradores de fincas para trabajar en la zona de Tarragona Venta de servicios de limpieza, conserjería y vigilancia. Acostumbrado a tratar con administradores de fincas aunque no exclusivamente con éstos y otros posibles clientes que tengan necesidades de servicios de limpieza, conserjería y vigilancia de bienes y personas Requisitos Estudios mínimos: Bachillerato Experiencia mínima: Al menos 1 año Imprescindible residente en: (Seleccionar) Requisitos mínimos: Carnet de conducir y vehículo propio Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Parcial - Mañana
Ver producto
Juneda (Lleida)
Publicado por Fundació Serveis de Suport Particular 25430, Juneda, Lleida España Oferta de empleo como ENFERMER/A en Fundació Serveis de Suport, Juneda, Lleida Publicada el: Sunday, 26 Jan - 11:24 Nombre de la empresa: Fundació Serveis de Suport Número de trabajadores: 35 Sede central en: Lleida Descripción de la empresa Entidad sin ánimo de lucro dedicada a la prestación de servicios sociales a les personas mayores con dependencia. Ubicada en Juneda (Lleida) Ubicación Población: Juneda Código Postal: 25430 Provincia: Lleida País: España Descripción Puesto vacante: ENFERMER/A Categorías: Sanidad y salud - Enfermería Nivel: Empleado/a Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Se precisa persona con Grado en Enfermería para realizar tareas propias en residencia y centro de día. Buscamos una persona que le apasione el trato con los pacientes, empàtica, con facilidad para el trato con el público y capacidad de trabajo en equipo. Se integrará en equipo sanitario con experiencia. Buen ambiente de trabajo Se requiere está colegiado / a, disponer de permiso de conducir tipo B. Disponibilidad inmediata y flexibilidad horaria. Jornada laboral completa. INCORPORACIÓN INMEDIATA Requisitos Estudios mínimos: Diplomatura Experiencia mínima: Al menos 1 año Imprescindible residente en: Provincia Puesto Vacante Requisitos mínimos: Grado en infermeria. Buena presencia. Estar Colegiado/a Contrato Tipo de contrato: Otros contratos Duración: 6M + Indefinido Jornada laboral: Completa Horario: Adaptable y flexible
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Reformes integrals Obra nova Construccións en general. Pressupost Sense compromis Garantía de serveis Teléfono. 631 355 449
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Serveis de jardinería, limpieza de jardines, cortar el césped, poda de plantas, desbrozar, podar olivos,cortar árboles grandes etc.. Todo tipo de jardinería, pregunta sin compromiso. Teléfono. 631305024
Ver producto
Olot (Girona)
Publicado por SUMAR, EMPRESA DACCIÓ SOCIAL SL Particular 17800, Olot, Girona España Oferta de empleo como ADMINISTRATIU/VA DE GESTIÓ SAD en SUMAR, EMPRESA DACCIÓ SOCIAL SL, Olot, Girona Publicada el: Tuesday, 14 Jan - 11:23 Nombre de la empresa: SUMAR, EMPRESA DACCIÓ SOCIAL SL Número de trabajadores: 107 Sede central en: Girona Descripción de la empresa Amb lobjectiu de ser el màxim deficients, el Consorci dAcció Social de Catalunya crea lempresa pública de serveis socials, SUMAR Empresa dAcció Social S.L. SUMAR neix com a instrument de gestió i inversió i ha de permetre comptar amb un operador públic eficient i flexible en el món dels serveis socials. Ubicación Población: Olot Código Postal: 17800 Provincia: Girona País: España Descripción Puesto vacante: ADMINISTRATIU/VA DE GESTIÓ SAD Categorías: Administración Pública - Empresas públicas Nivel: Empleado/a Personal a cargo: (Seleccionar) Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Es precisa Administrativa de gestió del Servei d'Atenció a Domicili, per a realitzar les tasques de gestió del dia a dia del servei. La persona seleccionada realitzarà funcions de suport administratiu del servei i gestionarà la rebuda i seguiment dels casos, la planificació dels serveis, resoldrà les incidències del servei, planificarà les suplències i cobertures dels treballadors/es, farà el seguiment dels horaris, i en general, coordinarà i organitzarà el dia a dia dels i les treballadors/es familiars i auxiliars de la llar, així com d'altres tasques administratives relacionades amb els processos de facturació i nò Requisitos Estudios mínimos: Ciclo Formativo Grado Medio Experiencia mínima: Al menos 1 año Imprescindible residente en: Provincia Puesto Vacante Requisitos mínimos: Es requereix bon domini de les eines ofimàtiques i tindran preferència les candidatures amb coneixement del programa de gestió GE-SAD o Jano. Pensem en un/a professional amb facilitat per l'establiment de relacions interpersonals, planificada i organitzada i amb alta capacitat de gestió d'incidències, iniciativa i resolució de problemes. Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa Salario Salario: 15.000 €- 18.000 € Bruto/año
Ver producto
Reus (Tarragona)
Publicado por Fundació IMFE Mas Carandell Particular 43206, Reus, Tarragona España Oferta de empleo como INGENIERO / ARQUITECTO TÉCNICO/A DE INFRAESTRUCTURAS (AIGÜES DE REUS, SERVEIS MUNICIPALS) en Fundació IMFE Mas Carandell, Reus, Tarragona Publicada el: Tuesday, 14 Jan - 09:23 Nombre de la empresa: Fundació IMFE Mas Carandell Número de trabajadores: 15 Sede central en: Tarragona Descripción de la empresa Entidad dedicada a la formación i inserción. Ubicación Población: Reus Código Postal: 43206 Provincia: Tarragona País: España Descripción Puesto vacante: INGENIERO / ARQUITECTO TÉCNICO/A DE INFRAESTRUCTURAS (AIGÜES DE REUS, SERVEIS MUNICIPALS) Categorías: Otros - Sin especificar Nivel: Especialista Personal a cargo: (Seleccionar) Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Elaboració de documentació per concursos i efectuar-ne un seguiment del procés: plec de clàusules, informes d'adjudicació, notificacions, contractació, etc... Utilització de plataformes digitals de contractació, perfils del contractant, etc. Redactar informes tècnics, memòries, peritatges, dictàmens, estudis, etc. Coordinar l'activitat preventiva de l'organització: seguiment de les avaluacions de Riscos, mesures correctives aplicades, coordinació de la formació, gestió de la documentació i actuar com a interlocutor entre l'organització i el servei de Prevenció aliè. Control i supervisió d'obres de xarxes d'abastament i sanejament d'aigua. Redacció de projectes i pressupostos, Requisitos Estudios mínimos: Grado Experiencia mínima: Al menos 1 año Imprescindible residente en: (Seleccionar) Requisitos mínimos: Dirigit a: persones amb un grau d'enginyeria (preferiblement en alguna especialitat de la branca industrial o civil) o arquitectura, i 1 any acreditat d'experiència professional relacionada amb el lloc de treball a proveir. Presentar sol·licitud acompanyada de la documentació relacionada a les BASES publicades al web de Mas Carandell, fent constar la referència "Tècnic/a Infraestructures, d'Aigües de Reus" Recollida de sol·licituds: del 7 al 20 de gener de 2020 (ambdós inclosos), al registre de la Fundació Mas Carandell; cr de Terol, 1, de Reus, de dl a dv de 9 h. a 14 h. (dl de a a 17hs) Contrato Tipo de contrato: Otros contratos Jornada laboral: Completa
Ver producto
Alguaire (Lleida)
Publicado por M y J GRUAS, S.A. Particular 25125, Alguaire, Lleida España Oferta de empleo como Tècnic/a d'estudis en M y J GRUAS, S.A., Alguaire, Lleida Publicada el: Tuesday, 07 Jan - 15:23 Nombre de la empresa: M y J GRUAS, S.A. Número de trabajadores: 180 Sede central en: Lleida Descripción de la empresa Gruas constructora, és una empresa que desenvolupa la seva activitat en el sector de la construcció i dels serveis, tant en obres de caràcter públic com privat. El grup empresarial, amb més de 50 anys d'experiència, consolida la seva trajectòria gràcies als recursos tècnics i humans que fan possible que sigui una empresa de referència dins el sector. Ubicación Población: Alguaire Código Postal: 25125 Provincia: Lleida País: España Descripción Puesto vacante: Tècnic/a d'estudis Categorías: Ingenieros y técnicos - Otras ingenierías Nivel: Empleado/a Personal a cargo: (Seleccionar) Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Gruas constructora és una empresa que desenvolupa la seva activitat en el sector de la construcció i dels serveis, tant en obres de caràcter públic com privat. El grup empresarial, amb més de 50 anys d'experiència, consolida la seva trajectòria gràcies als recursos tècnics i humans que fan possible que sigui una empresa de referència dins el sector. Actualment estem cercant un perfil de sobreestant i/o enginyer/a tècnic/a per treballar al departament d'estudis. Les funcions que hauràs de dur a terme són: - Estudi previ de les obres assignades - Analitzar la informació de licitacions - Realitzar valoracions - Realitzar les ofertes tècniques i econòmiques d'obres d'edificació tant públiques com privades - Definició dels paràmetres de risc acceptables - Buscar alternatives tècniques i solucions constructives en les obres assignades - Presentació i seguiment de les obres estudiades El que oferim: - Posició estable - Jornada complerta Requisitos Estudios mínimos: Ingeniería Técnica Experiencia mínima: Al menos 2 años Imprescindible residente en: (Seleccionar) Requisitos mínimos: -Imprescindible comptar amb experiència en el sector de la construcció - Persona amb capacitat per treballar en equip, dinàmica, amb iniciativa pròpia i meticulosa en el treball - Domini del paquet Office - Coneixements avançats de Presto, Project i BIM A valorar: - Experiència com a cap d'Obra Civil Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Tens experiència com a comercial? T´apassiona el món de les vendes? Has fet anteriorment venda telefònica? Si la resposta a tot això és SÍ, Aquesta és la teva vacant! Des d´Adecco, estem buscant 2 persones per a treballar com a Gestor/a comercial telefònic per a una important empresa asseguradora i de serveis situada en Zona Universitària. Funcions: - Emissió de trucades per oferir els Productes i Serveis. - Fidelització del soci. - Cobrir les expectatives i necessitats del soci. Se requiere: - Person...
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Som una empresa líder en serveis de mobilitat i estem en la recerca de persones apassionades per l´art de vendre i amb un talent innat per a l´atenció al client. Oferim una oportunitat única per formar part del nostre equip comercial. Uneix-te al nostre equip i forma part d´una emocionant carrera dins de la nostra companyia com a Assessor/a comercial! Què faràs? - Oferir els nostres productes i serveis en el sector d´Assegurances. - Convèncer els nostres clients dels beneficis que ofereixen els nostre...
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Tipo de contrato:  Tiempo Completo Se precisa dos cristaleros urgentes con amplia experiencia en limpieza de cristales de todo tipo, abrillantados y uso de maquinas fregadoras para trabajar en el area de barcelona provincia en jornada laboral de 8h de lunes a viernes. Contrato estable. Indispensable carnet de conducir en vigor. Salario 15500 brutos. incorporación inmediata.. Ofertas de empleo en tablondeanuncios. Ver todos los anuncios de Netsol Serveis Catalunya
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Professora de llengua catalana i literatura, amb experiència demostrada i contrastada amb alumnes d'ESO, Batxillerat i Universitat. Ofereixo els meus serveis per a fer classes particulars i a empreses.
26 €
Ver producto
Figueres (Girona)
Publicado por MGC Mutua Particular 17600, Figueres, Girona España Oferta de empleo como Gestor/a Comercial Figueres (Contracte Seguretat Social) en MGC Mutua, Figueres, Girona Publicada el: Friday, 17 Jan - 19:00 Nombre de la empresa: MGC Mutua Número de trabajadores: 380 Sede central en: Barcelona Descripción de la empresa MGC Mútua, constituïda l’any 1982 i amb seu a Barcelona, és una entitat asseguradora especialitzada en el ram d’assistència sanitària que ofereix un ampli ventall d’assegurances personals. Amb una trajectòria de més de 25 anys, la Mútua s’ha distingit per una sèrie de valors totalment diferenciats de les companyies mercantils, destinant els beneficis obtinguts a l’ampliació i la millora de les cobertures i serveis, i assumint com a objectiu principal garantir les millors condicions als seus associats amb la millor relació quota-cobertura. Col•lectius com col•legis professionals, associacions i empreses han establert acords de col•laboració amb la Mútua al llarg d’aquests anys amb la finalitat de proporcionar als seus membres les millors cobertures. Ubicación Población: Figueres Código Postal: 17600 Provincia: Girona País: España Descripción Puesto vacante: Gestor/a Comercial Figueres (Contracte Seguretat Social) Categorías: Comercial y ventas - Comercial Departamento: Comercial Nivel: Empleado/a Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 2 Descripción de la oferta: Seleccionem un gestor/a comercial per incorporar a la nostre companyia, interessat en desenvolupar la seva carrera professional dintre de la nostre empresa. Depenent de l'oficina de Figueres haurà de desenvolupar les següents funcions: - Prospecció de clients i comercialització de les diferents assegurances de salut de la companyia a pimes, autònoms i col·lectius professionals. - Participació i recolzament actiu en campanyes de promoció comercial realitzades a la zona (fires, actes, etc.) - Gestió de la cartera de clients que va generant, podent realitzar venda creuada de productes. Oferim: - Contracte laboral amb Seguretat Social. - Atractiva remuneració formada per salari fix, amb comissions, incentius i beneficis socials. - Pla de formació continuat dintre de l'empresa. - Mòbil d'empresa/Netbook Requisitos Estudios mínimos: Bachillerato Experiencia mínima: No Requerida Imprescindible residente en: Provincia Puesto Vacante Requisitos mínimos: Els requisits imprescindibles són: - Persona de 30 anys en endavant. - Català i castellà nivell conversa. - Facilitat de relació amb els altres. - Motivació per la venda. - Es valorarà experiència comercial. - Informàtica a nivell usuari. Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa Horario: De 9 a 19, amb flexibilitat. Salario Salario: 15.000 €- 30.000 € Bruto/año
Ver producto
Reus (Tarragona)
Publicado por ACIGRUP HOSPITALITY SOFTWARE SOCIEDAD LIMITADA. Particular 43201, Reus, Tarragona España Oferta de empleo como TECNICO DE HELPDESK PARA DEPARTAMENTO DE HOTEL en ACIGRUP HOSPITALITY SOFTWARE SOCIEDAD LIMITADA., Reus, Tarragona Publicada el: 16 Dec 2019 - 15:38 Nombre de la empresa: ACIGRUP HOSPITALITY SOFTWARE SOCIEDAD LIMITADA. Número de trabajadores: 25 Sede central en: Tarragona Descripción de la empresa Informàtica i organització. Fabricació de software i serveis integrals pel sector hosteler. Ubicación Población: Reus Código Postal: 43201 Provincia: Tarragona País: España Descripción Puesto vacante: TECNICO DE HELPDESK PARA DEPARTAMENTO DE HOTEL Categorías: Informática y telecomunicaciones - Helpdesk Nivel: Empleado/a Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Empresa de desarrollo de software, líder en el sector turístico, hotelero y restauración, necesita incorporar a un técnico de helpdesk para departamento de hotel. Nuestro principal activo consiste en contar con un equipo humano de alto nivel técnico y plenamente motivado, con un equipo directivo con amplia experiencia en el sector, siendo los principales compromisos, la calidad, la innovación y el desarrollo de nuestros profesionales. Responsabilidades: demostración y formación de los productos relacionados con la gestión hotelera, tanto presencial como vía on line. Atención telefónica y resolución de reclamaciones, dudas e incidencias por parte de los clientes. Emisión de llamadas para dar seguimiento y servicio al cliente. Gestión de tareas administrativas y técnicas en general derivadas del trabajo. Requisitos Estudios mínimos: Formación Profesional Grado Superior Experiencia mínima: No Requerida Imprescindible residente en: (Seleccionar) Requisitos mínimos: Fluidez en las relaciones con clientes y atención usuarios. Se requiere polivalencia y una clara orientación al cliente. Elevados conocimientos de inglés. Conocimientos técnicos a nivel de administración de sistemas, manejo de base de datos, conocimientos de Windows y todo tipo de herramientas y programas informáticos. Disponibilidad para viajar. Contrato Tipo de contrato: Otros contratos Jornada laboral: Completa
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Noia de Lleida S'ofereix per serveis domestic tambe cuidadora d'infants. Preu a convenir.
Ver producto
Blanes (Girona)
Publicado por MGC Mutua Particular 17300, Blanes, Girona España Oferta de empleo como Gestor/a Comercial Blanes (Contracte Seguretat Social). en MGC Mutua, Blanes, Girona Publicada el: Friday, 10 Jan - 11:20 Nombre de la empresa: MGC Mutua Número de trabajadores: 380 Sede central en: Barcelona Descripción de la empresa MGC Mútua, constituïda l’any 1982 i amb seu a Barcelona, és una entitat asseguradora especialitzada en el ram d’assistència sanitària que ofereix un ampli ventall d’assegurances personals. Amb una trajectòria de més de 25 anys, la Mútua s’ha distingit per una sèrie de valors totalment diferenciats de les companyies mercantils, destinant els beneficis obtinguts a l’ampliació i la millora de les cobertures i serveis, i assumint com a objectiu principal garantir les millors condicions als seus associats amb la millor relació quota-cobertura. Col•lectius com col•legis professionals, associacions i empreses han establert acords de col•laboració amb la Mútua al llarg d’aquests anys amb la finalitat de proporcionar als seus membres les millors cobertures. Ubicación Población: Blanes Código Postal: 17300 Provincia: Girona País: España Descripción Puesto vacante: Gestor/a Comercial Blanes (Contracte Seguretat Social). Categorías: Comercial y ventas - Comercial Departamento: Comercial Nivel: Empleado/a Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 2 Descripción de la oferta: Seleccionem un gestor/a comercial per incorporar a la nostre companyia, interessat en desenvolupar la seva carrera professional dintre de la nostre empresa. Depenent de l'oficina de Blanes haurà de desenvolupar les següents funcions: - Prospecció de clients i comercialització de les diferents assegurances de salut de la companyia a pimes, autònoms i col·lectius professionals. - Participació i recolzament actiu en campanyes de promoció comercial realitzades a la zona (fires, actes, etc.) - Gestió de la cartera de clients que va generant, podent realitzar venda creuada de productes. Oferim: - Contracte laboral amb Seguretat Social. - Atractiva remuneració formada per salari fix, amb comissions, incentius i beneficis socials. - Pla de formació continuat dintre de l'empresa. - Mòbil d'empresa/Netbook Requisitos Estudios mínimos: Bachillerato Experiencia mínima: No Requerida Imprescindible residente en: Provincia Puesto Vacante Requisitos mínimos: Els requisits imprescindibles són: - Persona de 30 anys en endavant. - Català i castellà nivell conversa. - Facilitat de relació amb els altres. - Motivació per la venda. - Es valorarà experiència comercial. - Informàtica a nivell usuari. Contrato Tipo de contrato: Indefinido Jornada laboral: Completa Horario: De 9 a 19, amb flexibilitat. Salario Salario: 15.000 €- 30.000 € Bruto/año
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Tipo de contrato:  Tiempo Completo Busquem una persona organitzada i metòdica, amb bones habilitats comunicatives, amb disposició i facilitat pel treball en equip, amb orientació a resultats, hàbil en la redacció d'informes i memòries tècniques, consolidada experiència en consultoria i coneixements del sector dels residus i que senti afinitat amb els valors i objectius de la nostra empresa. la persona seleccionada s’incorporarà com a responsable de projecte a la solució de residus, i s’orientarà particularment a la planificació de la gestió dels residus municipals i el disseny de serveis urbans de recollida i neteja viària, realitzant tot el procés d’acompanyament fins a la seva implementació i seguiment posterior. ✅si vols formar part del procés selectiu omple el formulari web http://talent.lavola.com i indica l’oferta: responsable de projecte (residus municipals).. Ofertas de empleo en tablondeanuncios. Ver todos los anuncios de Sarah Gutiérrez Campillo
Ver producto
Juneda (Lleida)
Publicado por RESIDENCIA I CENTRE DE DIA MUNICIPALS DE JUNEDA Particular 25430, Juneda, Lleida España Oferta de empleo como AUXILIAR INFERMERIA en RESIDENCIA I CENTRE DE DIA MUNICIPALS DE JUNEDA, Juneda, Lleida Publicada el: Wednesday, 22 Jan - 22:46 Nombre de la empresa: RESIDENCIA I CENTRE DE DIA MUNICIPALS DE JUNEDA Número de trabajadores: 1 Sede central en: Lleida Descripción de la empresa ENTITAT MUNICIPAL DEDICADA A LA GESTIÓ I DESENVOLUPAMENT DELS SERVEIS MUNICIPALS Ubicación Población: Juneda Código Postal: 25430 Provincia: Lleida País: España Descripción Puesto vacante: AUXILIAR INFERMERIA Categorías: Sanidad y salud - Enfermería Nivel: Empleado/a Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Auxiliar de infermeria per suport a la infermera d'una residencia i un centre de dia. Auxiliar amb experiencia en les següents tasques en una residencia: a) Preparació de medicació b) Administració de la medicació als usuaris c) Gestió de les comandes de medicació a la farmacia. d) Realitzar cures programades. e) Pendre constants i fer registres. Requisitos Estudios mínimos: Ciclo Formativo Grado Medio Experiencia mínima: Al menos 2 años Imprescindible residente en: Provincia Puesto Vacante Requisitos mínimos: Treballadora,ordenada, meticulosa, metòdica i pulcra. Capacidad de treball en equip Domini del ordinador a nivel usuari Empatia Facilitat de tracte amb les persones INCORPORACIÓ IMMEDIATA Contrato Tipo de contrato: De duración determinada Jornada laboral: Completa Horario: Según Turno MAÑANA o TARDE
Ver producto
Barcelona (Barcelona)
Publicado por CONDIS SUPERMERCATS - CATALUNYA Particular 08182, Sant Feliu De Codines, Barcelona España Oferta de empleo como CAJERO/A 20H MATINS(SANT FELIU DE CODINES) en CONDIS SUPERMERCATS - CATALUNYA, Sant Feliu De Codines, Barcelona Publicada el: Friday, 24 Jan - 21:14 Nombre de la empresa: CONDIS SUPERMERCATS - CATALUNYA Número de trabajadores: 3500 Sede central en: Barcelona Descripción de la empresa Condis es una empresa de supermercados, presente en las comunidades de Madrid y Cataluña. La satisfacción de nuestros clientes, el entusiasmo de los colaboradores y el dinamismo de los franquiciados forman el Grupo Condis; una cadena de supermercados con más de 400 establecimientos, resultado de un proyecto empresarial ganador, moderno y con el objetivo de seguir siendo líderes de proximidad en Barcelona y Cataluña, todo integrado en un proceso de crecimiento tanto de nuestras estructuras como de nuestros establecimientos. Un solo grupo, Condis, con varias marcas y enseñas comerciales: Condis, Condisline, Condisfresc, Condis Express. Una evolución que se ha trasladado al territorio nacional, comenzando por nuestra implantación en la Comunidad de Madrid, con más de 60 establecimientos en la actualidad. Más de 45 años de historia dejan huella. Una filosofía de trabajo que día a día se ve reflejada en los supermercados del Grupo Condis, siempre cerca de nuestros clientes: proximidad, calidad, precio, comodidad y vocación de servicio. Ubicación Población: Sant Feliu De Codines Código Postal: 08182 Provincia: Barcelona País: España Descripción Puesto vacante: CAJERO/A 20H MATINS(SANT FELIU DE CODINES) Categorías: Atención a clientes - Atención al cliente Departamento: Vendes Nivel: Empleado/a Personal a cargo: 0 Número de vacantes: 1 Descripción de la oferta: Vols formar part del nostre projecte de futur i unir-te a la companyia que et permetrà donar el millor de tu? A Condis Supermercats estem buscant, per al nostre supermercat ubicat a SANT FELIU DE CODINES un/a Assessor/a de Caixa per a realitzar les 20h setmanals de dilluns a diumenge en horari de matí. Tenim un repte apassionant. Aspirem a que els nostres clients visquin, en la seva relació amb Condis, experiències positives dignes de ser compartides. Per aconseguir-ho, comptem amb un equip humà amb vocació d'ajuda, calidesa en el tracte, professionalitat i passió per la seva feina. Ets la persona que estem buscant si... -Tens actitud positiva, dinamisme i t'agrada treballar en equip. -Sents passió pel client -Et consideres una persona activa i àgil per poder realitzar tasques de cobrament dels productes, gestió de cues, incidències, tancament de caixa i tasques de reposició. -Tens ganes d'aprendre i et motiva poder créixer en altres seccions del supermercat. Ens encanta la gent polivalent!! T'oferim: - Jornada de 20h setmanals, disponibilitat per poder fer horari de matí de dilluns a diumenge, - Incorporació immediata. - Oportunitat de fer carrera a Condis. Sabies que la totalitat dels llocs de responsabilitat que es generen a les nostres botigues s'han cobert amb promocions internes? - Incorporació a una empresa sòlida i amb projecció de futur. -Beneficis socials per ser treballador/a de Condis: 7% de descompte en les teves compres per a tu i per a un dels teus familiars, descomptes personals en diferents serveis... -I el més important... ni un sol dia avorrit! Requisitos Estudios mínimos: Educación Secundaria Obligatoria Experiencia mínima: Al menos 1 año Imprescindible residente en: Provincia Puesto Vacante Requisitos mínimos: -Experiència imprescindible, mínim d'un any, com a personal de Caixa i/o Atenció al Client. - Idiomes: Imprescindible nivell alt de Català i Castellà. - Domicili pròxim al centre de treball o disponibilitat de transport. - Disponibilitat per a realitzar la jornada de 20h en horari de matins (dilluns a diumenge). - Tenir una alta capacitat d'aprenentatge i motivació per treballar de cara al client. Contrato Tipo de contrato: Indefinido Duración: Indefinido Jornada laboral: Parcial - Mañana Horario: dilluns a diumenge 20h matins Salario Salario: 6.000 €- 8.000 € Bruto/año
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Tipo de contrato:  Tiempo Completo Instal·lacions per projectes en empreses grans a nivell industrial. imprescindibles disposar del cicle formatiu. persona activa amb capacitat d’aprenentatge i perspectiva de millora professional. amb projecció de pla de carrera per accedir a tasques de més responsabilitat, gestionant equips de treball i accedint a millores salarials d’acord amb les capacitats i actituds aportades. tipo de puesto: jornada completa. Ofertas de empleo en tablondeanuncios. Ver todos los anuncios de HELPOINT SERVEIS
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Tipo de contrato:  Tiempo Completo, Temporal La empresa serveis integrals ubicada en palma de mallorca, busca un oficial de 1ª que tenga formación en prevención de riesgos laborales y experiencia (demostrable). Se valora especialmente que tenga experiencia en embaldosar, atarracar, poner bloque/ladrillo. Mandar currículum al email o al whatsapp. Salario según convenio. Abstenerse si no se cumplen los requisitos.. Ofertas de empleo en tablondeanuncios. Ver todos los anuncios de MªÁngeles
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Tipo de contrato:  Tiempo Completo Funcions/tasques del lloc de treball: manteniment elèctric de supermercats de la província de girona, amb alguna instal·lació. suport en reparacions de domicilis, realitzant tasques elèctriques a nivell domèstic. grau mig en instal·lacions elèctriques, o experiència demostrable que supleixi la formació. persona responsable, amb capacitats per treballar de forma autònoma. disposar del carnets de conduir, vehicle a càrrec de l’empresa. condicions laborals: conveni: siderometalúrgic contracte: temporal a indefinit jornada laboral: completa horari: de dilluns a divendres de 8 a 13 i de 14:30 a 17:30h salari: 1.300 – 1.400 €/nets al mes + dietes si treball fora d’olot pagues anuals: 14 tipo de puesto: jornada completa salario: 1.300,00€ a 1.400,00€ /mes. Ofertas de empleo en tablondeanuncios. Ver todos los anuncios de HELPOINT SERVEIS
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Tipo de contrato:  Tiempo Completo Funcions i requisits: empresa de instal·lacions i reparacions domèstiques precisa incorporar un oficial per realitzar tasques de: fontaneria, electricitat (baixa tensió), climatització, calefacció i energia solar. amb coneixements tècnics i experiència de més de 5 anys zona de treball: província de girona i barcelona persona autònoma i polivalent amb flexibilitat horària. resident entre calella i lloret/tordera condicions laborals: contracte: 6 mesos + indefinit conveni: metall jornada/horari laboral: completa, de dilluns a divendres, 8h/diàries. Amb possibilitat de fer hores extres salari: segons conveni, o vàlua. tipo de puesto: jornada completa. Ofertas de empleo en tablondeanuncios. Ver todos los anuncios de HELPOINT SERVEIS
Ver producto
España (Todas las ciudades)
Tipo de contrato:  Tiempo Completo • realizar tareas de montaje, revisión y mantenimiento de maquinaría industrial, equipos tanto mecánico como eléctricos, instalaciones y almacenes con procesos automáticos. • realizando el mantenimiento preventivo y correctivo de las áreas de producción. • persona con buena actitud, puntualidad y ganas de aprender. • residente en la provincia de girona, preferible en la comarca de la selva. condiciones laborales: - contrato: indefinido. - convenio: metal. - jornada laboral: completa de lunes a viernes, de 8h/día. - salario: 1.400 €/netos mensuales por 12 pagas. Horas extras aparte. tipo de puesto: jornada completa tipo de puesto: jornada completa salario: 1.400,00€ a 1.450,00€ /mes. Ofertas de empleo en tablondeanuncios. Ver todos los anuncios de HELPOINT SERVEIS
Ver producto

Anuncios clasificados - compra y vende gratis en España | CLASF - copyright ©2024 www.clasf.es.

MONDIGITAL SLU propietario de www.clasf.es declara que en calidad de Afiliado de Amazon, obtiene ingresos por las compras adscritas que cumplen los requisitos aplicables y por ello aparecen enlaces dentro del site que llevan al usuario hacia fichas de producto de Amazon.es